WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

4.0.3 na PTRach, zmiany u tanków

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

4.0.3 na PTRach, zmiany u tanków

  Lorenco:
http://www.wowcenter.pl/Files/cata-logo-m.pngBlizzard także i dzisiaj nie daje nam chwili wytchnienia i zalewa swoje fora kolejnymi blue postami. Do premiery World of Warcraft: Cataclysm zostało 38 dni, więc Zamieć, w ramach wyeliminowania błedów w grze, uruchomiła na PTRach patch 4.0.3. Tak jest - patch 4.0.3 jest już gotowy do ściągnięcia, a PTR'y czekają na graczy.
Nawiązując do blue posta Zarhyma (którego tłumaczenie prezentujemy poniżej), patch ten NIE WPROWADZI zmian w krajobrazie Azeroth. Wprowadzi je dopiero patch 4.0.3a, który zostanie wydany krótko po premierze 4.0.3. Aby skopiować swoją postać na PTRa, odwiedź ten (w przypadku wersji EU gry) lub ten (w przypadku wersji US gry) link.

Cytat z: Zarhym (źródło)
Nawet jeśli ogłosiliśmy 7 grudnia jako datę wydania Cataclysmu, to nadal chcemy unikać podawania dokładnych dat nadchodzących eventów i patchy, w razie gdyby trzeba było opóźnić ich wydanie, aby spotkały się z wymaganiami potrzeb produkcji.

Postaram się jak najlepiej przekazać Wam przydatne informacje w takiej postaci, aby były one faktycznie użyteczne. :)

Bądź cierpliwy! Jeśli naprawdę chcesz zmienić postać na zupełnie nową, gdy nastąpi rozdarcie Azerothu, zalecam żebyś poczekał. Poczujesz szybko, jak eventy będą się rozwijać od teraz, do 7 grudnia. Sugeruje, żebyś póki co został na swojej głównej postaci. Bardzo szybko przed-kataklizmowe eventy rozpoczną się, zapełniając Ci wolny czas i powoli prowadząc do rozdarcia Azerothu (czyli patcha 4.0.3a). Będziesz chciał uczestniczyć w tych wydarzeniach, ponieważ będą one trwać przez krótki okres czasu i nie wrócą, gdy Deathwing się uwolni.

[...] jedną rzecz, którą wytłumaczymy nieco lepiej w następnym tygodniu, jest rozróżnienie, co jest w patchu 4.0.3, a co będzie gdy rozdarcie Azeroth będzie miało miejsce.

Patch 4.0.3 realizuje praktycznie wszystko co potrzebne do wprowadzenia zmian w Azeroth, jednak te zmiany będą miały faktycznie miejsce w patchu 4.0.3a, który zostanie wydany krótko po 4.0.3.


Gracze również zostali poinformowani o zmianach u klas tankujących. Poniżej lista zmian, które Blizzard wprowadzi do gry w Cataclysm.

Cytat z: Zarhym (źródło)
Nadchodzące zmiany w klasach tankujących - spisane do jednego postu.

Oto kilka dodatkowych zmian, które zaaplikujemy w patchu 4.0.3a:

  • Wszystkie te zmiany są planowane do patcha 4.0.3a, kiedy rozdarcie Azerothu będzie miało miejsce i NIE SĄ wprowadzone obecnie w grze. Kilka z nich może być aktywnych na serwerach beta - na przykład Savage Defense został wprowadzony niedawno wraz z hotfixem.

http://www.wowcenter.pl/Files/dkthumb.jpgDeath Knight
  • Icebound Fortitude - redukcja otrzymywanych obrażeń zmniejszona z 30% do 20% (lub 60% do 50%, w talentach). Cooldown dalej trwa 2 minuty. Czas trwania to dalej 12 sekund.

http://www.wowcenter.pl/Files/druidthumb.jpgDruid
  • Savage Defense jest zdecydowanie zbyt silny na becie i poradziliśmy sobie już z tym w odpowiedni sposób. Wiele doniesień z rajdów na becie, podczas których bossowie ściągali na dwa ciosy tanków było powodowane ilością obrażeń koniecznych do zadania, by dać radę tankom Feral. Kiedy zmniejszymy ilość absorbowanych obrażeń, siła uderzeń bossa także pójdzie w dół. Zredukowaliśmy współczynnik attack power względem efektu absorbcji (z 65% do 35%, wciąż może zostać modyfikowany przez mastery). Efekt nie załącza się już także po okresowych uderzeniach krytycznych.
  • Bear Form - Bonusowa stamina zmniejszona z 20% do 10%, oraz bonus HP z "Heart of the Wild" z 10% do 6%. HP niedźwiedzia powinno być zbliżone do HP plate'owych tanków dzięki tej zmianie.
  • Survival Instincts - Redukcja otrzymywanych obrażeń zmniejszona z 60% do 50%. Cooldown zmniejszony z 5 minut do 2 minut. Czas trwania to nadal 12 sekund.

http://www.wowcenter.pl/Files/paladinthumb.jpgPaladin
  • Holy Shield zostanie zmienione tak, aby zwiększało Block Value o 10% (całkowicie 40%), zamiast zwiększać Block Chance o 15%. Ponieważ może to spowodować zwiększenie wartości Mastery, zmniejszyliśmy wartość blocku do 2,25% Block Chance za jeden punkt mastery, oryginalnie 3%.
  • Tankowie paladyni nie zostali stworzeni do tego, aby osiągnąć jak najszybciej block capa. Jeśli chcesz to zrobić - ok, ale nie traktujemy tego jako "nowego defense capa" i nie będziemy balansować paladynów przy założeniu, że ich szansa na zablokowanie ciosu (Block Chance) wynosi 100%. To jest coś, co społeczność identyfikowała jako nie tylko możliwe, ale prawdopodobne, dlatego zmieniliśmy system działania blocków dla paladyna.
  • Guardian of Ancient Kings - Redukcja otrzymywanych obrażeń zmniejszona z 60%, do 50%. Cooldown dalej trwa 2 minuty (talenty). Czas trwania to dalej 12 sekund.

http://www.wowcenter.pl/Files/warriorthumb.jpgWarrior
  • Na levelu 85, wartość Shield Blocka zmniejsza się, kiedy wartość Blocka generowanego przez Mastery wzrasta. Aby temu zaradzić, zamienimy nadmiar blocku który przekracza 100% w szansę zablokowania krytycznego ciosu. Wraz z tą zmianą, Shield Block zostanie zredukowany: +25% na zablokowanie ciosu (zmniejszone z +100%), ale nadal będzie najwydajniejszym buffem dla większości warriorów.
  • Nowe mastery Warriora to 1,5% szansy zablokowania oraz 1,5% szansy krytycznego zablokowania na jeden punkt mastery.
  • Shield Block zamieni się w krytyczny block, jeśli jakakolwiek część z tych 25% zostanie zmarnowana, ponieważ Twoje block+dodge+parry jest takie wysokie. Jeśli jakimś sposobem cały czas jesteś ponad 100% (co będzie teraz trudnym wyczynem), otrzymasz krytyczny block tylko wtedy, gdy Shield Block jest aktywny. Chodzi o to, aby upewnić się, że Shield Block nie jest marnowany, a nie o to, czy mastery wychodzi Ci uszami (lub innym otworem w twarzy).
  • Shield Block nie został stworzony z myślą o używaniu go przy otrzymywaniu obrażeń z magii (ani Blood Shield, które również zostało stworzone do fizycznych obrażeń). Nie chcemy duplikować dokładnie tej samej umiejętności na każdym tanku, jeśli możemy tego uniknąć. Generalnie, bossowie nie spamują magicznymi obrażeniami na krótkich cooldownach. Z drugiej strony, Shield Block ma dłuższy czas trwania, niż Barkskin. Nadal wierzymy, że środowisko raidowe Catalcysmu będzie mniej skupione na tankach umierających od dużych obrażeń zadanych w krótkim czasie, tak jak to ma miejsce na poziomie 80. Łagodzenie wielu obrażeń, aby healer mógł zatrzymać jak najwięcej many, może być bardzo cenne w Cataclysmie.
  • Vigilance - już nie redukuje otrzymywanych obrażeń o 3%, ale resetuje cooldown Tauntu i dostarcza Vengeance Warriorowi.
  • Glyph of Shield Wall - zwiększa efekt redukcji obrażeń o 10% (do 60%), ale dodaje 1 minute cooldownu.
  • Shield Wall - redukcja obrażeń zwiększona z 40% do 50%. Cooldown dalej trwa 2 minuty (talenty). Czas trwania to dalej 12 sekund.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz