WoWCenter.pl
perseusz spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Quass zdobył osiągnięcie Working in Draenor.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Presst0n zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
owsiak zdobył Mythic Keystone.     
Bernard zdobył osiągnięcie Thirty Tabards.     
Muattin zabił Fallen Avatar (Raid Finder Tomb of Sargeras) po raz 1.     
Sickera zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
Tajgeer zdobył osiągnięcie Keystone Conqueror.     
Tooly spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Saimeraa spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
staszkastara zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
Liszforkas zabił The Lich King po raz 3.     
Yericho zdobył osiągnięcie Safe Deposit.     
liq zdobył Tranquil Bough Vest.     
kocot999 zdobył osiągnięcie The Captain's Booty.     
Kefiozo zdobył Darkcore Leggings.     

Aktualizacja 7.3: Jak zdobyć wierzchowca Lucid Nightmare

Taurens

Pokojowo nastawieni taureni długo zamieszkują Kalimdor, starając się zachować równowagę natury.

Czytaj dalej...

Społeczności


Artykuł

Aktualizacja 7.3: Jak zdobyć wierzchowca Lucid Nightmare

  Quass: Tagi: wow, legion, patch7-3, poradnik, lucid-nightmare, mount
https://wowcenter.pl/Files/73_lucidn_head.jpg

Lucid Nightmare to nowy wierzchowiec wprowadzony do gry w aktualizacji 7.3, którego zdobycie wymaga rozwiązania szeregu zagadek luźno powiązanych z Przedwiecznymi Bogami i Pustką. Od dnia premiery aktualizacji nad ich rozwiązaniem pracowali gracze z kanału WoW General Secret Finding na Discordzie. W pewnym momencie na czacie było jednocześnie ponad 20.000 osób.

Pamiętajcie, że wszystkie kroki muszą zostać wykonane w podanej kolejności. Ostrzegamy, że ta seria zagadek jest nieco bardziej skomplikowana niż poprzednia, a rozwiązanie samego etapu w Endless Halls może zająć kilka godzin.

Krok 1

Aby rozpocząć poszukiwania wierzchowca, na początek musicie udać się do sklepu Curiosities & Moore w Dalaranie. Na drugim piętrze, na stoliku rozłożony jest zwój z wiadomością, którą trzeba przeczytać:

It begins in the 2104059.
With a most pleasing sign.
(These letters will not always rhyme.)


Krok 2

Wskazówka prowadzi do Ulduaru. Musicie utorować sobie drogę do obszaru z bossem XT-002 Deconstructor i uruchomić dźwignię w północno-zachodniej części placu (od wejścia), znajdującą się na głowie jednego ze zniszczonych robotów. Na podłodze pojawi się wtedy kwadrat złożony z 400 lampek (20x20), które można włączać i wyłączać.

With a most pleasing sign odnosi się do znaku zębatki, symbolu Mimirona. Przy pomocy lampek musicie odtworzyć ten znak (schemat widoczny na obrazku poniżej).


Kiedy odtworzycie symbol Mimirona, pojawi się kolejna wskazówka.

1000 years imprisoned.
Surely it wears on the mind.

Krok 3

Kolejnym przystankiem na drodze do nowego wierzchowca jest rajd Ahn'Qiraj. Wewnątrz musicie dotrzeć aż go komnaty C'thuna, za którą znajduje się mały ołtarz, a na nim świecący robak. Kiedy na niego klikniecie, otworzy się mini-gra oparta na Bejeweled, którą trzeba będzie ukończyć. Nową wskazówkę znajdziecie chwilę później na tym samym ołtarzu:

Deeper than deep.
Awaits your seat.


Krok 4

Do wykonania tego kroku potrzebna będzie Shadoweave Mask. Możecie ją kupić w Domu Aukcyjnym lub stworzyć dzięki profesji Tailoring (schemat na maskę dropi z Dark Iron Steamsmiths w Searing Gorge).

Deeper than deep odnosi się oczywiście do Deepholm, a właściwie do jednej z tamtejszych jaskiń o nazwie Crumbling Depths. Wewnątrz, za tunelem z kręcącym się robakiem znajduje się niewielka skała, a za nią szczelina, do której musicie wskoczyć.


Traficie do kolejnej jaskini, wewnątrz której znajduje się krzesło i czaszka. Do krzesła przyczepiona jest mała tabliczka, na której widnieje napis:

Supremacy?
Get...
Shirk...
...eke...

Jest to anagram, po którego rozwiązaniu otrzymujemy zdanie The key is Racksum Greep. Racksum Greep to goblin w Ratchet, który nosi wspomnianą wcześniej Shadoweave Mask. Po jej założeniu będziecie mogli kliknąć na czaszkę i pojawi się kolejna wskazówka.

Where the shaded delegate may appear.


Krok 5

Następny cel to podziemie Gnomeregan. Gracze Hordy mogą się tam dostać przez teleport w Grom'gol Base Camp. Utorujcie sobie drogę do tunelu pomiędzy Launch Bay a Engineering Labs (mapa na obrazku), a znajdziecie tam szereg dziewięciu maszyn z dźwigniami i tabliczkę z napisem:

01110111 00100 10010110 10101
11110111 01100 01111111 01000
011010111001011010010110 10111101
11001 00111111 10010 01001001
10000 011010010110100111010110
01011011 11110 11110001 11111
11100000 00010 11111111 01000
10110111 10101 01111111 00001
10101110 11111 00110000 01000
101101010010101110010110

180

+1111111111


Pierwsza część to zapisane w kodzie binarnym nazwy trzech umiejętności różnych zwierzaków. Kolejno Falling Murloc, Mighty Charge oraz Eye Beam zadają na maksymalnym poziomie 684, 560 i 1110 punktów obrażeń. 180 to wskazówka, że kod należy odwrócić, co daje 0111065486. Później wystarczy dodać 1 do każdej cyfry. Ostateczny kod to 1222176597 i to należy wpisać przy pomocy dźwigni.

Chwilę później pojawi się kolejny zwój do przeczytania:

Games and toys are left behind.
When you awaken screaming.

Krok 6

Wyruszamy do Val'sharah, gdzie w chatce Ash'theran na południowy-wschód of Shala'nir ukryta jest kolejna zagadka. Po kliknięciu na czerwoną kulę pojawi się zestaw zaplątanych, czerwonych linii, które trzeba rozwiązać. Kolejna wskazówka pojawi się, kiedy wszystkie linie przybiorą kolor niebieski.

What you seek is buried within.


Krok 7

To zdecydowanie najbardziej skomplikowany i frustrujący etap podróży, który zabierze Was do Kun'lai Summit. W jednej ze świątyń Mogu (oznaczonej na obrazku) znajduje się urna, po której kliknięciu zostaniecie przeniesieni do labiryntu Endless Halls.


Pamiętajcie, aby narysować mapę. Po komnatach porozrzucane są runy i kule w pięciu kolorach (żółty, zielony, niebieski, czerwony, fioletowy). Aby wydostać się, musicie zanieść wszystkie pięć kul do odpowiadających im run. Co gorsza, jedna z komnat labiryntu może przenieść Was w inne, losowe miejsca, a zarówno runy, jak i kule znikają po ich dostarczeniu, więc stracicie punkt odniesienia. Frogge przygotował bardziej dokładny poradnik z objaśnieniami, jak powinno się rysować mapę.

Na końcu zostaniecie przeniesieni do ostatniej komnaty z nową wskazówką:

The way is now open.
To the greatest secret never told.
A fitting end to your journey.


Krok 8

Jeśli nie oszaleliście jeszcze po wcześniejszym etapie, to mamy dobre wieści - to już koniec. Teraz musicie udać się tylko do Forgotten Crypt za Karazhanem - brama powinna być otwarta. W pomieszczeniu o nazwie The Pit of Criminals znajduje się Wasza nagroda, Lucid Nightmare.


Podziękowania dla Nightswifty, Nativodf, DlanorAKnox, Nsy, Azariux, Pools, Coldwind, Takamatsuku, Tobeki, Danteus, Dyaon, Frogge i BeWasted za rozwiązanie licznych zagadek i przygotowanie poradników oraz dla wszystkich graczy, którzy brali udział w przeczesywaniu Azeroth.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz