WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Łatka 6.1: Nowe funkcje dla graczy ze ślepotą barw

Artykuł

Łatka 6.1: Nowe funkcje dla graczy ze ślepotą barw

  Quass:
Cytat z: Kaivax (źródło)
http://wowcenter.pl/Files/6_1_Colorblind_01.jpg

W aktualizacji 6.1 odnajdziecie nowy system UI zaprojektowany dla graczy mających problemy ze wzrokiem, które związane są ze ślepotą barw.

W nowej zakładce "Accessibility"(Ułatwienia dostępu) w opcjach konfiguracji interfejsu będziecie mieli możliwość włączenia usprawnień tekstu i koloru, które mogą polepszyć Wasze wrażenia wizualne podczas gry w WoW. Znajdziecie tutaj funkcję "Enable UI Colorblind Mode" (która znajdowała się wcześniej w sekcji pomocy). Usprawnienia tekstu dodają pewne słowa i frazy do odpowiednich okien w grze, które domyślnie korzystają z różnych kolorów, aby oznaczyć ważne informacje na temat obiektów, NPC i innych graczy.

Przykładowo, kiedy najedziesz kursorem myszy na element rzadkiego ekwipunku, a chwilę później na element epickiego ekwipunku, gra odpowiednio zmienia kolory nazw tych przedmiotów z niebieskiego na fioletowy. Z włączoną funkcją "UI Colorblind Mode" przy nazwach przedmiotów pojawią się napisy "Rzadki" i "Epicki". Dla graczy, którzy mają trudności z odróżnieniem przyjaznych, neutralnych i wrogich postaci, gra wyświetli dodatkową informację w odpowiednim oknie po najechaniu kursorem na owe postacie.

W grze będą teraz występować trzy filtry dla osób ze ślepotą barw: protanopia, deuteranopia, oraz tritanopia.


Opcje te mają pomóc graczom, którzy cierpią na jedną z trzech odmian dichromatyzmu. Powinny być także przydatne osobom, u których występuje jedna z trzech odmian trichromatyzmu: protanomalia, deuteranomalia lub tritanomalia. Każdy zestaw usprawnień kolorystycznych jest dostępny poprzez poręczne, rozwijane menu. Wszystkie zestawy można dostosować przy pomocy odpowiedniego suwaka, który zmienia "nasilenie" potencjalnie problematycznych kolorów.

Aby dowiedzieć się więcej na temat zaburzeń wzroku, odwiedź artykuł na Wikipedii na temat Ślepoty barw. Więcej źródeł oraz darmowe testy wzroku online, możesz znaleźć na stronie colorvisiontesting.com.
________________________________________________________________________________________________

Więcej informacji na temat publicznego serwera testowego, wliczając instrukcje w jaki sposób dołączyć do wspólnych testów, można znaleźć w naszym artykule pomocy dotyczącym PST.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz