WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aktualizacja 6.2: Cytadela Piekielnego Ognia (Hellfire Citadel)

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Aktualizacja 6.2: Cytadela Piekielnego Ognia (Hellfire Citadel)

  Quass:
Cytat z: Nethaera (źródło)
/Files/62_hfc_header.jpg

Kiedy Garosz przekonał Gromasza do rozpoczęcia budowy masywnej fortecy w samym sercu Dżungli Tanaan, służącej za podstawę ataku na Azeroth, sam zasugerował nazwę "Cytadela Piekielnego Ognia" odnosząc się do innych czasów na innym świecie. Chciał zobaczyć potężne orcze żelazo górujące nad niespaczonym krajobrazem, tak odmiennym od tego, który znał z Outlandu. Jednak nawet gdy czasy się zmieniają, niektóre rzeczy pozostają takie same.

Zlokalizowaną w mrocznym sercu Dżungli Tanaan Cytadelę Piekielnego Ognia (Hellfire Citadel) można dostrzec z niemal każdego miejsca w okolicy. Stawiwszy czoła niebezpieczeństwom czyhającym w Highmaul i Kuźni Czarnej Góry, bohaterowie Azeroth i Draenoru muszą teraz przeprowadzić atak na opanowany przez demoniczną energię bastion. Znajdujące się wewnątrz potworności stanowią zagrożenie dla wszystkich mieszkańców Azeroth.

Wewnątrz Cytadeli gracze będą w stanie zdobyć ekwipunek o poziomach przedmiotów od 675-685 w trybie Wyszukiwarki rajdów do 735 w trybie Mitycznym. Będziecie również mieli szansę na powiększenie swojej kolekcji zwierzaków o nowy okaz: Corrupted Nest Guardian. Aby skorzystać z Wyszukiwarki rajdów potrzebny jest ekwipunek o poziomie przedmiotów równym co najmniej 650.

The Iron Bulwark (obszar zewnętrzny)


Hellfire Assault

Z pomocą najemnej kompanii Blackfuse'a, Żelazna Horda skonstruowała w cieniu Cytadeli niszczycielską maszynerię oblężniczą w celu wykorzystania jej podczas ewentualnego oblężenia miast Azeroth. Siegemaster Mar’tak oczekuje teraz na rozkaz Gul'dana do rozpoczęcia ataku, uprzednio wypełniwszy potężne czołgi demoniczną energią.


Notka projektantów: Podobnie jak w przypadku Spoils of Pandaria w rajdzie Siege of Orgrimmar, pokonanie tego bossa nie wymaga zabicia pojedynczej postaci. Gracze muszą stawić czoło falom napastników, odzyskując amunicję ze zniszczonych maszyn i wykorzystując ją do zasilenia armat, które znajdują się na placu. Aby zwyciężyć, wrota Cytadeli muszą zostać zniszczone.

Iron Reaver

Schematy budowy Iron Reavera, zainspirowane potężnymi konstrukcjami Legionu, zostały odnalezione w warsztacie samego Blackfuse'a po upadku Orgrimmaru. To miało być nikczemne arcydzieło goblińskiej inżynierii. Projekt został ukończony po śmierci jego twórcy i reprezentuje szczyt militarnej potęgi Żelaznej Hordy.


Notka projektantów: Początkowo miał być to tradycyjny Fel Reaver z Outlandu, jednak bardziej zmechanizowana strona Legionu jest obecna wyłącznie podczas ostatecznej inwazji i nie wydawała się w tym miejscu odpowiednia. Zamiast tego zdecydowaliśmy się na interpretację Fel Reavera, która odzwierciedla szczyt goblińskiej inżynierii oblężniczej, zaprezentowanej Żelaznej Hordzie przez Garosza. Jest to wykorzystująca demoniczną energię ewolucja Iron Juggernauta, który bronił bram Orgrimmaru podczas oblężenia miasta.

Pits of Mannoroth


Kormrok

Tak starożytny jak sam Draenor, Kormrok był niegdyś władcą Gorgrondu. Niszczycielska furia wielkiego magnarona siała spustoszenie pośród żyjących na lądzie stworzeń. Jednak później nadeszła Żelazna Horda, więżąc olbrzyma i próbując nagiąć jego wolę. Okazało się to całkowitym sukcesem... do czasu przejęcia władzy przez Gul'dana i jego demoniczną energię, której Kormrok nie mógł sprostać.


Notka projektantów: Najniższy poziom Cytadeli Piekielnego Ognia odzwierciedla Żelazną Hordę przed objęciem władzy przez Gul'dana, a jej najwyższe szczyty bardziej bezpośrednio Radę Cienia i Płonący Legion. Oprócz maszynerii, masywne bestie Gorgrondu były kolejną podstawą siły Żelaznej Hordy. Nie ma więc nic dziwnego w tym, że Gul'dan zdecydował się omamić je i wzmocnić przy pomocy demonicznej energii.

Court of Blood

Hellfire High Council

Tysiące orków Żelaznej Hordy przyjęło krew Mannorotha, jednak żaden z nie stał się tak potężny, jak tych trzech wojowników. Dia Darkwhisper, wygnana z Shadowmoon mistrzyni magii pustki, która w krótkim czasie stała się prawą ręką Gul'dana. Gurtogg i jego nienasycona żądza krwi, która przyniosła mu zwycięstwo podczas wielu walk. Tylko raz spotkał orka równego sobie, podczas walki z Blademasterem Jubei’thosem, która zakończyła się remisem. Spaczeni przez moc demonów, pełnią rolę najwyższej straży oraz wojennych doradców Gul'dana.


Notka projektantów: Nie mogliśmy z czystym sumieniem stworzyć na Draenorze rajdu pełnego spaczonych orków, nie uwzględniając Gurtogga Bloodboila, brutalnego bossa z Black Temple, którego charakterystyczna umiejętność - Bloodboil - powraca w nowej odsłonie. Gurtoggowi towarzyszą przywódcy innych orczych klanów, ukazując cechy każdego z nich, z nutą demonicznej mocy.

Kilrogg Deadeye

Kilrogg Deadeye przejął kontrolę i stał się wodzem klanu Krwawiącej Pustki, gdy po odprawieniu rytuału dowiedział się o tym, jak zginie. Z ową wiedzą przeprowadził niezliczone kampanie, maszerując w kierunku upragnionego, chwalebnego końca. Teraz, gdy krew demonów płynie w jego żyłach, Kilrogg oczekuje w Cytadeli na moment swojej śmierci - lub Waszej.


Notka projektantów: Od czasu, gdy mini-seria "Władcy Wojny" ujawniła krwawy rytuał, będący główną tradycją klanu Krwawiącej Pustki, wiedzieliśmy, że wizje śmierci Kilrogga będą stanowić element tej walki. Nie jest wiadome, czy są to wizje nieodwołalne oraz czy wiedza o własnym losie nie daje szansy na jego uniknięcie.

Hellfire Antechamber

Gorefiend

Podczas upadku Teron'gora w mauzoleum Auchindoun, dowódca Rady Cienia pochłonął setki draeneiskich dusz, stając się w efekcie potworną abominacją. Będąc czymś więcej niż zwykły ork, Teron'gor porzucił swoje dawne imię i wybrał nowe: Gorefiend.


Notka projektantów: Historia tego bossa rozpoczęła się w Auchindoun, w dalszym ciągu umacniając zasadę, że jeśli śmierć przeciwnika nie jest widoczna na oczach graczy, to zapewne jeszcze go spotkacie. Oczywiście odwrotność tej zasady nie sprawdza się równie dobrze - Kael'thas pozdrawia. W każdym razie, Gorefiend nawiązuje do walk z C'Thunem i Yogg-Saronem, gdzie gracze zostają pochłonięci i muszą stawić czoło duszom wewnątrz Gorefienda, aby nie mogły wydostać się one na zewnątrz i zaatakować rajdu.

Grommash’s Torment

Shadow-Lord Iskar

Po nieudanej próbie wskrzeszenia Terokka i przywrócenia mu potęgi, z Iskarem skontaktował się Gul'dan, oferując mu złamanie starożytnej klątwy Sethe'a. Iskar odzyskał skrzydła i wyłonił się z cienia, jednak wciąż pozostaje mistrzem iluzji i kłamstw, a jego godzina zemsty jest coraz bliżej.

Notka projektantów: Jeśli Shadow-Seer Iskar wydawał się Wam podejrzany podczas wykonywania zadań w Spires of Arak, to nie byliście w błędzie. Projektowanie tej walki sprawiło nam dużo przyjemności. Oparliśmy ją na artefakcie, który pozwala jednemu z graczy odróżnić iluzje od rzeczywistości, po czym powiązaliśmy tę funkcję z szeregiem umiejętności i interakcji.

Fel Lord Zakuun

Spaczeni władcy to odpowiadający bezpośrednio przed Archimondem egzekutorzy. Mędrcy prowadzący badania nad Płonącym Legionem twierdzą, że są oni wyższą formą powszechnego strażnika spaczenia. Okrucieństwem dorównują jedynie własnej brutalnej sile, a Zakuun został wyznaczony do zadania, które wymaga posiadania obu tych cech - musi złamać żelazną wolę orczego wodza klanu Wojennej Pieśni.


Notka projektantów: Ten spaczony władca reprezentuje typ demona nigdy wcześniej nie przedstawionego graczom. Ma on pełnić rolę podobną do Patchwerka w Naxxramas - ciężkiego monstrum walczącego wręcz, bez niczyjej pomocy. Wciąż jednak ma kilka sztuczek w zanadrzu.

The Felborne Breach

Xhul’horac

Przyzwany przez Gul'dana z głębin Wypaczonej Otchłani, Xhul'horac jest jednym z najpotężniejszych upiorów pustki - rasy pasożytniczych kreatur, które tworzą wyrwy w płaszczyznach rzeczywistości, pochłaniając zawarte w nich energie i stworzenia. Gul'dan wypełnił Xhul’horaca ogromną ilością demonicznej mocy i chce wykorzystać jego potęgę do otwarcia portali, przez które przedostaną się siły Płonącego Legionu.


Notka projektantów: Wiele pomysłów na projekty bossów w Cytadeli Piekielnego Ognia rozpoczęliśmy, zastanawiając się jak demoniczna energia wpłynęłaby na poszczególne elementy środowiska Draenoru. Jak wyglądałaby spaczona odmiana jednego z upiorów pustki w Shadowmoon Burial Grounds? Odpowiedzią na to pytanie jest Xhul'horac. Podczas walki gracze muszą manipulować płonącą energią demonów i cienistą energią pustki, walcząc pomiędzy opanowanymi przez nie światami.

Halls of the Sargerei


Socrethar the Eternal

Dusze najwspanialszych wojowników spośród draenei umieszczane są w lśniących konstruktach, pełniąc rolę wiecznych obrońców ich ludu. Niegdyś jako członek Rady Egzarchów, Socrethar osunął się w mrok i zbezcześcił najświętszy z rytuałów. Aby uratować swoją duszę po porażce w Talador, zamknął ją w spaczonym konstrukcie.


Notka projektantów: Kolejne znajome imię. Socrethar był jednym z przywódców Sargerei, którym gracze mieli okazję stawić czoła w Talador. Jego dusza ulokowała się w konstrukcie - spaczonej wersji pierwszego bossa w Auchindoun. Daje nam to szanse na zaprojektowanie walki w sposób, którego nie wykorzystywaliśmy od czasu Razorgore w Blackwing Lair. Co, jeśli pozwolimy graczom przejąć kontrolę nad bossem i przez pewien czas wykorzystywać wszystkie jego umiejętności?

Tyrant Velhari

Kiedy Gul'dan zaoferował Sargerei swój dar, Velhari jasno przedstawiła swoje ambicje i brutalną zaciekłością wspięła się na szczyt. Pośród wrogów znana jako tyran, Velhari była jedną z pierwszych, która przyjęła demoniczny dotyk, stając się jeszcze bardziej skuteczna w walce. Velhari zadrwiła ze świętego symbolu Naaru, podkreślając swoje przywiązanie do nowego zakonu.


Notka projektantów: Główne założenie dla tego bossa było proste: anty-paladyn lub "mroczny protektor". Jak walczyłaby spaczona wersja draeneiskiego paladyna? Wiele umiejętności Velhari to zmodyfikowane zaklęcia, do których wykorzystuje (nie)świętą moc, a każda z trzech faz nawiązuje do jednej z paladyńskich specjalizacji.

Destructor’s Rise


Mannoroth

Żądny krwi i brutalny Mannoroth był najbardziej przerażającym z podwładnych Archimonde'a, nim zginął pod potężnym toporem Gromasza. Teraz Gul'dan i jego poplecznicy pragną reanimować zdruzgotane szczątki Mannorotha, aby mógł dalej służyć Legionowi.


Notka projektantów: Walka z tym bossem odbywa się na samym szczycie Cytadeli, wokół której rozciąga się Dżungla Tanaan. Wstępnie po okalających platformę spaczonych iglicach wspinać się będą słudzy Legionu, lecz wraz z ich destrukcją, Mannoroth zyskuje na sile, aż w końcu całkowicie powraca do życia. Bitwa zaczyna się od walki z czarnoksiężnikami i ich podwładnymi, kiedy demon jest jedynie stosem porozrzucanych kości, a kończy się starciem ze zrekonstruowanym Mannorothem.

The Black Gate

Archimonde

Jeden z pierwszych eredarów, który zdradził draenei z Argus, aby zająć miejsce u boku mrocznego tytana Sargerasa. Archimonde jest dowódcą militarnej potęgi Płonącego Legionu. Przybywa na Draenor przez czas i przestrzeń, aby upewnić się, że inwazja na Azeroth przebiega zgodnie z planem i Gul'dan nie zawiedzie oczekiwań przywódców Legionu.


Notka projektantów: Podczas wykonywania zadań na Draenorze mogliście wywnioskować, że w końcu dojdzie do tej konfrontacji. W oryginalnej osi czasu, to Kil'jaeden stał za mrocznym układem Gul'dana z Hordą, jednak tutaj zawiódł, dzięki działaniom Garosza. Wysłano więc Archimonde'a, aby wykonał to zadanie. Podczas walki występuje kilka nawiązań do Bitwy o Górę Hyjal (np. Doomfire), jednak od tamtego czasu Archimonde nauczył się wielu nowych sztuczek. Mimo iż w tej walce u Waszego boku stoją najwięksi bohaterowie Azeroth i Draenooru, nawet oni nie mogą wesprzeć Was wewnątrz Wypaczonej Otchłani
_________________________________________________________________________________________________

Spojrzeliście w twarz swoim przyszłym przeciwnikom. Mamy nadzieję, że będziecie gotowi, gdy przyjdzie czas, aby przedrzeć się przez wrota spaczonej fortecy. Przyszłość Azeroth zależy od Was!

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz