WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Vashj'ir

Vashj'ir

Mimo iż niegdyś wielkie miasto Szlachetnie Urodzonych dawało schronienie najbardziej zasłużonym Nocnym Elfom Kalimdoru, zostało zatopione przez Wielkie Morze w czasie Rozdarcia i myślano, że zostało stracone na zawsze. Królowa Azshara, oficjalnie ukochana przywódczyni Szlachetnie Urodzonych, uniknęła śmierci w głębinach morza gdy Studnia Wieczności rozpadła się. Jednak ocalenie wiele kosztowało, zarówno królową jak i wielu z poddanych jej Szlachetnie Urodzonych - zostali zmienieni na wieczność w potworne nagi, skazani na przemierzanie mórz przez tysiące lat. Ich istnienie w większości pozostało tajemnicą dla mieszkańców współczesnego Azeroth, jednak Earthern Ring odkrył, że nagi Azshary przejmują Vashj'ir z nieznanych powodów, gdy echo krzyków żywiołów przemierza Azeroth z Otchłani.

The Sunken City

Vashj'ir jest strefą na poziomy 78-82 w World of Warcraft: Cataclysm, gdzie gracze zostaną wezwani by zbadać głębiny Wielkiego Morza i powstrzymać nagi od pozyskiwania niewyobrażalnej mocy ze świata Neptulona Tidehunter'a. Ta obszerna podwodna strefa będzie bezprecedensową walką o przeżycie z nagami, które nawiedzają ten obszar, zawierać będzie kilkanaście nowych hubów z questami - włączając w to okręty i łodzie podwodne Przymierza i Hordy - wiele nowych podwodnych podróży i mechanizmów walki, kilkanaście skrytych podmorskich jaskiń wolnych od ciśnienia wody, dwie nowe instancje dla 5 graczy (Throne of the Tides i Abyssal Maw) i pierwszą możliwość zwiedzenia pozostałości majestatycznego niegdyś miasta - Vashj'ir!

Wiadmość w dryfującej butelce po powierzchni morza

Potrzebuję Twojej pomocy. Pozostało niewiele czasu. Jestem przetrzymywany w czymś, co mam nadzieję, że okaże się tylko koszmarem.

Kilka dni temu cieszyłem się morskim powietrzem. Mieliśmy przejąć kluczowe szlaki handlowe, by zwyciężyć Hordę na morzu. Ich flota pojawiła się w naszych lunetach. Naszym światem stał się ogłuszający huk walki, zapach prochu i poczucie strachu. Patrząc na to, wiem, że to nie był prawdziwy strach.

Nie byliśmy samotni na tych wodach. Nasz marynarski sprzęt zwrócił czyjąś uwagę i uczynił nas ofiarami. Nasz okręt już był rozdarty i nabierał wody, gdy zauważyliśmy przedziwną istotę przybywającą z głębin i roztrzaskującą kadłub, pochłaniając nas na dno oceanu. To wszystko stało się tak szybko. Szybko znaleźliśmy się pod wodą, jednak miałem nadzieję by przegrupować się z jakimiś ocalałymi, których mógłbym odnaleźć w ogrodzie glonów, ciągle walcząc o szansę oddechu. Wtedy rozpoczęło się natarcie. Ze wszystkich stron roje brutalnych nag uderzyły na nas i większość pojmały. Pobity prawie do śmierci, obudziłem się w agonii, skuty łańcuchami.

I tu ciągle jestem. Mogę jedynie opisać nasze więzienie jako bardzo duże i w pewien sposób żywe. Jesteśmy teraz w rękach nag. Ocalali kompani, będący w lepszym stanie ode mnie są brani do niewolniczej pracy.

Jednemu udało się uciec. Thomasowi. Jednak niedaleko, ponieważ widziałem jak przynosili go z powrotem. Zanim trafił do obozu, mówił przerażony o jakiejś wielkiej muszli chroniącej to żyjące więzienie, rozległe ruiny Nocnych Elfów na horyzoncie, dziwne rytuały nag w pobliżu i morskich vrykuli walczących z naszymi oprawcami. To miało trochę sensu. Chociaż mógł zwariować. Albo ja oszalałem, mając nadzieję, żę vrykule walczą by nas oswobodzić.

Straże więzienne ponownie odeszły. Przekaż te słowa do Stormwind. Zatopione miasto jest dalekie od wyginięcia. Nagi knują coś przerażającego. Błagam, pomóż.