WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mists of Pandaria: Zapowiedź stref - Dread Wastes

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Mists of Pandaria: Zapowiedź stref - Dread Wastes

  Caritas:
http://www.wowcenter.pl/Files/mop_logo_m.pngIm bliżej premiery Mists of Pandaria, tym bardziej Blizzard kusi nas informacjami o najnowszym dodatku. Smaczek tu, smaczek tam, a na deser zapowiedzi stref i tego, jakie przygody czekają nas w Pandarii. Na oficjalnym blogu pojawił się wywiad ze współprojektantem zadań, Donem Adamsem, przybliżający strefę Dread Wastes. Zapraszam do lektury i na spotkanie z mantydami!

Cytat z: Nethaera (źródło)

Dwie strefy w Pandarii leżą poza murem Serpent’s Spine, gdzie zapuszczają się tylko nieliczni Pandareni. Jedna z tych stref to przerażające Dread Wastes, ojczyzna wyrafinowanej rasy insektoidów, znanej jako mantydzi.
Co sprawia, że mantydzi są tak przerażający dla Pandarenów i co się jeszcze wydarzy? Aby się tego dowiedzieć, porozmawialiśmy z Donem Adamsem, współprojektantem zadań.

Mantid


Sha


P: Jaka historia stoi za Dread Wastes?

O: Dread Wastes to ojczyzna mantydów. Stamtąd Wielka Cesarzowa Shek’zeer zarządza, wydawałoby się, bezkresnym rojem mantyd. Rzucają się oni na mur Serpent’s Spine, niemal przytłaczając obrońców Shado-Pan. Historycznie, mantydzi roili się w regularnych i przewidywalnych okresach czasu, jednak ten rój pojawił się jakieś dziesięć lat za wcześnie i pandareni zostali zaskoczeni. Nie chodzi o to, że cesarzowa staje się coraz bardziej strategiczna, w rzeczywistości jej całe społeczeństwo jest w środku przewrotu.

Shek'zeer została obezwładniona i opętana przez Sha of Fear, i rujnuje swoje imperium. Na jej rozkaz, mantydzi poddają się sha, umyślnie korumpując siebie, swoje święte drzewa i całą ekologię ich ziemi. Ślepy strach wprowadził cesarzową na wojenną ścieżkę i rozdziera jej cywilizację.

Mantydzi jednak nie mają mentalności ula. Ich rasa jest starożytna, zaawansowana i wysoce zorganizowana. Rada starszych, znanych jako Klaxxi, jest kustoszami historii i kultury, a ich cele są znacznie bardziej długoterminowe niż cesarzowej. Unikając spoilerów, powiem, że Klaxxi są zasadniczo strażnikami prawdziwego pochodzenia i przeznaczenia mantydów. Poznają oni, że cesarzowa straciła rozum, i że zarojenie Pandarii będzie oznaczać poddanie całej ich cywilizacji Sha. Większość strefy koncentruje się wokół tego konfliktu między rojem mantydów i Klaxxi, prezentując zarówno straszne działania roju, jak i korupcję sha.

Mamy też kilka pobocznych historii, które pokazują losy szczególnie hardych Pandarenów, którzy wybrali się do Dread Wastes. Rodzina Stormstout przynosi walki bezpośrednio do mantydów i połączyła się z grupą warzelników, którzy specjalizują się w warzeniu piwa z sokiem z rodzimych drzew kypari. Tymczasem załoga rozbitego kutra stworzyła sklep na południowym wybrzeżu i czerpie korzyści z bycia jedynymi Wędkarzami za murem.


P: Jak rozwija się historia? Jakie frakcje gracze napotkają na swej drodze?

O: Ta strefa dotyczy Klaxxi, czyli frakcji oferującej nagrody na poziomie 90-tym. Rozwój zadań ma na celu połączyć zdobywanie poziomów z codziennym szlifowaniem reputacji, więc zaczynasz pracować i zdobywać reputację u Klaxxi praktycznie od razu po postawieniu pierwszego kroku w tej strefie. Twoja progresja przez poszczególne zadania daje bezpośrednie korzyści ewentualnemu dziennemu doświadczeniu, a postęp w kierunku wyższych poziomów reputacji poprzez dzienne zadania otworzy dostęp do większej liczby jednorazowych, fabularnych zadań.

Co więc będą robić gracze, aby pomóc Klaxxi? Choć są oni mądrzy i potężni, nie ma ich zbyt wielu. Nie mają aktywnej armii. Ale mają dostęp do paragonów – czempionów z dawnych er, zachowanych w bursztynie, będących u szczytu swej siły i zakopanych po całych Dread Wastes. Niektórzy z nich to mistrzowie wojny, inni są genialnymi alchemikami lub mistrzowskimi zabójcami. To oni są asami w rękawach Klaxxi.

Gdy pierwszy raz pojawiasz się w Dread Wastes, wpadasz na jednego z takich paragonów i budzisz go – to on przedstawia Cię radzie, która zezwala Ci na dalsze budzenie paragonów, aby wzmocnić ich siły. Paragoni oferują Ci dzienne zadania, tak więc w miarę budzenia kolejnych paragonów otwierasz też dostęp do większej liczby dziennych zadań. Dają Ci oni również wzmocnienia (buffy), które pozwalają Ci na przykład na kontrolowanie umysłów wrogów lub podwójne podskoki w Dread Wastes.


P: Jakie są Twoje ulubione miejsca w obrębie strefy?

O: Moja rada dla wszystkich wkraczających do Dread Wastes po raz pierwszy - spójrzcie w górę. Niebo wprost pulsuje energią sha, to niesamowity i prawie hipnotyczny widok. Niesamowicie nadaje klimat całemu miejscu i oddaje efekt wpływu sha.

Na północnym końcu strefy znajduje się Sunset Brewgarden, gdzie mistrzowie sztuki pędzą browar z żywicy kypari. Uwielbiam wygląd tej strefy, z całym sprzętem browarniczym i żywicą zbieraną z drzew.

Ta żywica (czy bursztyn) jest centrum życia mantydów, więc znajdziesz też niesamowite mantydzkie komory pod niektórymi większymi drzewami, gdzie żywica zbiera się w większe złote jeziora. Na myśl przychodzi Amber Hibernal, ale takich miejsc jest więcej, włączając w to niektóre pod samym Heart of Fear.

Heart of Fear jest oczywiście mantydzim pałacem i siedzibą Wielkiej Cesarzowej Shek’zeer. Jest mnóstwo zadań tuż przed bramami pałacu, jednak będziesz potrzebował grupy rajdowej, aby wejść do środka i zmierzyć się z samą Cesarzową. Od pałacu aż po mur Serpent’s Spine rozciągają się dwie wielkie ścieżki, powstałe od ciągłego marszu roju mantydów. Wzdłuż nich zobaczysz kilka drzew kypari kompletnie pochłoniętych przez sha i mantydzkich robotników zbierających skorumpowany bursztyn, i karmiących nim wojowników lub używających go do przyspieszania rozwoju jaj.

To ponura i niebezpieczna strefa. Myślę, że naprawdę oddaje opresyjny nastrój, którego możesz oczekiwać od końcowej strefy dodatku.


Co jeszcze czeka Pandarię? Mamy jeszcze jedną strefę do odwiedzenia: Vale of Eternal Blossoms, złote serce kontynentu i miejsce na tygodnie przygód na 90-tym poziomie.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz