WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Brian Holinka opuszcza zespół tworzący World of Warcraft

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Ważne

Brian Holinka opuszcza zespół tworzący World of Warcraft

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/wow_leaveholinka_head.jpg

Wczoraj wieczorem Brian Holinka ogłosił na oficjalnych forach, że nie będzie już pracował w zespole tworzącym World of Warcraft. Przez ostatnie lata Brian pełnił funkcję starszego projektanta PvP i odpowiadał za większość decyzji dotyczących tego elementu rozgrywki. Pojawiał się na licznych panelach na BlizzConie i brał udział w sesjach Q&A dotyczących PvP – teraz zajmie się zupełnie innym projektem w Blizzardzie, podobnie, jak w zeszłym roku Tom Chilton.

Cytat z: Desvin (źródło)
Pięć lat temu odebrałem telefon od Blizzarda i zaoferowano mi życiową szansę – pozycję w zespole pracującym nad World of Warcraft.

Mówiąc krótko, jest to moja ulubiona gra wszech czasów i praca nad nią przez ostanie pięć lat była spełnieniem marzeń. Nauczyłem się tak wiele od tworzących ją kobiet i mężczyzn, a także od wszystkich graczy. Jestem szczęśliwy, że miałem możliwość tworzyć grę, która ma tak wielu oddanych pasjonatów na całym świecie.

Kilka tygodni temu pojawiła się przede mną nowa możliwość w Blizzardzie, czym jestem niezwykle podekscytowany. Jutro przypada mój ostatni dzień pracy nad World of Warcraft.

Jako wieloletni gracz nie mogę doczekać się, aby odkryć, jaka jest przyszłość World of Warcraft. W szczególności chodzi mi o zespół PvP, który ma w zanadrzu kilka niezwykłych planów. Jestem pewien, że najlepsze lata dla PvP w World of Warcraft są wciąż przed nami.

Dziękuję wszystkim, którzy są zaangażowani w World of Warcraft, od zespołu deweloperskiego, do graczy – za to, że pozwolili mi być częścią społeczności tej gry. Uznaję to za wielki zaszczyt.

Brian Holinka

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz