WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mists of Pandaria: Przegląd klas - Priest

Artykuł

Mists of Pandaria: Przegląd klas - Priest

  Caritas:
http://www.wowcenter.pl/Files/mop_logo_m.pngW Mists of Pandaria czeka nas wielka przebudowa klas i specjalizacji. Niektóre zmiany są czysto kosmetyczne, inne można porównać do małego trzęsienia ziemi. Z niektórymi umiejętnościami przyjdzie nam się pożegnać, na ich miejscu pojawią się inne, zupełnie nowe. Jak już również wiecie, zmienia się zupełnie drzewko talentów.

Po zaprezentowaniu Wam ogólnych zmian w Mists of Pandaria, pora przyjrzeć się szczegółom.

Przypominamy, iż gra jest w fazie beta i zmiany nie są ostateczne – wystarczy wspomnieć różnice między wiadomościami z BlizzConu, a ostatnim buildem bety.

Dziś – jak zmienia się priest.

/Files/mop_przeglad_priest_2.jpg

Najważniejsze zmiany
  • Wiele dawnych talentów to teraz umiejętności zależne od specjalizacji, nabywane pasywnie
  • Chakry nie wymagają już zaklęcia wyzwalającego i mogą być używane bezpośrednio (ich mechanizm przypomina teraz trochę pułapki huntera).
  • Shadow orbs są teraz zużywane przez Devouring Plague.
  • Różdżki (wands) stają się pełnoprawną bronią, gdyż znika slot na broń dystansową. Będziecie musieli zdecydować czy wolicie różdżki (których statystyki zostały uaktualnione) czy też inną broń.
  • Jak wygląda sprawa Mastery? Dla specjalizacji Shadow dostajemy Shadowy Recall – Twoje umiejętności zadające obrażenia maja 14% szans zadać obrażenia podwójnie. Holy priest dostaje Mastery: Echo of Light – bezpośrednie umiejętności leczące leczą o dodatkowe 10% więcej przez 6 sekund. Discipline priest otrzymuje Mastery: Shield Discipline – potencjał czarów absorbujących zostaje zwiększony o 20%.
  • Specjalizacje stają się bardziej hermetyczne – np. Divine Hymn staje się umiejętnością tylko holy priestów (na szczęście Hymn of Hope zostaje dostępny dla wszystkich specjalizacji).
    Levitate działa teraz aż do momentu przerwania jego działania, zamiast 10 minut (czy tylko mnie to cieszy?)
  • Zmniejsza się koszt many zaklęć takich jak Resurrection czy Leap of Faith.

/Files/mop_przeglad_priest_3.jpgNowe umiejętności:
  • Najbardziej chyba wyczekiwane Void Shift – Priest zamienia się punktami zdrowia z wybrana przez siebie osobą w grupie. Umiejętność ta dodatkowo zwiększa punkty życia postaci z mniejszą ilością życia do 25%, jeśli dana postać ma ich mniej. Instant, 3 minuty czasu odnowienia.
  • Halo – Tworzy wokół Ciebie krąg energii, który szybko rozrasta się i zwiększa swoją moc, aż do 30 jardów. Zadaje wrogom obrażenia, a sojuszników leczy.
  • Angelic Feather – Pozwala na położenie w określonym miejscu pióra, które nadepnięte przez sojuszników, zwiększa ich prędkość ruchu o 60% przez 6 sekund. Można umieścić tylko 3 pióra w tm samym momencie.
  • Spirit Shell – Umiejętność dla specjalizacji shadow. Przez kolejne 15 sekund Twoje Heal, Flash Heal, Greater Heal i Prayer of Healing nie leczą, tylko tworzą tarcze absorbujące, trwające 15 sekund.
  • Psyfiend – Czyli możliwość przywołania w dowolnym miejscu tworu (istoty?), który rzucać będzie na naszych przeciwników w obrębie 20 jardów Psychic Terror przez 20 sekund.
  • Angelic Bulwark – Zawsze gdy atak przeciwnika sprawi, że będziesz mieć mniej niż 30% punktów życia, otrzymasz tarczę absorbującą obrażenia o wartości równej 20% Twojego życia.
  • Phantasm - Gdy użyjesz Fade, pozbywasz się wszystkich efektów ograniczających Twoją prędkość lub możliwość poruszania się. Nie możesz też stać się celem ataków dystansowych.
  • From Darkness, Comes Light: Surge of Light - Masz 15% szans używając Smite, Heal, Flash Heal, Binding Heal lub Greater Heal, że Twój kolejny Flash Heal będzie czarem instant, nie wymagającym many. Surge of Darkness – masz 20% szans zadając obrażenia Vampiric Touch, ze Twój kolejny Mind Spike będzie czarem instant i nie wygasi efektów okresowych obrażeń na twoim celu.
  • Twist of Fate - Zwiększa o 15% obrażenia i leczenie zadawane celom na poziomie 20% punktów zdrowia (lub poniżej).
  • Divine Star – Wystrzeliwuje przed Ciebie Divine Star, która przemierza 20 jardów zadając obrażenia wszystkim wrogom i lecząc wszystkich sojuszników na swej drodze. Po dotarciu w miejsce przeznaczenia gwiazdka wraca do Ciebie, powtarzając całą operację zadawania obrażeń/leczenia.

Glify major:
  • Glyph of Circle of Healing - Twój Circle of Healing leczy jeden dodatkowy cel, ale “kosztuje” dodatkowe 35% many.
  • Glyph of Dark Binding – Możesz teraz rzucać Prayer of Mending, Renew i Leap of Faith bez wychodzenia z formy shadow.
  • Glyph of Desperation – Pozwala na rzucanie Pain suppression i Guardian Spirit podczas ogłuszenia.
  • Glyph of Dispel Magic - Dispel Magic teraz również zadaje obrażenia (2.707 Holy Damage) gdy odczarowanie skończy się sukcesem.
  • Glyph of Dispersion – Zmniejsza czas odnowienia Dispersion o 15 sekund.
  • Glyph of Fade – Zmniejsza również otrzymywane obrażenia o 10%.
  • Glyph of Fear Ward – Zmniejsza czas odnowienia i czas trwania Fear ward o 60 sekund.
  • Glyph of Holy Fire - Holy Fire staje się czarem instant.
  • Glyph of Holy Nova – Uczy umiejętności Holy Nova. Powoduje eksplozję świętego światła wokół rzucającego czar zadając 1,336 obrażeń holy wrogom w obrębie 10 jardów i lecząc do 5 sojuszników w obrębie 10 jardów.
  • Glyph of Inner Fire – Zwiększa moc pancerza otrzymywanego z Inner Fire o 50%.
  • Glyph of Inner Focus – Stajesz się odporny na efekty Silence, Interrupt i Dispel przez 5 sekund.
  • Glyph of Inner Sanctum – Otrzymywane magiczne obrażenia zostają zmniejszone o 6%, prędkość ruchu zwiększa się o 6%.
  • Glyph of Leap of Faith - Leap of Faith usuwa też z twojego celu wszystkie efekty ograniczające poruszanie się.
  • Glyph of Levitate – Zwiększa się Twoja prędkość poruszania się – podczas lewitowania, jak i przez 10 sekund „po” o 15%.
  • Glyph of Lightwell – Zwiększa ilość ładunków Lightwell o 2.
  • Glyph of Mind Blast – Gdy Mind Blast zadaje obrażenia krytyczne, unieruchamiasz swój cel na 4 sekundy.
  • Glyph of Mind Spike – Gdy zadajesz obrażenia Mind Blast, Twój następny Mind Blast rzucany jest o 50% szybciej.
  • Glyph of Penance – Zwiększa koszt many o 20%, ale pozwala na rzucanie czaru w trakcie przemieszczania się.
  • Glyph of Power Word: Shield – 20% obrażeń zaabsorbowanych przez Power Word: Shield przechodzi w leczenie.
  • Glyph of Prayer of Mending – Pierwsza fala Prayer of Mending leczy o dodatkowe 60% więcej, ale za to ma jeden ładunek mniej.
  • Glyph of Psychic horror – Zmniejsza czas odnowienia o 10 sekund
  • Glyph of Psychic Scream – Ofiary Twojego (i Twojego Psyfienda) Psychic Terror drżą w miejscu zamiast uciekać ze strachu.
  • Glyph of Purify – Twoje Purify teraz również leczy o 3% maksymalnego zdrowia.
  • Glyph of Reflective Shield – 45% obrażeń pochłoniętych przez PW: Shield zostaje odesłanych do nadawcy (czyli wroga).
  • Glyph of Renew - Renew leczy o 33% więcej, ale trwa 3 sekundy krócej.
  • Glyph of Scourge Imprisoment – Skraca czas rzucania Shackle Undead o 1 sekundę.
    Glyph of Smite – Smite zadaje dodatkowe 20% obrażeń celom, na które działa Holy Fire.
  • Glyph of Spirit of Redemption – Zwiększa czas trwania Spirit of Redemption by 10 sec.
  • Glyph of lightspring – Zmienia Lightwell w Lightspring, które będzie się starało co sekundę uleczyć członków grupy lub rajdu znajdujących się poniżej 50% punktów zdrowia o 28728 przez 5,69 sekundy. Trwa 3 minuty lub do 15 uleczeń.
  • Glyph of Mind Flay – Mind Flay nie zwalnia już przeciwników, zamiast tego za każdym razem, gdy zadajesz obrażenia Mind Flay, Twoja prędkość zwiększa się o 15% przez 5 sekund. Kumulacja do 3 razy.
  • Glyph of Shadow Word: Death – SW: Death może być teraz rzucane kiedy chcesz, ale zadaje tylko 25% obrażeń celom powyżej 20 % zdrowia i nie generuje Shadow Orb.
  • Glyph of Vampiric Embrace – Twój Vampiric Embrace obraca dodatkowe 50% obrażeń w leczenie, ale trwa 3 sekundy krócej.

/Files/mop_przeglad_priest_8.jpg/Files/mop_przeglad_priest_9.jpg/Files/mop_przeglad_priest_10.jpg


Glify minor:
  • Glyph of Borrowed Time – Twój Borrowed Time jest teraz widoczny.
  • Glyph of Dark Archangel – Gdy zadajesz obrażenia Devouring Plague, przyjmujesz formę Dark Archangel na 8 sekund.
  • Glyph of Shackle Undead – Zmienia wygląd Shackle Undead.
  • Glyph of Shadow – Twoja forma shadow jest mniej przezroczysta
  • Glyph of Shadow Ravens – Twoje Shadow Orbs wygladają teraz jak Shadow Ravens.
  • Glyph of Confession – Daje Ci umiejętność Confession (Spowiedź). Zmusza ona sojuszniczy cel do wyznania sekretu.
  • Glyph of Heavens – Cele Twojego Levitate będą wyglądały, jakby unosiły się na chmurce.
  • Glyph of Holy Ressurection – Cel Twojego Ressurection wydaje się być skąpany w boskim świetle przez cały czas rzucania tej umiejętności.
  • Glyph of Shadowy Friends – Twoja Shadowform rozszerza się również na towarzyszące Ci pupile.
  • Glyph of Val'kyr - Gdy Spirit of Redemption jest aktywny, wyglądasz jak walkiria.

Talenty:

/Files/mop_przeglad_priest_1.jpg

Poziom 15:
  • Void Tendrils – Przywołuje z ziemi kilka wici, które unieruchamiają do 5 przeciwników w zasięgu 8 jardów przez 20 sekund. Zabicie wici kończy efekt.
  • Psyfiend - Przywołuje Psyfienda stojącego w jednym miejscu przez 10 sekund. Rzuca on Psychic Terror na wrogów w zasięgu 20 jardów co 1.5 sekundy.
  • Dominate Mind – Kontroluje umysł istoty do 88 poziomu przez 30 sekund. Nie działa na istoty
    mechaniczne.

Poziom 30:
  • Body and Soul – Gdy rzucasz PW: Shield lub Leap of Faith, zwiększasz prędkość celu o 60% przez 4 sekundy.
  • Angelic Feather - Pozwala na położenie w określonym miejscu pióra, które, nadepnięte przez sojuszników, zwiększa ich prędkość ruchu o 60% przez 6 sekund. Można umieścić tylko 3 pióra w tym samym momencie.
  • Phantasm - Gdy użyjesz Fade, pozbywasz się wszystkich efektów ograniczających Twoją prędkość lub możliwość poruszania się. Nie możesz też stać się celem ataków dystansowych.

Poziom 45:
  • From Darkness, Comes Light - Surge of Light: masz 15% szans używając Smite, Heal, Flash Heal, Binding Heal lub Greater Heal, że Twój kolejny Flash Heal będzie czarem instant, nie wymagającym many.
  • Mindbender – Zapewnia ulepszona wersję Shadowfiend, który zadaje więcej obrażeń i generuje więcej many.
  • Power Word: Solace – Uderza przeciwnika siłą niebios, zadając 8,955 obrażeń Holy i przywracając 0,7% maksymalnej many. W Shadowform zmienia się w Shadow Word: Insanity – pochłania Twój SW: Pain zadając 21,681 obrażeń. Możliwe do użycia tylko, gdy SW: Pain będzie trwało już krócej niż 5 sekund.

Poziom 60:
  • Desperate Prayer – Leczy rzucającego czar o 30% jego maksymalnego zdrowia.
  • Spectral Guise – Twój cień rozmywa się w ciemności. Jako cień jesteś ukryty, ale pozostajesz w walce. Trwa 6 sekund lub aż Twoja prawdziwa forma nie zostanie uderzona 3 bezpośrednimi atakami.
  • Angelic Bulwark – Zawsze gdy atak przeciwnika sprawi, że będziesz mieć mniej niż 30% punktów zdrowia, otrzymasz tarczę absorbującą obrażenia o wartości równej 20% Twojego zdrowia. Nie pojawia się częściej niż co 90 sekund.

Poziom 75:
  • Twist of Fate – Po zadaniu obrażeń lub leczeniu celu poniżej 20% zdrowia zadajesz obrażenia lub leczenie zwiększone o 15% przez 10 sekund.
  • Power Infusion – Wypełnia priesta mocą, zwiększając prędkość rzucania czarów o 20% i zmniejszając koszt many wszystkich czarów o 20%. Trwa 20 sekund.
  • Divine Insight
    • Discipline – Gdy używasz Penance, masz 40% szans że Twoje następne PW:Shield zignoruje i nie spowoduje efektu Weakened Soul.
    • Holy – Gdy rzucasz Greater Heal lub Prayer of Healing, masz 40% szans, ze Twój następny Prayer of Mending nie wyzwoli czasu odnowienia i od razu przeskoczy na kolejny cel.
    • Shadow- Okresowe obrażenia Twojego SW: Pain mają 5% szans zresetować czas odnowienia Mind Blast i sprawić, ze następny Mind Blast będzie czarem instant i nie będzie kosztował many.

Poziom 90:
  • Cascade - Wystrzeliwuje pocisk świętej energii, który nabiera mocy wraz z podróżą, zadając 16,176 punktów obrażeń wrogom lub tyle samo punktów leczenia sojusznikom. Przy każdym uderzeniu pocisk rozdziela się na dwa inne, wybierając jak najbardziej oddalone cele, nigdy nie uderzając tego samego. Może się odbić 3 razy.
  • Divine Star - Wystrzeliwuje przed Ciebie Divine Star, która przemierza 20 jardów zadając obrażenia wszystkim wrogom i lecząc wszystkich sojuszników na swej drodze. Po dotarciu w miejsce przeznaczenia gwiazdka wraca do Ciebie, powtarzając całą operację zadawania obrażeń/leczenia.
  • Halo - tworzy wokół Ciebie krąg energii, który szybko rozrasta się i zwiększa swoją moc, aż do 30 jardów. Zadaje wrogom obrażenia (do 32,351 Holy), a sojuszników leczy do 53,919.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz