WoWCenter.pl
perseusz spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Zajeczyca spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Dixnet zdobył osiągnięcie Insurrection.     
KrisJaw zdobył osiągnięcie Explore Northern Barrens.     
Dew389 spełnił kryterium Hodir osiągnięcia The Keepers of Ulduar.     
nehbet spełnił kryterium osiągnięcia Admiral.     
WinnetouSSL spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Jazz spełnił kryterium Ashenvale osiągnięcia Kalimdor Tamer.     
Celebryta zabił Gal'darah po raz 2.     
Imtomes zabił Ra-den (25H) po raz 2.     
blazejwiecha spełnił kryterium Longjaw Mud Snapper osiągnięcia The Limnologist.     
Bernard zdobył osiągnięcie Got My Mind On My Money.     
Nalvia spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Liszforkas zabił Gal'darah po raz 17.     
PapryQ zdobył osiągnięcie Got My Mind On My Money.     
WojanD spełnił kryterium Druid osiągnięcia Troll Slayer.     
Kriach zabił The Desolate Host (Normal Tomb of Sargeras) po raz 14.     
MakaO zabił Argus the Unmaker (Heroic Antorus, the Burning Throne) po raz 2.     

Aktualizacja 7.3.2: Zmiany w PvP w otwartym świecie

BlizzCon 2017 już za:

Patronat medialny

Partnerzy

Portal o grach MMO.
Skyrim
Game Exe - portal fantastyczny

Priest

Kapłan jest mistrzem w uzdrowicielstwie, kontroli tłumu oraz kontroli agresji potworów, może także wskrzeszać zmarłych.

Czytaj dalej...

Społeczności


Ważne

Aktualizacja 7.3.2: Zmiany w PvP w otwartym świecie

  Quass: Tagi: wow, legion, patch7-3-2, pvp, legendary, nerf
W tę środę na europejskie serwery wejdzie łatka, która ma nieco zbalansować rozgrywkę PvP w otwartym świecie na Broken Isles i Argus. Zmianom ulegną głównie legendarne przedmioty.

Cytat z: Lore (źródło)
W trakcie przerwy technicznej w tym tygodniu zamierzamy wprowadzić kilka łatek, które mają zmniejszyć obrażenia podczas walk PvP w otwartym świecie.

Zmiany te mają zmniejszyć ilość początkowych, natychmiastowych obrażeń zadawanych przez graczy w walkach PvP w otwartym świecie, zwłaszcza podczas korzystania z pewnych legendarnych przedmiotów lub trinketów. Powinno to dać atakowanym graczom więcej czasu na reakcję. Chcemy zachować charakter "wszystko dozwolone" podczas konflików w otwartym świecie w Legionie, ale nawet przy atakach z zaskoczenia powinniście mieć chociaż jakąś szansę na odwet.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz