Aktualizacja 7.3.2: Zmiany w PvP w otwartym świecie
W tę środę na europejskie serwery wejdzie łatka, która ma nieco zbalansować rozgrywkę PvP w otwartym świecie na Broken Isles i Argus. Zmianom ulegną głównie legendarne przedmioty.
Cytat z: Lore (źródło)
W trakcie przerwy technicznej w tym tygodniu zamierzamy wprowadzić kilka łatek, które mają zmniejszyć obrażenia podczas walk PvP w otwartym świecie.
Zmiany te mają zmniejszyć ilość początkowych, natychmiastowych obrażeń zadawanych przez graczy w walkach PvP w otwartym świecie, zwłaszcza podczas korzystania z pewnych legendarnych przedmiotów lub trinketów. Powinno to dać atakowanym graczom więcej czasu na reakcję. Chcemy zachować charakter "wszystko dozwolone" podczas konflików w otwartym świecie w Legionie, ale nawet przy atakach z zaskoczenia powinniście mieć chociaż jakąś szansę na odwet.
- Specjalizacje, które nie są tankami przyjmują teraz o 40% mniej obrażeń od wrogich graczy podczas walk PvP w otwartym świecie.
- Zmniejszyliśmy efektywność kilku różnych trinketów i legendarnych przedmiotów z Legionu w PvP, gdyż wpływały na nadmierną ilość natychmiastowych obrażeń.
- Draught of Souls zadaje teraz wrogim graczom 70% mniej obrażeń.
- Cold Heart zadaje teraz wrogim graczom 75% mniej obrażeń.
- Kil’Jaeden’s Burning Wish zadaje teraz wrogim graczom 60% mniej obrażeń.
- Insignia of Ravenholdt zadaje teraz wrogim graczom 50% mniej obrażeń.
- Pillars of Inmost Light zwiększa teraz obrażenia zadawane wrogim graczom od Eye of Tyr o 150% (wcześniej 300%).
- Scarlet Inquisitor’s Expurgation zwiększa teraz obrażenia zadawane wrogim graczom od Divine Storm o 3% za każdy stack (wcześniej 6%).
- The Dreadlord’s Deceit zwiększa teraz obrażenia zadawane wrogim graczom od Shuriken Storm o 6% za każdy stack (wcześniej 25%).
- Fiery Red Maimers zwiększa teraz obrażenia zadawane wrogim graczom od Maim o 165% (wcześniej 500%).
Zmiany te mają zmniejszyć ilość początkowych, natychmiastowych obrażeń zadawanych przez graczy w walkach PvP w otwartym świecie, zwłaszcza podczas korzystania z pewnych legendarnych przedmiotów lub trinketów. Powinno to dać atakowanym graczom więcej czasu na reakcję. Chcemy zachować charakter "wszystko dozwolone" podczas konflików w otwartym świecie w Legionie, ale nawet przy atakach z zaskoczenia powinniście mieć chociaż jakąś szansę na odwet.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz