Legion | Wywiad z Tomem Chiltonem
Podczas naszej niedawnej wizyty w kalifornijskim Irvine mieliśmy okazję wziąć udział w spotkaniu prasowym dotyczącym nadchodzącego dodatku World of Warcraft: Legion, gdzie wraz z serwisami Blizzheart.com i Battlecraft.it mogliśmy przeprowadzić krótki wywiad z Tomem Chiltonem, reżyserem gry. Przygotowaliśmy podsumowanie jego najważniejszych punktów, poniżej znajdziecie również pełny zapis wideo z naszej rozmowy.
Rajdy i podziemia
Aktualizacje
Inne
Rajdy i podziemia
- Proces otwierania kolejnych trybów i skrzydeł rajdów będzie zbliżony do tego z Warlords, ale deweloperzy chcą stworzyć większą przerwę pomiędzy otwarciem The Emerald Nightmare i The Nighthold, aby dać graczom więcej czasu na progresję w poszczególnych rajdach, oraz doświadczenie w pełni nowego systemu Mythic+ w podziemiach.
- Deweloperzy planują ponownie wprowadzić i zaktualizować funkcję Timewalking w późniejszej części dodatku, aby zapewnić graczom dodatkową alternatywę w rozgrywce. Nie chcą jednak kontynuować jej na początku dodatku, aby nie konkurowała z nowymi podziemiami.
- Od czasu do czasu Blizzard będzie przyglądał się możliwym poprawkom w starszych rajdach, by ułatwić ich solowanie, jeśli mechanika gdzieś na to nie pozwala.
Aktualizacje
- Poza zwiększeniem odległości oglądania obiektów, najważniejsze zmiany wizualne planowane przez deweloperów to poprawki w renderowaniu cieni i nadchodzące ulepszenia w animacjach dla klas grających na odległość, np. magów.
- Warlords of Draenor miało zdecydowanie zbyt mało aktualizacji oraz zawartej w nich treści. W Legionie cykl ich wprowadzania ma bardziej przypominać ten z Mists of Pandaria.
- Aktualizacja 7.1 trafi na Publiczny Serwer Testowy niedługo po premierze dodatku. Powinna być gotowa gdzieś w okolicach BlizzConu 2016.
- Na początku przedpremierowej aktualizacji odblokowane zostaną tylko najważniejsze nowości, jak nowy system transmogryfikacji i zmiany w klasach. Później rozpocznie się inwazja Płonącego Legionu, odblokowana zostanie klasa Łowcy Demonów i atak na The Broken Shore. Pewne elementy aktualizacji są zbliżone do tej sprzed dodatku Wrath of the Lich King, ale zawierają pewne ograniczenia, które nie mają jednak wpłynąć na przyjemność z rozgrywki.
Inne
- Wstępnie deweloperzy nie planowali wprowadzenia na Zniszczonych Wyspach systemu, gdzie gracze mogą wybierać strefy w dowolnej kolejności, a przeciwnicy skalują się do poziomu postaci. Na początku został on stworzony dla inwazji Płonącego Legionu, aby gracze zdobywający poziomy w Westfall lub Dun Morogh mogli współuczestniczyć w obronie Azeroth. Później został on przeniesiony na Zniszczone Wyspy, ponieważ historie w poszczególnych krainach i tak stanowiły niejako odrębne wątki i skupiały się na zdobywaniu kolejnych Filarów Stworzenia (Pillars of Creation). Taka konstrukcja zadań umożliwiła nielinearne przechodzenie kolejnych stref w czasie levelowania w Legionie.
- Maksymalna ilość złota, które można zgromadzić w Legionie została znacznie podwyższona. Deweloperzy mogą jedynie spekulować, jak wpłynie to na ekonomię gry (np. ceny w Black Market AH) i jej społeczność, ale są gotowi wprowadzić zmiany i ograniczenia, jeśli będzie to potrzebne.
- Legion zapewni nowym graczom korzystającym z darmowego awansu na poziom 100 niewielki samouczek, gdzie wyjaśniona zostanie każda umiejętność.
- Legion wprowadza masę nowości i systemów. Dla Toma Chiltona najtrudniejszym zadaniem było upewnienie się, że dobrze współgrają i mają swoje miejsce w nowym dodatku.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz