WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Zapowiedź Warowni, część trzecia: Kim będą Wasi ludzie?

Artykuł

Zapowiedź Warowni, część trzecia: Kim będą Wasi ludzie?

  Tommy:
Cytat z: Kaivax (źródło)
/Files/wod_warownie_cz3_header.jpg

W tej serii wpisów rzucamy trochę światła na warownie i sposób ich działania w Warlords of Draenor. Ta część skupia się na Towarzyszach, czyli postaciach zamieszkujących Waszą bazę, zajmujących się Waszymi sprawami i zbierającymi się w małą armię gotową stawić czoła wszystkiemu, co Żelazna Horda rzuci przeciwko Wam.

Jak wspomnieliśmy w pierwszym wpisie serii chcemy, żeby proces tworzenia własnego miejsca na Draenorze nadawał kształt całej rozgrywce dodatku. W części drugiej przedstawiliśmy budynki, które będziecie mogli postawić oraz nagrody i bonusy z tego wynikające. W tej części poznamy NPC, w których otoczeniu będziecie przebywać, i ich umiejętności.

Najpierwszy z kumpli

Gdy Wasza Warownia zacznie nabierać kształtów a Koszary będą pracowały pełną parą, napotkacie pierwszego Towarzysza, którego wyślecie na pierwszą misję. Użyjecie stołu dowodzenia w Warowni, żeby otworzyć okno Towarzyszy, dzięki któremu będziecie mogli nimi zarządzać. Tamże znajdziecie listę wszystkich dostępnych Towarzyszy wraz ze wszystkimi ważnymi informacjami na ich temat: klasą, talentami, jakością, umiejętnościami, cechami, poziomem, ilością doświadczenia potrzebną do awansowania na wyższe szczeble wtajemniczenia, oraz to, czym się w tej chwili zajmują. Towarzysze rozwijają się tak jak Wy do 100 poziomu i rzeczywiście będziecie chcieli, żeby mieli jak najwyższy poziom, bo wraz z nim rośnie ich potęga.

Możecie zebrać wszystkich Towarzyszy, ale Warownia może pomieści ich maksymalnie 20 aktywnych (25 jeśli w Warowni zbudowano koszary na 3 poziomie). Towarzyszy można dezaktywować, żeby zachować odpowiedni poziom populacji Warowni. Nieaktywni Towarzysze nie tracą doświadczenia i czekają, aż aktywujecie ich ponownie.


Archmage Vargoth


Bastiana Moran


Clever Ashyo


Ebba Stormfist

Jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces danego Towarzysza będzie jego Jakość. Tak jak z wieloma innymi systemami w WoW Towarzyszy dzielimy na Nieprzeciętnych, Rzadkich i Epickich. Ten podział sprawia, że Nieprzeciętni Towarzysze będą mieli po jednej umiejętności i cesze, Rzadcy jedną umiejętność i dwie cechy, natomiast Epiccy dwie umiejętności i trzy cechy. Co ważne wszyscy Towarzysze mogą osiągnąć Epicki poziom jakości, dostając losowe cechy i losową umiejętność. Doświadczenie zdobywane po osiągnięciu 100 poziomu poprawia jakość Towarzysza.

Idę albo nie idę!

Umiejętności i cechy Towarzyszy będą definiowały ich użyteczność. Generalnie będziecie wyznaczać Towarzyszom z konkretnymi cechami dającymi bonusy do profesji miejsce w budynku za tą profesję odpowiedzialnemu, zaś potężnych wojów będziecie wysyłali na misje bojowe. Niektórzy zostaną w bazie i będą pomagali w profesjach, inni będą wysyłani w dzicz z zadaniami.

Budujecie Warownie w niebezpiecznym miejscu, i z niektórymi zagrożeniami radzą sobie lepiej konkretni Towarzysze. Przykładowo jeśli musicie pozbyć się wroga otoczonego zabójczymi sługusami, wyślecie do boju Towarzyszy-druidów z umiejętnościami Entangling Roots, łowców z Freezing Trap lub łotrów z Sap.


Fo Sho Knucklebump


Kaasa Blighthoof


Killix Zombrosk


Leeroy Jenkins

Nie zawsze będziecie mieć idealną kontrę na to, co się wydarzy podczas misji podjętej przez Towarzysza. Misje będą się stawały coraz trudniejsze, więc będziecie mogli wysyłać Towarzyszy w grupach. Niektórzy z nich mają umiejętności i cechy wpływające na pozostałych członków grupy. Niech za przykład posłuży tu preferencja co do rasy – Towarzyszka lubiąca obecność goblinów będzie miała większe szanse na powodzenie w misji, jeśli otoczymy ją goblinami.

End Aj i Aaaaj łyl olłejs low juuuu

Ochroniarz (Bodyguard) jest jedną z ciekawszych cech. Niektórzy Towarzysze będą posiadali tę cechę, i jeśli wyślemy ich do Koszar poziomu 2 lub 3 staną się oni naszymi osobistymi agentami ochrony. O tak, jeśli go o to poprosicie, to Towarzysz opuści Warownię i podąży za Wami w dzikie ostępy Draenoru. Będzie walczył u Waszego boku używając swych umiejętności i pomoże w zdobywaniu reputacji.

Są jednak pewne ograniczenia. Ochroniarz nie pójdzie za Wami na pola bitwy, instancje, scenariusze lub do toalety. Tylko jeden Ochroniarz naraz. Jeśli złamiecie zasady to koniec. Serio.


Millhouse Manastorm


Nadia Darksun


Nat Pagle


Qwilla Bloodedge

Że reputacje? Tak. Tak jak zdobywaliście reputacje z niektórymi postaciami w Pandarii, tak Ochroniarz będzie musiał Was poznać, a po dłuższym wspólnie spędzonym czasie stanie się Waszym Przybocznym i zdobędzie kolejną Umiejętność. Po kolejnych wspólnych doświadczeniach osiągnie u Was status reputacji Osobisty Przyboczny i będzie dawał specyficzne bonusy:
  • Możliwość przywołania innego gracza do Waszej obecnej lokacji.
  • Ruchomego naprawiacza ekwipunku.
  • Ruchomą skrzynkę pocztową.
  • Możliwość wyczarowania portalu prowadzącego do waszej Warowni

Szukasz czegoś konkretnego?

Z Tawerną poziomu 2 otrzymasz dostęp do łowcy głów. Współpracując ze swoim własnym karczmarskim rekruterem możesz "zamówić" Towarzysza z konkretną umiejętnością lub cechą. Łowca głów zaprezentuje trzech kandydatów, spośród których wybrać można jednego.

Poszukiwania nowych Towarzyszy to proces wielce skomplikowany i migrenogenny, dlatego z takiej usługi skorzystać można tylko raz w tygodniu.



Shappa


Ultan Blackgorge


Weaponmaster Na'shra


Zen'tiki

Towarzyszy można pozyskiwać na wiele innych sposobów. Niektórzy trafią do Warowni za pośrednictwem misji. Innych spotkacie wykonując zadania na Draenorze w strefach takich jak Talador, Spires of Arak czy Nagrand. Niektórych można kupić, a Towarzysze pokroju Nata Pagle ściągną do Waszej Warowni tylko wabieni wielkimi dokonaniami Waszej postaci.

Zamierzacie dokonać wielkich rzeczy, prawda?
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/page_media/IM5V7D9R7D381402093138179.png

Zapoznajcie się z poprzednimi zapowiedziami Warowni:


W części 4 przyjrzymy się dokładnie w pełni rozbudowanej i funkcjonalnej Warowni, opisując codzienne i cotygodniowe aktywności, jakie możecie podejmować na Draenorze niosąc zagładę wrogom i zdobywając zacne nagrody.

Jeśli jesteś betatesterem Warlords of Draenor i masz jakiekolwiek pytania związane z Warowniami lub doświadczenia, którymi chciałbyś się podzielić, udaj się na nasze forum ogólnej dyskusji o becie i podziel się tym z nami. Komentarze można również zostawić poniżej.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz