Kanał Działu Obsługi Klienta Blizzarda na YouTube - o ochronie konta na filmie
Ponieważ problem hackowanych kont wciąż jest i zapewne będzie obecny jeszcze długo, Dział Obsługi Klienta Blizzard Entertainment wychodzi mu naprzeciw i podejmuje kolejne inicjatywy mające na celu zmniejszenie skali tego nieprzyjemnego procederu. Najnowszą z tych inicjatyw jest uruchomienie oficjalnego kanału YouTube Obsługi Klienta Blizzarda dedykowanego tylko i wyłącznie wsparciu klientów i edukowaniu ich, by należycie zabezpieczali swoje konta i komputery, na których grają.
Na nowym kanale znajdziemy póki co cztery filmiki instruktażowo-uświadamiające poruszające tematykę ochrony konta Battle.net, przeciwdziałania wirusom komputerowym czy wykorzystywania tokena uwierzytelniającego Battle.net Authenticator. Regularnie mają być dodawane kolejne pomocne filmiki. Lektorzy we wszystkich nagraniach mówią po angielsku (z wyraźnie brytyjskim akcentem), ale widzowie mogą włączyć także napisy w wielu innych europejskich językach, także polskim.
Ochrona konta: Porady ogólne | Jak używać fizycznego Battle.net Authenticatora? | Jak używać mobilnego Battle.net Authenticatora? | Co robić, kiedy zostałeś zhackowany? |
Przy okazji przypominamy o naszym newsie, w którym przybliżyliśmy Wam sposoby kontaktu z Obsługą Klienta i Pomocą Techniczną Blizzarda w języku polskim. Numery telefonów i ważne linki znajdziecie właśnie tu.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz