WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mists of Pandaria: Zapowiedź stref - Vale of Eternal Blossoms

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Mists of Pandaria: Zapowiedź stref - Vale of Eternal Blossoms

  Kumbol:
/Files/konkurs_ico.pngPamiętajcie o naszej dzisiejszej transmisji rajdów z Accidentally, podczas której możecie wygrać 60-dniowego prepaida, wierzchowca Heart of the Aspects oraz token Battle.net Authenticator!

Cytat z: Blizzard (źródło)

Mists of Pandaria wprowadzi unikalną strefę, niepodobną do czegokolwiek, co mogliście zobaczyć w World of Warcraft. Vale of Eternal Blossoms jest strefą dla maksymalnych poziomów, która zaprezentuje graczom każdego dnia przetasowane serie zadań stanowiących wyzwanie. Razem z nami, aby objaśnić ten nowy sposób rozgrywki i historię za nim stojącą, jest projektant zadań Craig Amai.

Vale of Eternal Blossoms 1


Vale of Eternal Blossoms 2


P: Co takiego jest w Vale of Eternal Blossoms? Jaka jest historia?

O: Vale of Eternal Blossoms było tronem imperium mogu w czasach antycznych. Kiedy mogu zostali obaleni przez pandarenów, stolica została przeniesiona na wschód do Jade Fores, a bramy Vale zostały zamknięte dla świata zewnętrznego. Wewnątrz doliny, mała grupa specjalnie wybranych opiekunów, znana jako Golden Lotus, trzymała nad nią pieczę, utrzymując ją nieskazitelną i bezpieczną, z okazjonalną pomocą pochodzącą od Shado-Pan.

Bliżej dzisiejszych czasów, Golden Lotus stawało się coraz bardziej zaniepokojone po spostrzeżeniu zwiadowców mogu, którzy w jakiś sposób pokonali bramy. Znów potrzebują pomocy ze strony Shado-Pan, i prawdopodobnie nowo przybyłych obcych, jeśli okażą się godni tego zaszczytu. Wszyscy podróżnicy będący w stanie pomóc Golden Lotus szybko odkryją, że mogu mają na celu coś o wiele większego, niż prowadzenie zwykłego rozpoznania wewnątrz Vale, i że ich knowania mają związek z powrotem najstraszliwszego ze wszystkich mogu, samego przerażającego Thunder Kinga.



P: Vale of Eternal Blossoms jest pięknym miejscem! Czy mógłbyś opisać trzy ze znajdujących się tam twoich ulubionych miejsc?

O: Jednym z moich ulubionych miejsc w Vale jest Mistfall Village, małe miasteczko założone na południu przez uchodźców z Kun-Lai. O dziwo, sam wygląd tej okolicy nie jest tym co mi najbardziej się podoba, a bardziej tak dramatyczny sposób w jaki zmienia się wioska, bazując na obecnych wydarzeniach w strefie.

W normalne dni, wioska jest zasiedlona przez handlarzy, kucharzy, robotników i stałych klientów barów, i gracze oddający się przygodom znajdą tu tylko lekko ekscytujące zadania polegające na łowach w pobliskiej dziczy, lub odpędzaniu duchów z pobliskiego cmentarza. W inne dni, pobliskie leśne duszki przemykają przez miasteczko powodując kłopoty, czasami kradnąc beczki najsławetniejszego trunku i robiąc sobie imprezkę na szczytach wioskowych domów, lub czasami stając się jeszcze bardziej niebezpiecznymi poprzez przewracanie wioskowych koksowników i rozprzestrzenianie pożarów na niedawno wybudowane chatki. A w najgorszych dniach, inwazji na miasto dokonują mogu Shao-Tien, zapędzając wszystkich mieszkańców do gospody i podpalając wszystkie chaty, podczas gdy ich potężny dowódca próbuje włamać się do ukrytej krypty znajdującej się za miasteczkiem. Tego rodzaju szerokie zróżnicowanie z dnia na dzień sprawia, że Mistfall Village jest dla mnie bardzo interesujące i świeże. Nawet znając wszystkie możliwości, za każdym razem zbliżam się do wioski z ekscytacją, nie mogąc się doczekać odkrycia, co sprowadziły na jej mieszkańców ostatnie wydarzenia.

Innym miejscem, które znajduje się wśród moich ulubionych w Vale of Eternal Blossoms jest Gate of the Setting Sun, główna brama Serpent’s Spine, gigantycznego muru, która zabezpiecza Vale przed niebezpieczeństwami Dread Wastes, znajdującymi się na zachodzie. Gate of the Setting Sun jest ciągle nękana przez siły mantydów, wraz z maszynami oblężniczymi łomotającymi do głównych odrzwi, katapultami bombardującymi zewnętrzne mury i latającymi mantydami szturmującymi na obrońców na wałach. Skala zmagań trwających tutaj jest ogromna i zróżnicowana, i ilość narzędzi używanych przez obrońców Shado-Pan jest równie różnorodna. Gdy gracze dowiodą swej wystarczającej wartości, aby zostać powołanymi do obrony bram, mogą spodziewać się rzeczy takich jak walka z mantydami lądującymi na wałach, wylewanie wrzącego oleju na mantydów znajdujących się poniżej, używanie działek znajdujących się na gigantycznych wieżach bramowych, aby zestrzeliwać chmary latających mantidów, ujeżdżanie wojennego węża, aby zrzucać bomby na oblegające siły, i walka z gigantycznym, zakopującym się bursztynowym skorpionem na placu wewnętrznym bramy. Niezależnie od tego, jaka taktyka obrony obowiązuje danego dnia, za każdym razem Gate of the Setting Sun wciąga mnie w rozogniony konflikt pomiędzy mantydami i Shado-Pan na ekscytujące sposoby.

Moją jak do tej pory najbardziej ulubioną miejscówką w Vale jest jednak mimo wszystko Guo-Lai Halls. Gracz przybywa w to miejsce i odkrywa coś, co wydaje się być antyczną komorą pochówku, otoczoną serią wielkich, zamkniętych drzwi. Podczas gdy wydarzenia w Vale będą się rozgrywać, uzyskiwać będziecie dostęp do miejsc znajdujących się za drzwiami, jedne po drugich, odkrywając serie antycznych komnat mogu, skarbców i komór rytualnych, które są domem dla wielu sekretów Vale, jednak zawierają również niebezpieczne pułapki. Wśród tych pułapek znajduje się niemal nieskończona liczba kamiennych posągów quilen i mogu, zastygniętych w wielu różnych pozach. Niektóre z tych posągów pozostaną uśpione, podczas gdy inne będą budzić się do życia w celu obrony komnat, jednak przewidzenie, która z nich zaatakuje i kiedy to nastąpi, wydaje się niemożliwe, jako że mogą zignorować dwóch podróżników przed tobą, tylko po to, żeby zaskoczyć pozostających w tyle. Jeden z moich ulubionych zestawów pułapek oczekuje w Hall of Tiles, gdzie długa komnata wypełniona czterema różnymi typami płytek zdaje się tajemniczo zmieniać układ każdego dnia. Aby dotrzeć do odległego końca tej komnaty i komór znajdujących się dalej, gracze muszą odkryć, która płytka jest bezpieczna danego dnia, i przedostać się na drugą stronę sali bez popełnienia błędu, a wszystko to, ryzykując atak ze strony posągów stojących wzdłuż ścieżki. Duża część historii zagrożenia ze strony mogu ujawnia się w Guo-Lai Halls, jest tam także duża część z najbardziej niebezpiecznych wyzwań doliny, co sprawia, że jest to zdecydowanie moje ulubione miejsce w Vale of Eternal Blossoms.


P: Czy gracze muszą zaczekać, aż osiągną poziom 90, zanim dostaną się do strefy?

O: Wcale nie. Zaczynając od poziomu 87, gracze mogą podjąć serię wyzwań w Temple of the White Tiger, które to pozwolą im na wejście do Vale. Horda i Przymierze utworzą swoje ambasady w Vale, które będą odgrywać rolę centralnego miasta Pandarii, tak więc gracze będą definitywnie spędzać tutaj dużo czasu. Jednakże postacie nie zostaną wezwane do obrony Vale zanim nie osiągną poziomu 90.



P: I w jaki sposób gracze będą bronić Vale?

O: Vale of Eternal Blossoms jest napędzane głównie dzięki pojedynczej frakcji, Golden Lotus, opiekunom Vale. Golden Lotus był przez długi czas nastawiony pokojowo, z niewielką potrzebą oddawania się walce wewnątrz ich szczelnie zamkniętej doliny, jednak gdy dochodziło do konfliktu, Golden Lotus prosili o pomoc pobliskie Shado-Pan. Mimo że gracze będą pracowali dla Golden Lotus przez cały czas przebywania w Vale, będą walczyć również u boku kilku bohaterów Shado-Pan, pomogą Shado-Pan w Setting Sun Training Camp i dołączą do Shado-Pan w czasie obrony muru Serpent’s Spine.

W czasie pracy dla Golden Lotus, gracze będą w stanie doświadczyć ponad 100 dziennych zadań w Vale, co będzie jak do tej pory najwyższą liczbą tego typu zadań dla pojedynczej frakcji. Vale zawiera tak ogromną liczbę dziennych zadań po części dlatego, żebyśmy mogli skorzystać z losowości, aby stworzyć każdego dnia doświadczenie, które będzie się w znacznym stopniu różniło od doświadczenia dnia poprzedniego. Każdego dnia, po udzieleniu pomocy Golden Lotus w odparciu ataków mogu na centrum Vale, gracze mogą oczekiwać bycia wysłanym do losowych lokacji, a każda z nich będzie wypełniona losowymi zadaniami, i każde środowisko zadaniowe będzie zawierać losowe wariacje potworów, obrońców, pułapek i innych rzeczy tam się znajdujących.

Aby zapewnić jeszcze większe zróżnicowanie, siły inwazyjne mogu będą przemierzać Vale, udając się do innych miejsc każdego dnia, więc gracze mogą odkryć, że spokojna wioska jest właśnie najeżdżana przez mogu, lub też, że w normalnym przypadku zamieszkałe przez pająki ruiny stały się miejscem założenia obozu mogu, co każdego dnia totalnie zmieniać będzie doświadczenie płynące z odwiedzania tych lokacji. Chcemy również upewnić się, że gracze zawsze zakończą swój dzień mocnym akcentem, tak więc niezależnie od reputacji, jaką posiadać będą gracze, lub gdziekolwiek zostaną wysłani w Vale, zakończą swój dzień walką z jednym z ponad 20 unikalnych bossów, którzy zostali stworzeni specjalnie dla tej strefy.

Na dodatek do tego wszystkiego, aby sprawić, że będzie to miało jeszcze większy wpływ i aby mocniej zapadało w pamięć, włożyliśmy wiele wysiłku w stworzenie interesującej historii, która rozgrywa się, podczas gdy gracze pracują dla Golden Lotus. Punktem kulminacyjnym jest ogromna wojna, która wybucha w ponad połowie doliny.

Vale of Eternal Blossoms powinna zapewnić całkowicie unikalne dzienne doświadczenie dla graczy, wraz z losowością i postępem akcentowanymi o wiele mocniej niż kiedykolwiek do tej pory, aby stworzyć jak dotąd jedno z najbardziej interesujących i bogatych doświadczeń gry końcowej.


Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz