WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Blizzard zwalnia 600 pracowników, Mike Morhaime uspokaja

Ważne

Blizzard zwalnia 600 pracowników, Mike Morhaime uspokaja

  Kumbol:
/Files/blizzard_logo_m.pngDość zatrważające informacje ukazały się dziś w komunikacie prasowym studia Blizzard Entertainment opublikowanym na łamach serwisu Business Wire. Wynika z nich, że Zamieć podjęła decyzję o zwolnieniu około 600 pracowników. Liczba wydaje się naprawdę spora, jednak firma tłumaczy te działania przerostem zatrudnienia, jaki miał miejsce w kilku działach. Co istotne, 90% redukowanych etatów to stanowiska spoza zespołów deweloperskich. Podkreślono szczególnie, że w ekipie odpowiedzialnej za World of Warcraft nie dokonano żadnych redukcji.

Cytat z: Blizzard (źródło)
IRVINE, Kalifornia.--(BUSINESS WIRE)--Spółka Blizzard Entertainment, Inc. ogłosiła dziś, że przeprowadziła przegląd swojego przedsiębiorstwa w oparciu o aktualne zapotrzebowanie organizacyjne. W związku z zakończeniem przeglądu spółka przeprowadzi globalną redukcję zatrudnienia o około 600 pracowników. Spółka ocenia, że około 90% dotkniętych redukcją pracowników pochodzić będzie z działów niezwiązanych z tworzeniem gier. Zespół deweloperski World of Warcraft® nie zostanie dotknięty w żaden sposób.

"Stała ewaluacja zespołów i działań firmy jest niezbędna dla długofalowego zdrowia każdego przedsiębiorstwa. W ciągu kilku ostatnich lat ogromnie rozbudowaliśmy naszą spółkę i poczyniliśmy znaczne inwestycje w infrastrukturę, by lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie naszej globalnej społeczności. Jednakże, wraz z rozwojem i ewolucją branży, w tym także i Blizzarda, musieliśmy podjąć kilka trudnych decyzji w celu skutecznego reagowania na zmieniające się potrzeby naszej spółki," powiedział Mike Morhaime, dyrektor generalny i współzałożyciel Blizzard Entertainment. "Pomimo tego, nie jest nam łatwo żegnać się z niektórymi członkami naszej ekipy. Jesteśmy wdzięczni, że mieliśmy możliwość pracować z ludźmi, których dotknęło dzisiejsze ogłoszenie, oraz dumni z wkładu, jaki wnieśli do Blizzarda. Życzymy im na przyszłość wszystkiego dobrego."

Decyzja ta nie będzie mieć wpływu na aktualne plany wydawnicze Blizzarda. Spółka w najbliższej przyszłości ogłosi konkretną datę premiery Diablo® III. Trwają także intensywne prace zmierzające do startu beta testów World of Warcraft: Mists of Pandaria™, Blizzard DOTA i StarCraft® II: Heart of the Swarm™. Blizzard pozostaje też wierny swoim wysokim standardom w zakresie obsługi klienta. Ponadto, spółka wciąż poszukuje nowych wykwalifikowanych pracowników na wiele różnych stanowisk. Więcej szczegółów można znaleźć w witrynie http://jobs.blizzard.com.

W związku z zaniepokojeniem fanów, jakie od razu objawiło się na oficjalnych forach, Mike Morhaime, dyrektor generalny Blizzarda, wystosował specjalny list, którego treść możecie przeczytać poniżej:

Cytat z: Mike Morhaime (źródło)
Ogłosiliśmy dzisiaj, że jesteśmy w trakcie przeprowadzania redukcji etatów w całej spółce, głównie poza działami deweloperskimi. Jestem przekonany, że w związku z tą wiadomością rodzą się w was różne pytania, więc skorzystam z tej okazji, by odpowiedzieć na nie możliwie jak najlepiej. Na przestrzeni kilku ubiegłych lat nasza spółka błyskawicznie się rozwijała i przeszła ewolucję, której celem było dostarczać wam i reszcie naszej globalnej społeczności lepsze usługi. To dzięki waszemu wsparciu dalej obsługujemy wyraźnie największą na świecie społeczność skupioną wokół abonamentowej gry MMO oraz najbardziej oddane eSportowe i internetowe społeczności graczy.

Aby nadal tworzyć epickie treści do gier przy jednoczesnym zachowaniu efektywności pod kątem obsługi graczy, musimy rozsądnie zarządzać naszymi zasobami. Oznacza to, że czasami musimy podejmować trudne decyzje w zakresie utrzymania naszej spółki w jak najlepszej kondycji. Aktualnie jesteśmy w trakcie podejmowania takich właśnie trudnych decyzji.

Po dokonaniu oceny naszych aktualnych potrzeb organizacyjnych, ustaliliśmy, że chociaż niektóre sektory naszego przedsiębiorstwa funkcjonują należycie i mogłyby skorzystać na dalszym rozwoju, w innych strefach zatrudnionych zostało więcej osób, niż było potrzeba. Z tego powodu musimy zmniejszyć liczbę pracowników w niektórych z naszych działów i rozstać się z niektórymi naszymi kolegami i przyjaciółmi w Blizzardzie. Wiem, że wszyscy rozumiecie, jak trudne mogą być takie sytuacje dla wszystkich, których mogą dotknąć, więc chcę was wszystkich zapewnić, że zaoferujemy wszystkim pracownikom, których dotyczy ta decyzja, specjalny pakiet w związku z rozwiązaniem umowy o pracę oraz inne świadczenia.

Chcę także podkreślić, że jesteśmy wciąż zdeterminowani, by zrealizować nasz cel wydania kilku gier w tym roku i że dzisiejsze wiadomości praktycznie nie dotyczą naszych zespołów deweloperskich. Dalej tworzymy, testujemy i szlifujemy gry Blizzard DOTA, Diablo III, StarCraft II: Heart of the Swarm, World of Warcraft: Mists of Pandaria, oraz inne, nieogłoszone jeszcze projekty. W najbliższych tygodniach podzielimy się z wami ekscytującymi wiadomościami na temat daty premiery Diablo III, a wkrótce odbędzie się nasza zamknięta prezentacja prasowa, podczas której przedstawimy najnowsze efekty prac nad Mists of Pandaria. Wiadome jest, że intensywnie pracujemy, by oddać wszystkie te gry w wasze ręce jak najszybciej.

Wszyscy oczekujecie od Blizzarda, że będzie pozostawał wierny swoim wartościom podczas tworzenia każdej gry i dostarczał najbardziej epickie wrażenia w historii. Dalej możecie oczekiwać od nas tego samego.

- Mike Morhaime

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz