Firelands: Kolejny hotfix Smouldering Essences
Ostatnio informowaliśmy o zmianach, jakie po cichu Blizzard wprowadził na wszystkie swoje serwery. Dosyć kontrowersyjną zmianą okazał się zmniejszony drop rate Smouldering Essences, niezbędnych do ukończenia questa Heart of the Flame w questline dla Dragonwrath, Tarecgosa's Rest.
Dzisiaj otrzymaliśmy aktualizację informacji na temat kolejnych zmian:
Wspomniany hotfix kilkanaście minut temu wszedł już w życie.
Dzisiaj otrzymaliśmy aktualizację informacji na temat kolejnych zmian:
Cytat z: Daxxarri (źródło)
To jest kolejny problem, choć ma mniej wspólnego z drop rate a więcej z tym, jak quest zostanie właściwie ukończony. Wpadliśmy na pomysł "równowagi", gdzie gracz może być w trzecim etapie tworzenia Dragonwrath, podczas gdy inny rajder w tej samej grupie będzie w etapie drugim. Myśleliśmy, że to mogło być lepsze dla graczy bardziej zaangażowanych, i było lepsze, ale dlatego, że składali swoją broń szybciej niż z jakiegokolwiek innego powodu. Poważny problem z tą ideą jest taki, że niezwykle trudno zrównoważyć czas, potrzebny na złożenie Staffa. Pierwsze złożenie może zabrać X czasu, ale każdy kolejny Staff może zostać utworzony znacznie szybciej.
Legendarne przedmioty nie są legendarnymi, jeśli posiada je 20% populacji graczy - pomijając już zaburzenia balansu PvE i PvP, jakie spowodować może ich obecność. Ostatecznie "równowaga" stworzyła zbyt potężny przedmiot, zbyt łatwy do otrzymania, zbyt szybko. W skrócie, żałujemy, to był nasz błąd, który nie powtórzy się w przyszłości. Pozostawił nas również z problemem, który musieliśmy rozwiązać, i z powodu którego zmniejszyliśmy drop rate przedmiotów niezbędnych do questa.
Wszystko powyższe ma na celu jedynie wyjaśnić, jak dotarliśmy do tego punktu. Sednem problemu dla wielu z was był drop rate w wersji 10-cio osobowej, i chciałbym podziękować tym, którzy pozostawili czyste, konstruktywne informacje zwrotne w tym wątku i wszędzie indziej. To było naprawdę cenne podczas naszych obrad i pomogło nam dojść do decyzji, która, jak sądzimy, rozwiąże nasze i wasze problemy.
Zdecydowaliśmy się zupełnie cofnąć zmiany w drop rate w wersji heroicznej 10-cio osobowej w Firelands. Będziemy również nieco zwiększać drop rate w wersji normalnej 10-cio osobowej. Koniec końców, powinniśmy otrzymać następujący wynik:
25-osobowa wersja heroiczna ma 44% mniejszy drop rate w etapie trzecim w stosunku do wyjścia patcha 4.2.
25-osobowa wersja normalna zostaje bez zmian od wyjścia patcha 4.2.
10-osobowa wersja heroiczna zostaje bez zmian od wyjścia patcha 4.2.
10-osobowa wersja normalna ma 33% większy drop rate w etapie trzecim w stosunku do wyjścia patcha 4.2
Planujemy wprowadzić hotfix ze zmianami najszybciej jak to możliwe, i powinniśmy je mieć przed rajdem dzisiejszego wieczoru.
Legendarne przedmioty nie są legendarnymi, jeśli posiada je 20% populacji graczy - pomijając już zaburzenia balansu PvE i PvP, jakie spowodować może ich obecność. Ostatecznie "równowaga" stworzyła zbyt potężny przedmiot, zbyt łatwy do otrzymania, zbyt szybko. W skrócie, żałujemy, to był nasz błąd, który nie powtórzy się w przyszłości. Pozostawił nas również z problemem, który musieliśmy rozwiązać, i z powodu którego zmniejszyliśmy drop rate przedmiotów niezbędnych do questa.
Wszystko powyższe ma na celu jedynie wyjaśnić, jak dotarliśmy do tego punktu. Sednem problemu dla wielu z was był drop rate w wersji 10-cio osobowej, i chciałbym podziękować tym, którzy pozostawili czyste, konstruktywne informacje zwrotne w tym wątku i wszędzie indziej. To było naprawdę cenne podczas naszych obrad i pomogło nam dojść do decyzji, która, jak sądzimy, rozwiąże nasze i wasze problemy.
Zdecydowaliśmy się zupełnie cofnąć zmiany w drop rate w wersji heroicznej 10-cio osobowej w Firelands. Będziemy również nieco zwiększać drop rate w wersji normalnej 10-cio osobowej. Koniec końców, powinniśmy otrzymać następujący wynik:
25-osobowa wersja heroiczna ma 44% mniejszy drop rate w etapie trzecim w stosunku do wyjścia patcha 4.2.
25-osobowa wersja normalna zostaje bez zmian od wyjścia patcha 4.2.
10-osobowa wersja heroiczna zostaje bez zmian od wyjścia patcha 4.2.
10-osobowa wersja normalna ma 33% większy drop rate w etapie trzecim w stosunku do wyjścia patcha 4.2
Planujemy wprowadzić hotfix ze zmianami najszybciej jak to możliwe, i powinniśmy je mieć przed rajdem dzisiejszego wieczoru.
Wspomniany hotfix kilkanaście minut temu wszedł już w życie.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz