Artcraft: Córka Argus
HotSCenter.pl: Przegląd Heroes of the Storm na PAX East
Witajcie ponownie! Nazywam się Chris Robinson, jestem starszym dyrektorem artystycznym i dziś chcielibyśmy dać wam szybki wgląd w nasz postęp w pracach nad nowym modelem żeńskiej wersji Draenei.
Po żarcie z okazji 1-go kwietnia chcieliśmy być pewni, że nie będziecie za długo czekać, aby zobaczyć na jakim etapie jesteśmy z prawdziwym uaktualnieniem modelu. Pamiętajcie, że wciąż nad nią pracujemy i nie mamy animacji jej ciała ani twarzy.
Animacja jest ważnym czynnikiem zwłaszcza dla kobiety Draenei, więc ważne jest, by o tym pamiętać przy porównaniu. Oryginalnie kobieta Draenei ma kilka dość ekstremalnych póz, które występują gdy jest animowana. Gdybyście zobaczyli oryginalny model bez pozowania, zobaczylibyście, że wygląda dość podobnie do nowego. Wraz z jej upozowaniem, ramiona rozciągają się do tyłu, jej miednica obraca się do przodu, a jej podbródek obniża, powodując schylenie jej głowy pod kątem w dół. Krzywizny w jej dolnej części pleców i to, czemu kształt głowy wygląda nieco inaczej, także wynika z nowego modelu, w którym nie zastosowano jeszcze pozowania. Wygląda też na dużo wyższą! Ostatecznie wszystkimi tymi rzeczami zajmiemy się, gdy będziemy animować nowy model, po prostu nie pracujemy nad tym aż do momentu pełnego uszkieletowienia postaci i wysłania jej do animatorów.
Mamy nadzieję, że spodobało się wam to super-szybkie spojrzenie na to, w jakim punkcie obecnie jesteśmy z draenejką. Będziemy kontynuować dzielenie się efektami w trakcie naszych prac. W następnym artykule z serii Artcraft, który planujemy, przyjrzymy się tworzeniu Spires of Arakk (Iglic Arraku), nowej strefy, która pojawi się w Warlords of Draenor. Dzięki za odwiedziny!
Starszy Artysta Postaci Joe Keller wykonał większość prac nad przerobieniem tego modelu pod kierownictwem naszego Głównego Artysty Postaci Tysona Murphy @tymurph i mnie (@artofcgrobinson).
Cytat z: Chris Robinson (źródło)
Witajcie ponownie! Nazywam się Chris Robinson, jestem starszym dyrektorem artystycznym i dziś chcielibyśmy dać wam szybki wgląd w nasz postęp w pracach nad nowym modelem żeńskiej wersji Draenei.
Po żarcie z okazji 1-go kwietnia chcieliśmy być pewni, że nie będziecie za długo czekać, aby zobaczyć na jakim etapie jesteśmy z prawdziwym uaktualnieniem modelu. Pamiętajcie, że wciąż nad nią pracujemy i nie mamy animacji jej ciała ani twarzy.
Animacja jest ważnym czynnikiem zwłaszcza dla kobiety Draenei, więc ważne jest, by o tym pamiętać przy porównaniu. Oryginalnie kobieta Draenei ma kilka dość ekstremalnych póz, które występują gdy jest animowana. Gdybyście zobaczyli oryginalny model bez pozowania, zobaczylibyście, że wygląda dość podobnie do nowego. Wraz z jej upozowaniem, ramiona rozciągają się do tyłu, jej miednica obraca się do przodu, a jej podbródek obniża, powodując schylenie jej głowy pod kątem w dół. Krzywizny w jej dolnej części pleców i to, czemu kształt głowy wygląda nieco inaczej, także wynika z nowego modelu, w którym nie zastosowano jeszcze pozowania. Wygląda też na dużo wyższą! Ostatecznie wszystkimi tymi rzeczami zajmiemy się, gdy będziemy animować nowy model, po prostu nie pracujemy nad tym aż do momentu pełnego uszkieletowienia postaci i wysłania jej do animatorów.
Mamy nadzieję, że spodobało się wam to super-szybkie spojrzenie na to, w jakim punkcie obecnie jesteśmy z draenejką. Będziemy kontynuować dzielenie się efektami w trakcie naszych prac. W następnym artykule z serii Artcraft, który planujemy, przyjrzymy się tworzeniu Spires of Arakk (Iglic Arraku), nowej strefy, która pojawi się w Warlords of Draenor. Dzięki za odwiedziny!
Starszy Artysta Postaci Joe Keller wykonał większość prac nad przerobieniem tego modelu pod kierownictwem naszego Głównego Artysty Postaci Tysona Murphy @tymurph i mnie (@artofcgrobinson).
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz