Tom Chilton opuszcza zespół tworzący World of Warcraft
Tom Chilton ogłosił wczoraj na oficjalnych forach, że nie będzie już pracował przy tworzeniu World of Warcraft. Od wielu lat pełnił rolę głównego dyrektora gry (Game Director), lecz teraz stanowisko to przejmie Ion Hazzikostas, a Tom zajmie się zupełnie innym projektem w Blizzardzie. Czym jest ów projekt - czy to całkiem nowa gra, czy już istniejąca? Tego możemy się jedynie domyślać, ale jest szansa, że podczas BlizzConu poznamy więcej szczegółów.
Cytat z: Kalgan (źródło)
Nowe przygody (po drugiej stronie korytarza) - wiadomość od Toma Chiltona
Witajcie, drodzy gracze WoWa.
Minął trochę ponad miesiąc od premiery Legionu i świetnie było móc zobaczyć, jak gracze cieszą się z wielu różnych aspektów dodatku, awansując swoje postacie i Artefakty, wykonując Zadania Światowe i stawiając czoła przeciwnikom w Szmaragdowym Koszmarze. Pierwszy sezon PvP ruszył pełną parą i najlepsze drużyny arenowe na świecie zmagają się o miejsce na wielkiej scenie BlizzConu.
Wkrótce wdrożymy naszą pierwszą aktualizację w nowym dodatku, oznaczoną numerem 7.1: Powrót do Karazhanu. Udostępni ona nowe mityczne podziemie dla pięciu graczy w Karazhanie, przedstawi dalszą historię w Suramarze, wprowadzi nowy rajd i Zadania Światowe oraz jeszcze więcej innej zawartości. A jest to dopiero początek, gdyż mamy niezwykle ekscytujący plan dalszych aktualizacji.
Dla mnie Legion był jednak czymś więcej, niż tylko kolejnym dodatkiem. Był kulminacją ponad dekady pracy z jednym z najlepszych zespołów deweloperskich, do którego miałem okazję należeć. Dlatego po części z podekscytowaniem, a po części ze smutkiem i wdzięcznością żegnam się z deweloperami World of Warcraft, aby rozpocząć nową przygodę w Blizzardzie.
W roku 2004, zanim otrzymałem możliwość zostania dyrektorem gry, zacząłem w zespole World of Warcraft jako starszy projektant. Jak możecie sobie wyobrazić, WoW wyglądał wtedy całkiem inaczej. Na początku było nas tylko 60-ciu. W zamkniętej alfie dla przyjaciół można było osiągnąć maksymalnie 25 poziom postaci i tylko w Przymierzu, bo Horda nie była dostępna. Niektórzy korzystali jeszcze wtedy z telefonicznych modemów i połączeń wdzwanianych, aby wziąć udział w testach.
Wielu z nas wciąż dyskutowało w tym czasie nad kwestią, czy powinniśmy podzielić graczy na Hordę i Przymierze (wszyscy wiemy jak to się skończyło). Niektóre z głównych funkcji gry, jak PvP i rajdy, jeszcze nie istniały. W międzyczasie zaszliśmy daleko, wydając sześć dodatków, niezliczoną ilość rajdów, podziemi, pól bitew, nowych elementów gry i nie tylko.
Moja osobista podróż w pracy nad WoWem dobiega końca, ale nie zamierzam opuszczać Blizzarda. Wciąż tu będę, ale skupiony na innym projekcie w firmie. Mam jednak przyjemność ogłosić, że Ion Hazzikostas przejmie moją pozycję w roli dyrektora gry World of Warcraft.
Jestem pewien, że WoW będzie w dobrych rękach z Ionem na czele. Był on integralną częścią naszego zespołu przez ponad osiem lat i wniósł niezwykle wiele przy tylu aspektach rozwoju gry - od projektowania klas, do walk w rajdach i niemal wszystkich innych elementach. Ma u swojego boku świetny zespół - ten sam, który stworzył wszystko, w czym bierzecie udział w Legionie.
Jako członek drużyny tworzącej WoW, mogę zapewnić Was, że przyszłość gry jawi się w jasnych barwach - a jako gracz, podobnie jak Wy nie mogę doczekać się tego, co będzie dalej. World of Warcraft to produkt pasji zarówno tworzącego go zespołu, jak i społeczności gry, dlatego chciałbym podziękować każdemu z Was za cudowną podróż, jaką była praca nad jej tworzeniem.
Dziękuję i życzę Wam wielu epickich przygód!
Witajcie, drodzy gracze WoWa.
Minął trochę ponad miesiąc od premiery Legionu i świetnie było móc zobaczyć, jak gracze cieszą się z wielu różnych aspektów dodatku, awansując swoje postacie i Artefakty, wykonując Zadania Światowe i stawiając czoła przeciwnikom w Szmaragdowym Koszmarze. Pierwszy sezon PvP ruszył pełną parą i najlepsze drużyny arenowe na świecie zmagają się o miejsce na wielkiej scenie BlizzConu.
Wkrótce wdrożymy naszą pierwszą aktualizację w nowym dodatku, oznaczoną numerem 7.1: Powrót do Karazhanu. Udostępni ona nowe mityczne podziemie dla pięciu graczy w Karazhanie, przedstawi dalszą historię w Suramarze, wprowadzi nowy rajd i Zadania Światowe oraz jeszcze więcej innej zawartości. A jest to dopiero początek, gdyż mamy niezwykle ekscytujący plan dalszych aktualizacji.
Dla mnie Legion był jednak czymś więcej, niż tylko kolejnym dodatkiem. Był kulminacją ponad dekady pracy z jednym z najlepszych zespołów deweloperskich, do którego miałem okazję należeć. Dlatego po części z podekscytowaniem, a po części ze smutkiem i wdzięcznością żegnam się z deweloperami World of Warcraft, aby rozpocząć nową przygodę w Blizzardzie.
W roku 2004, zanim otrzymałem możliwość zostania dyrektorem gry, zacząłem w zespole World of Warcraft jako starszy projektant. Jak możecie sobie wyobrazić, WoW wyglądał wtedy całkiem inaczej. Na początku było nas tylko 60-ciu. W zamkniętej alfie dla przyjaciół można było osiągnąć maksymalnie 25 poziom postaci i tylko w Przymierzu, bo Horda nie była dostępna. Niektórzy korzystali jeszcze wtedy z telefonicznych modemów i połączeń wdzwanianych, aby wziąć udział w testach.
Wielu z nas wciąż dyskutowało w tym czasie nad kwestią, czy powinniśmy podzielić graczy na Hordę i Przymierze (wszyscy wiemy jak to się skończyło). Niektóre z głównych funkcji gry, jak PvP i rajdy, jeszcze nie istniały. W międzyczasie zaszliśmy daleko, wydając sześć dodatków, niezliczoną ilość rajdów, podziemi, pól bitew, nowych elementów gry i nie tylko.
Moja osobista podróż w pracy nad WoWem dobiega końca, ale nie zamierzam opuszczać Blizzarda. Wciąż tu będę, ale skupiony na innym projekcie w firmie. Mam jednak przyjemność ogłosić, że Ion Hazzikostas przejmie moją pozycję w roli dyrektora gry World of Warcraft.
Jestem pewien, że WoW będzie w dobrych rękach z Ionem na czele. Był on integralną częścią naszego zespołu przez ponad osiem lat i wniósł niezwykle wiele przy tylu aspektach rozwoju gry - od projektowania klas, do walk w rajdach i niemal wszystkich innych elementach. Ma u swojego boku świetny zespół - ten sam, który stworzył wszystko, w czym bierzecie udział w Legionie.
Jako członek drużyny tworzącej WoW, mogę zapewnić Was, że przyszłość gry jawi się w jasnych barwach - a jako gracz, podobnie jak Wy nie mogę doczekać się tego, co będzie dalej. World of Warcraft to produkt pasji zarówno tworzącego go zespołu, jak i społeczności gry, dlatego chciałbym podziękować każdemu z Was za cudowną podróż, jaką była praca nad jej tworzeniem.
Dziękuję i życzę Wam wielu epickich przygód!
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz