WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 4.3: Zasady rozdzielania lootu podczas korzystania z Raid Findera

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 4.3: Zasady rozdzielania lootu podczas korzystania z Raid Findera

  Tommy:
http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_11.jpgJedną z ciekawszych funkcji najnowszego patcha o numerze 4.3 będzie wprowadzenie systemu Raid Finder, działającego analogicznie do Dungeon Finder. W celu wyjaśnienia wątpliwości mogących się pojawiać podczas rozdzielania przedmiotów Blizzard wystosował poniższe oświadczenie, w którym dokładnie wyjaśnia zasady dystrybucji lśniących epików w składanym przez nowy system wypadzie na Dragon Soul. Oto tłumaczenie posta:


Cytat z: Bashiok (źródło)
Zasady rozdzielania lootu podczas korzystania z Raid Findera od patcha 4.3

Jak już wcześniej ogłoszono, w Raid Finderze loot rozdzielany będzie przy pomocy zmodyfikowanego systemu Need Before Greed, który promuje podczas losowania itemów postaci spełniające role, z którymi rajd rozpoczęły (tank, DPS, healer). Niestety w tej chwili system nie jest w pełni funkcjonalny i ma problemy z klasami wykorzystującymi inne statystyki niż te główne dla konkretnej roli.

Aby wyjaśnić, na które przedmioty będziecie mogli rollować, a na które nie (zależnie od zadeklarowanej roli przed rozpoczęciem rajdu), poniżej zaprezentowaliśmy pewne podstawowe zasady, dzięki którym łatwiej będzie Wam przewidzieć, na które przedmioty warto rollować.

Jeżeli pełnicie poniższe role w rajdzie, to otrzymacie premie podczas losowania na itemy:

Tank:
  • Leathery z Agility (dla druidów)
  • Plate z Strength i innymi statystykami typowymi dla tanka
  • Trinkety ze statystykami dla tanka
  • Trinkety z Agility (dla druidów)

Healer:
  • Odpowiednie przedmioty dla casterów bez Hit
  • Trinkety z efektami podczas rzucania leczących lub innych wspierających czarów

DPS:
  • Prawie wszystko, co nie ma statystyki dla tanków
  • Sprzęt ze Spirit (dla elemental szamanów, shadow priestów i moonkinów)
  • Trinkety z efektami podczas zadawania obrażeń czarami/wręcz

W niektórych przypadkach byliśmy zbyt restrykcyjni w oznakowaniu akcesoriów (takich jak m.in. Petrified Fungal Heart i Signet of Grasping Mouths) i planujemy zmniejszyć ich ograniczenia jeszcze przed lub tuż po patchu.

W Mists of Pandaria myślimy, że system będzie już w stanie wykrywać spece, dzięki czemu wszystkie te problemy znikną. Ważne jest, żeby zrozumieć zasady rozdzielania lootu, ponieważ będą już obecne w najnowszym patchu, zaś działanie całego systemu wyklucza ingerencje GMów w razie jakichkolwiek nieporozumień podczas rozdzielania przedmiotów podczas instancji stworzonej za pomocą Raid Findera.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz