Wiadomość od J. Allena Bracka
Przed chwilą J. Allen Brack (producent wykonawczy World of Warcraft) wystosował pismo do wszystkich graczy i ustosunkował się do napotkanych przez wielu z nas problemów i trudności z zalogowaniem do gry po premierze dodatku Warlords of Draenor. Są tam dobre wieści. Oto treść jego listu przetłumaczona na język polski.
Cytat z: J. Allen Brack (źródło)
Społeczności WoW:
Wiem jak bardzo wszyscy cieszyli się na nowy dodatek i nie mogli się go doczekać, i gdy już wkroczyliście do nowego świata Wasze komentarze utwierdziły nas w przekonaniu, że to najlepsze nasze rozszerzenie do tej pory. Jednakże jakość nowej zawartości nie usprawiedliwia tego, że wielu z Was natrafiło na problemy niszczące przyjemność płynącą z gry.
Pierwsze dwa dni od premiery dodatku nie były miłym doświadczeniem, duża liczba graczy tkwiła w bardzo długich kolejkach lub natrafiła na problemy w grze. Pracowaliśmy bez przerwy nad rozwiązaniem tych kłopotów technicznych i szczęśliwie w sobotę sytuacja wyglądała dużo lepiej. Mimo, że miliony z Was mogły już grać przez weekend i wielu z Was osiągnęło setny poziom doświadczenia, to nadal spora grupa graczy nie mogła się doczekać swojej kolei, zwłaszcza na serwerach o wysokiej populacji.
W celu rozwiązania tej przypadłości poszerzyliśmy możliwości serwerów odpowiedzialnych za instancje, których użyliśmy w sobotę do zmniejszenia kolejek. Nadal kontynuujemy ten proces, żeby poprawić działanie wszystkich serwerów, dzięki czemu ich pojemność zwiększy się dwukrotnie w stosunku do sytuacji jeszcze sprzed wyjścia dodatku. Powinno to znacząco skrócić kolejki, a może nawet wyeliminować je zupełnie.
Żeby wynagrodzić wszystkim trudności wynikające z problemów technicznych, przyznajemy każdemu graczowi z obu Ameryk, Oceanii i Europy pięć dodatkowych dni gry pod warunkiem, że abonament był aktywny w piątek 14 listopada. Już teraz sprawa ma się dużo lepiej niż podczas weekendu i mam nadzieję, że teraz będziecie mogli skupić się na czerpaniu przyjemności z gry.
Mam również nadzieję, że przyjmiecie moje przeprosiny i nie stracicie w nas wiary. Głosy wsparcia płynące od wielu z Was podczas naszej wytężonej pracy były bardzo miłe. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni za to, że możemy być częścią takiej wspaniałej społeczności. Kochamy World of Warcraft i jesteśmy bardzo dumni z tego rozszerzenia, dlatego smuci nas to, w jaki sposób został on wprowadzony.
W imieniu całego zespołu odpowiedzialnego za World of Warcraft oraz wszystkich w Blizzard dziękuję za Waszą cierpliwości i wyrozumiałość.
Do zobaczenia na Dreaenorze.
Z poważaniem,
J. Allen Brack
producent wykonawczy World of Warcraft
Wiem jak bardzo wszyscy cieszyli się na nowy dodatek i nie mogli się go doczekać, i gdy już wkroczyliście do nowego świata Wasze komentarze utwierdziły nas w przekonaniu, że to najlepsze nasze rozszerzenie do tej pory. Jednakże jakość nowej zawartości nie usprawiedliwia tego, że wielu z Was natrafiło na problemy niszczące przyjemność płynącą z gry.
Pierwsze dwa dni od premiery dodatku nie były miłym doświadczeniem, duża liczba graczy tkwiła w bardzo długich kolejkach lub natrafiła na problemy w grze. Pracowaliśmy bez przerwy nad rozwiązaniem tych kłopotów technicznych i szczęśliwie w sobotę sytuacja wyglądała dużo lepiej. Mimo, że miliony z Was mogły już grać przez weekend i wielu z Was osiągnęło setny poziom doświadczenia, to nadal spora grupa graczy nie mogła się doczekać swojej kolei, zwłaszcza na serwerach o wysokiej populacji.
W celu rozwiązania tej przypadłości poszerzyliśmy możliwości serwerów odpowiedzialnych za instancje, których użyliśmy w sobotę do zmniejszenia kolejek. Nadal kontynuujemy ten proces, żeby poprawić działanie wszystkich serwerów, dzięki czemu ich pojemność zwiększy się dwukrotnie w stosunku do sytuacji jeszcze sprzed wyjścia dodatku. Powinno to znacząco skrócić kolejki, a może nawet wyeliminować je zupełnie.
Żeby wynagrodzić wszystkim trudności wynikające z problemów technicznych, przyznajemy każdemu graczowi z obu Ameryk, Oceanii i Europy pięć dodatkowych dni gry pod warunkiem, że abonament był aktywny w piątek 14 listopada. Już teraz sprawa ma się dużo lepiej niż podczas weekendu i mam nadzieję, że teraz będziecie mogli skupić się na czerpaniu przyjemności z gry.
Mam również nadzieję, że przyjmiecie moje przeprosiny i nie stracicie w nas wiary. Głosy wsparcia płynące od wielu z Was podczas naszej wytężonej pracy były bardzo miłe. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni za to, że możemy być częścią takiej wspaniałej społeczności. Kochamy World of Warcraft i jesteśmy bardzo dumni z tego rozszerzenia, dlatego smuci nas to, w jaki sposób został on wprowadzony.
W imieniu całego zespołu odpowiedzialnego za World of Warcraft oraz wszystkich w Blizzard dziękuję za Waszą cierpliwości i wyrozumiałość.
Do zobaczenia na Dreaenorze.
Z poważaniem,
J. Allen Brack
producent wykonawczy World of Warcraft
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz