WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Battle for Azeroth: Leczący magowie na Ekspedycjach?

Ważne

Battle for Azeroth: Leczący magowie na Ekspedycjach?

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_tszinterv_head.jpg

Podcast The Starting Zone miał okazję przeprowadzić na BlizzConie wywiad z Chrisem G. Robinsonem i Jeremym Feaselem, podczas którego poznaliśmy kilka dodatkowych szczegółów na temat Ekspedycji (Island Expeditions) w nadchodzącym dodatku Battle for Azeroth.

Jak wspominaliśmy już w naszym podsumowaniu, Ekspedycje to nowy rodzaj rozgrywki PvPvE, w którym trzyosobowe grupy wyruszają na tajemnicze wyspy w całym Azeroth, aby zabezpieczyć jak najwięcej drogocennego surowca Azerite. Blizzard rozwinął dla tego trybu sztuczną inteligencję NPCów oraz technologię generowania wyzwań i przeciwników, aby za każdym razem potyczki wyglądały nieco inaczej.

W trakcie wywiadu wspomniano m.in. o opcji zakupienia w dokach przedmiotów, które pozwolą niektórym klasom przybrać nowe role podczas Ekspedycji.

Chcemy popracować nad odsunięciem się od modelu "świętej trójcy" jeśli chodzi o role postaci w tego typu rozgrywce. W dokach codzienne będą pojawiać się podróżni sprzedawcy oferujący różne przedmioty mocy do wykorzystania na wyspach, które mogą uzupełnić niektóre braki Waszych specjalizacji. Jednego dnia, po zalogowaniu się możecie natrafić na przedmioty przyznające wojownikom w specjalizacji Arms umiejętności potrzebne tankom. Kiedy indziej, Wasz mag może otrzymać zdolności leczenia innych graczy.

Poruszono temat nagród - deweloperzy nie mogą jeszcze zdradzić dokładnych informacji, ale Ekspedycje powinny być jednym z głównych źródeł surowca Azerite, który ulepsza Heart of Azeroth. Mogą pojawić się też nowe wierzchowce, zwierzaki oraz inne łupy unikalne dla tego trybu rozgrywki.

Na BlizzConie zaprezentowano dwie wyspy, ale wiele więcej jest w planach - po ukończeniu podstawowych systemów i technologii nie powinno to być problemem. Pełnego wywiadu The Starting Zone możecie wysłuchać poniżej:

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz