Patch 5.3: Nadążacie? Oto pierwsze noty następnej aktualizacji! Szykuje się mała rewolucja w PvP!
Przyznaję, nie wierzyłem do końca. Nie wierzyłem, że Blizzardowi faktycznie uda się utrzymać takie podkręcone tempo wydawania kolejnych aktualizacji. Wygląda jednak na to, że nie było to czcze gadanie. Właśnie ukazały się bowiem pierwsze oficjalne noty kolejnej dużej aktualizacji. Patch 5.3 już wkrótce pojawi się na Publicznych Serwerach Testowych! I sądząc po tych pierwszych kilkudziesięciu linijkach, wniesie sporo nowego, a w PvP spowoduje właściwie małą rewolucję.
Najważniejsze (z dotąd ujawnionych) nowości i zmiany 5.3:
Rozochoceni? No to przejdźmy od ogółu do szczegółu - oto tłumaczenie pierwszych oficjalnych not patcha 5.3:
Najważniejsze (z dotąd ujawnionych) nowości i zmiany 5.3:
- Nowe pole bitwy - Deepwind Gorge (znane wcześniej jako Gold Rush) - rzut oka na surową wersję nowego pola bitwy wykopanego z plików 5.2 zobaczycie tutaj.
- Nowa arena: Shado-Pan
- Cztery nowe scenariusze: Battle on the High Seas, Blood in the Snow, Dark Heart of Pandaria, The Secrets of Emberdeep
- Wielkie zmiany w PvP: Resilience znika z większości przedmiotów, bazowo będzie jej 65%; wszystkie przedmioty na wszystkich polach bitew, rankingowych polach bitew i arenach będą skalowane w dół do poziomu przedmiotu (ilevel) 496.
- Heroiczny poziom trudności scenariuszy: Większe wyzwanie, lepsze nagrody (Punkty Valor i przedmioty na poziomie Wyszukiwarki Rajdów).
- Będzie można zmienić preferowane łupy na przedmioty dedykowane innej specjalizacji niż ta, na której obecnie gramy. Dotyczy to Wyszukiwarki Rajdów i zadań w Pandarii.
- Szanse na zdobycie przedmiotu z dodatkowego rzutu kostką będą stopniowo wzrastać, kiedy poprzednia próby nie dały.
Rozochoceni? No to przejdźmy od ogółu do szczegółu - oto tłumaczenie pierwszych oficjalnych not patcha 5.3:
Cytat z: Blizzard (źródło)
World of Warcraft - Aktualizacja 5.3 PTR
Ogólne
Klasy
Death Knight
Druid
Hunter
Mage
Monk
Paladin
Priest
Rogue
Shaman
Warlock
Warrior
Zadania
Potwory
Walki pupili
Rajdy, lochy i scenariusze
PvP
Pola bitew
Profesje
Przedmioty
Interfejs użytkownika
Naprawione błędy
Ogólne
- Uwaga: Prosimy pamiętać, że w czasie trwania publicznych testów aktualizacji 5.3, nie wszystkie wymienione poniżej nowości będą dostępne. Niektóre z nich można będzie testować jedynie przez określony czas. Śledźcie forum PTR, żeby być na bieżąco.
- Nowe pole bitwy: Deepwind Gorge
- Na tym nowym polu bitwy umiejscowionym w Valley of the Four Winds, Przymierze i Horda kontynuują swoją wojnę o cenne surowce Pandarii. Podczas gdy zwaśnione frakcje toczą bój o kontrolę nad kopalniami, muszą także chronić swoje własne surowce przed ich kradzieżą, gdyż mogą zostać obrócone przeciw nim!
- Nowa arena: Shado-Pan
- Aspirujący do miana Gladiatorów otrzymali nowe miejsce pośród szczytów Kun-Lai, na polach treningowych potężnych Shado-Pan, gdzie mogą dowieść swej wartości. Gracze muszą wykorzystać pobliskie statuy tygrysa i ogrodzone platformy, by zyskać przewagę, która da im zwycięstwo i chwałę!
- Nowy scenariusz: Battle on the High Seas
- Pomóż swojej frakcji odeprzeć wrażą flotę w bitwie na Otwartych Morzach.
- Nowy scenariusz: Blood in the Snow
- Agent Zandalari zinfiltrował Dun Morogh i zawezwał do walki trolle Frostmane. Na polecenie Variana, Moira poprowadzi swoją osobistą gwardię i stawi im czoła, kiedy czempioni króla uporają się już magiczną zamiecią chroniącą Shimmer Ridge.
- Nowy scenariusz: Dark Heart of Pandaria
- Goblińscy inżynierowie prowadzili wykopaliska w Vale of Eternal Blossoms w poszukiwaniu tajemniczego artefaktu, ale jedyne co znaleźli, to kłopoty; zostałeś osobiście wezwany przez Wodza, by pomóc im w potrzebie.
- Nowy scenariusz: The Secrets of Emberdeep
- Zinfiltruj Emberdeep Caverns i pomóż Brygadzie Gob w dochodzeniu związanym z ostatnimi zniknięciami w Durotarze.
- Scenariusze Heroiczne
- Do scenariuszy dodano heroiczny poziom trudności, który zaprojektowano tak, by stanowił większe wyzwanie dla małych grup zaprawionych podróżników. Ukończenie heroicznego scenariusza nagrodzi punktami Valor i szansą na zdobycie przedmiotu jakości Wyszukiwarki Rajdów.
Klasy
Death Knight
- Więcej informacji wkrótce.
Druid
- Ogólne
- Koszt many Mark of the Wild został zmniejszony z 10% do 5%.
- Symbiosis: Czas odnowienia Intimidating Roar został wydłużony z 60 do 90 sekund.
Hunter
- Więcej informacji wkrótce.
Mage
- Ogólne
- Koszt many Arcane Brilliance został zmniejszony z 4% do 1%.
- Koszt many Dalaran Brilliance został zmniejszony z 4% do 1%.
Monk
- Ogólne
- Spear Hand Strike blokuje teraz szkołę magii na 4 sekundy (skrócono z 5 sekund).
- Windwalker
- Koszt energii Legacy of the Emperor został zmniejszony z 6% do 1%.
- Koszt energii Legacy of the White Tiger został zmniejszony z 6% do 1%.
Paladin
- Ogólne
- Koszt many Blessing of Kings został zmniejszony z 22.3% do 5%.
- Koszt many Blessing of Might został zmniejszony z 22.3% do 5%.
Priest
- Ogólne
- Koszt many Power Word: Fortitude został zmniejszony z 4.4% do 1%.
Rogue
- Więcej informacji wkrótce.
Shaman
- Więcej informacji wkrótce.
Warlock
- Ogólne
- Koszt many Dark Intent został zmniejszony z 4% do 1%.
Warrior
- Talenty
- Vigilance, oprócz swoich dotychczasowych efektów, resetuje teraz czas odnowienia Taunt.
Zadania
- Więcej informacji wkrótce.
Potwory
- Oondasta
- Shiny Pile of Refuse ma teraz szansę zawierać Primal Egg oraz sporo Dinosaur Bones.
- Obrażenia Spitfire Beam nie wzrastają już z każdym skokiem, zadają teraz stałe 200 000 obrażeń (zwiększono ze 150 000), a efekt przeskakuje do 99 celów (zwiększono z 20 celów).
Walki pupili
- Pojedynki pupili są teraz możliwe we wszystkich lochach i rajdach. Bawcie się dobrze!
Rajdy, lochy i scenariusze
- Specjalizacja łupu
- Gracze mogą teraz zdecydować o otrzymywaniu łupu dedykowanego specjalizacji innej niż ich obecna rola klasowa. Ta opcja jest dostępna po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na portret postaci i wybranie jej z rozwijanego menu. Specjalizacja łupu jest dostępna dla dodatkowych rzutów kostką, Wyszukiwarki Rajdów i nagród z zadań w Pandarii.
- Rajdy
- Dodatkowy rzut kostką
- Dodano ochronę przed złą passą w przypadku dodatkowych rzutów kostką. Każdy dodatkowy rzut, który nie da nam łupu, zwiększa szansę na wygranie przedmiotu przy następnej okazji.
- Serpentshrine Cavern
- W pojedynku z Fathom-Lord Karathress Cataclysmic Bolt zadaje teraz obrażenia równe 10% maksymalnego życia celu plus 500 (zmniejszono z 50% maksymalnego życia celu), a efekt oszołomienia jest teraz mechaniką i może dotknąć każdego gracza, nie tylko postaci używających many.
- Lady Vashj
- Umiejętność Panic Coilfang Stridera aktywowana jest teraz co 4 sekundy (wydłużono z 2 sekund).
- Efekt oszołomienia z Shock Blast jest teraz mechaniką.
- Tainted Elementals znikają teraz po 20 sekundach (wydłużono z 15 sekund).
- Tempest Keep
- W pojedynku z High Astromancer Solarian czas rzucania czaru Domination przez Nether Scryera wynosi teraz 2 sekundy (dotychczas czar instant) i może być teraz uciszony.
- W pojedynku z Void Reaver zasięg Arcane Orb został zmniejszony z 20 do 15 jardów.
- Throne of Thunder
- Amani’shi Beast Shaman nie rzuca już Chain Lightning dosiadając Amani Warbears.
- Dodatkowy rzut kostką
PvP
- Dodatkowe informacje i wyjaśnienie filozofii stojącej za zmianami w PvP pojawi się wkrótce w specjalnym blogu.
- Wszystkie postaci mają teraz bazową Resilience na poziomie 65%.
- Resilience została usunięta z większości przedmiotów PvP.
- Przedmioty Tyrannical z Sezonu 13 mają teraz poziom przedmiotu (ilevel) równy 496 (zwiększono z 493).
- Przedmioty Tyrannical Elite z Sezonu 13 mają teraz poziom przedmiotu (ilevel) równy 496 (zmniejszono z 512).
- Na polach bitew, rankingowych polach bitew i arenach wprowadzono limit poziomu przedmiotu (ilevel). Cały ekwipunek będzie skalowany w dół do poziomu przedmiotu 496.
Pola bitew
- Więcej informacji wkrótce.
Profesje
- Zielarze o niewielkich umiejętnościach mogą teraz zbierać rośliny w Pandarii i uzyskiwać niewielkie ilości użytecznych materiałów. Uzysk będzie zależny od poziomu umiejętności zielarza.
- Górnicy o niewielkich umiejętnościach mogą teraz wykopywać rudę w Pandarii i uzyskiwać niewielkie ilości użytecznych materiałów. Uzysk będzie zależny od poziomu umiejętności górnika.
Przedmioty
- Ethereale oferujący ulepszanie przedmiotów powrócili do stolic.
- Ulepszanie przedmiotów PvE
- Przedmioty ulepszane przez punkty Valor wymagają teraz 250 punktów, by ulepszyć je o 4 poziomy przedmiotu, łącznie 500 do maksymalnego ulepszenia jednego przedmiotu o 8 poziomów przedmiotu. Dotyczy to wszystkich przedmiotów wykorzystujących Valor.
- Przedmioty ulepszane przez punkty Justice wymagają teraz 750 punktów, by ulepszyć je o 8 poziomów przedmiotu, łącznie 750 do maksymalnego ulepszenia jednego przedmiotu o 8 poziomów przedmiotu. Dotyczy to wszystkich przedmiotów wykorzystujących Justice.
- Ulepszanie przedmiotów PvP
- Przedmioty Malevolent Gladiator (Sezon 12) można wciąż ulepszać według ich oryginalnych stawek punktów Conquest.
- Przedmioty Dreadful Gladiator (Sezon 12) można wciąż ulepszać według ich oryginalnych stawek punktów Honor.
- Ulepszanie innych przedmiotów PvP nie jest możliwe.
- Ulepszanie przedmiotów PvE
- Unclaimed Black Market Containers (Nierozpakowane paczki z Czarnorynkowego Domu Aukcyjnego) są teraz dostępne do nabycia w Czarnorynkowym Domu Aukcyjnym. Co jest w środku? To tajemnica! Paczki mają szansę zawierać dowolny z przedmiotów dostępnych w BMAH.
- Efekt Clearcasting uzyskiwany z Courageous Primal Diamond nazywa się teraz “Lucidity”, aby odróżnić go od pozostałych czarów o tej samej nazwie.
Interfejs użytkownika
- Więcej informacji wkrótce.
Naprawione błędy
- Więcej informacji wkrótce.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz