WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mists of Pandaria: Przegląd klas - Paladyn

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Mists of Pandaria: Przegląd klas - Paladyn

  Tommy:
http://wowcenter.pl/Files/mop_logo_m.pngW Mists of Pandaria czeka nas wielka przebudowa klas i specjalizacji. Niektóre zmiany są czysto kosmetyczne, inne można porównać do małego trzęsienia ziemi. Z niektórymi umiejętnościami przyjdzie nam się pożegnać, na ich miejscu pojawią się inne, zupełnie nowe. Jak już również wiecie, zmienia się zupełnie drzewko talentów.

Po zaprezentowaniu Wam ogólnych zmian w Mists of Pandaria, pora przyjrzeć się szczegółom.

Przypominamy, iż gra jest w fazie beta i zmiany nie są ostateczne – wystarczy wspomnieć różnice między wiadomościami z BlizzConu, a ostatnim buildem bety.

Dziś: jak zmienia się Paladyn.

Najważniejsze zmiany:

  • Nie ma już aur – zostały one zmienione w umiejętności lub usunięte. Smutna sprawa.
  • Seale działają teraz jak stance'y warriora – włącza się je raz i trwają cały czas, nie kosztują many i nie mijają po śmierci.
  • Word of Glory nie ma globalnego czasu odnowienia.
  • Heart of Crusader zastępuje usuniętą Crusader Aura, ale przyspiesza już tylko samego paladyna.
  • Efekty Symbiosis druida na paladyna:
    • Holy – daje umiejętność Rebirth – czyli Combat Ress.
    • Retribution – Wrath (koszt 1,7% bazowej many, 2 sekundy rzucania, zasięg 40 jardów) – zadaje 12973 do 14614 obraż typu Nature.
    • Protection – Barkskin (instant, czas odnowienia 1 minuta) – Obniża otrzymywane obrażenia o 10%. Trwa 6 sekund.
  • Moim zdaniem paladyn staje się coraz bardziej warriorem w jaśniejszych kolorach. Usunięcie aur, seale jako stance... Dobrze, że można jeszcze leczyć :)

/Files/mop_przeglad_pala_5.jpg

Nowe umiejętności:
  • Devotion Aura – Członkowie rajdu lub grupy w zasięgu 40 jardów są niewrażliwi na takie efekty jak Silence lub przerywanie czarów oraz otrzymują 20% mniej obrażeń od magii. Trwa 6 sekund.
  • Blinding Light – Emituje oślepiające światło rażące wszystkich przeciwników w zasięgu 10 jardów.
  • Boundless Conviction – Możesz mieć 2 ładunki więcej Holy Power – razem 5. Umiejętności zużywają maksymalnie 3.
  • Emancipate (dostępne na 54 poziomie Retribution Paladyna) – Usuwa jeden negatywny efekt wpływający na prędkość poruszania się.
  • Seal of Command – Twoje ataki wręcz zadają dodatkowe 10% obrażeń jako obrażenia typu Holy.

Glify major:
  • Glyph of Avenging Wrath – Podczas gdy Avenging Wrath jest aktywne jesteś leczony za 1% maksymalnego zdrowia co 2 sekundy.
  • Glyph of Beacon of Light – Usuwa globalny czas odnowienia z Beacon of Light.
  • Glyph of Blessed Life – Podczas gdy Seal of Insight jest aktywne, masz 50% szansy na zdobycie ładunku Holy Power kiedy zostaniesz zaatakowany umiejętnością oszałamiającą, wystraszającą lub unieruchamiającą. Ten efekt nie może nastąpić częściej niż raz na 20 sekund.
  • Glyph of Blinding Light – Blinding Light zamiast oślepiać – powala przeciwników na 3 sekundy.
  • Glyph of Consecration – Można rzucić Consecration gdziekolwiek w zasięgu 25 jardów.
  • Glyph of Dazing Shield – Avenger’s Shield także ogłusza przeciwników na 10 sekund.
  • Glyph of Denounce – Holy Shock ma 50% szansy na skrócenie czasu rzucania Denounce o 1 sekundę.
  • Glyph of Divine Plea – Divine Plea rzuca się teraz 5 sekund, ale zwraca 12% many natychmiast i nie obniża leczenia.
  • Glyph of Divine Protection – Zmniejsza redukcję magicznych obrażeń z Divine Protection o 20%, ale dodaje 20% odporności na fizyczne obrażenia.
  • Glyph of Divine Storm – Divine Storm dodatkowo leczy za 5% maksymalnego zdrowia.
  • Glyph of Divinity – Wydłuża czas odnowienia Lay on Hands o 2 minuty, ale użycie tej umiejętności dodatkowo zwraca 10% many.
  • Glyph of Double Jeopardy – Użycie Judgement na celu sprawia, że następny Judgement zada 20% więcej obrażeń o ile zostanie użyty na innym celu.
  • Glyph of Final Wrath – Holy Wrath zadaje 50% więcej obrażeń celom poniżej 20% życia.
  • Glyph of Flash of Light – Użycie Flash of Light na celu sprawia, że następne twoje leczenie tego samego celu w przeciągu 7 sekund będzie skuteczniejsze o 10%.
  • Glyph of Focused Shield – Avenger’s Shield uderza 2 cele mniej, ale za to o 30% mocniej.
  • Glyph of Hammer of the Righteous – Redukcja fizycznych obrażeń spowodowana przez Hammer of the Righteous trwa 50% dłużej.
  • Glyph of Harsh Words – Word of Glory może być również użyte na wrogich celach. Zadaje wtedy tyle samo obrażeń typu Holy za ile by uleczyło przyjazny cel. Nie działa z Eternal Flame.
  • Glyph of Holy Shock – Obniża leczenie z Holy Shock o 50%, ale zwiększa obrażenia tej umiejętności o 50%.
  • Glyph of Holy Wrath – Holy Wrath oszałamia także Elementale i Dragonkiny.
  • Glyph of Illumination – Trafienia krytyczne Holy Shock zwracają 1% many, ale Holy Insight zwraca 10% many mniej.
  • Glyph of Immediate Truth – Zwiększa obrażenia zadane przez Seal of Truth o 30%, ale zmniejsza obrażenia zadawane przez Censure o 50%.
  • Glyph of Inquisition – Zmniejsza bonus obrażeń wynikający z użycia Inquisition o 15%, ale zwiększa czas trwania tej umiejętności o 100%.
  • Glyph of Light of Dawn – Light of Dawn leczy 2 cele mniej, ale za to cele leczone są o 25% więcej.
  • Glyph of Mass Exorcism – Sprawia, że Exorcism może być użyty tylko podczas walki wręcz, ale za to zadaje 25% obrażeń wszystkim celom w zasięgu 8 jardów od celu.
  • Glyph of Protector of the Innocent – Kiedy uleczysz inny cel przy pomocy Word of Glory, zostaniesz również uleczony o 20% leczenia.
  • Glyph of Rebuke – Wydłuża czas odnowienia o 5 sekund oraz blokadę o 2 sekundy.
  • Glyph of Templar's Verdict – Po zadaniu obrażeń przy pomocy Templar’s Verdict przez 6 sekund otrzymujesz 10% mniej obrażeń.
  • Glyph of the Alabaster Shield – Zablokowanie ciosu zwiększa obrażenia następnej Shield of Righteous o 20%. Maksymalnie 3 ładunki.
  • Glyph of the Battle Healer – Po ataku wręcz przy użyciu Seal of Insight leczysz przyjazny cel w zasięgu 30 jardów za 30% zadanych obrażeń. Nie można leczyć siebie.
  • Glyph of Turn Evil – Skraca czas rzucania czaru Turn Evil o 100% ale zwiększa czas odnowienia o 8 sekund.
  • Glyph of Word of Glory – Po użyciu Word of Glory lub Eternal Flame zadawane obrażenia są zwiększone o 3% za każde zużyte Holy Power. Trwa 6 sekund.

Glify minor:
  • Glyph of Bladed Judgment – Po użyciu Judgment zamiast młota pokazuje się topór lub miecz – zależnie od używanej broni.
  • Glyph of Contemplation – Uczy umiejętności Contemplation. Przyklękasz i kontemplujesz naturę Światłości.
  • Glyph of Fire From the Heavens – Krytyczne uderzenia Judgment i Hammer of Wrath przywołują ogień z nieba.
  • Glyph of Focused Wrath – Holy Wrath atakuje tylko 1 cel.
  • Glyph of Righteous Retreat – Podczas trwania Divine Shield użycie Hearthstone jest 50% szybsze. Run Pala, Ruuuuun!
  • Glyph of Seal of Blood – Seal of Truth wygląda jak Seal of Blood.
  • Glyph of the Falling Avenger – Zmniejsza prędkość spadania w trakcie trwania Avenging Wrath.
  • Glyph of the Luminous Charger – Klasowy wierzchowiec paladyna świeci świętym światłem (ŚŚŚ).
  • Glyph of the Mounted King – Gdy paladyn wsiada na klasowego wierzchowca automatycznie rzuca Blessing of Kings.
  • Glyph of Winged Vengeance – Avenging Wrath daje 4 skrzydełka (nadal mniej niż w B-Smarcie)

Talenty:

/Files/mop_przeglad_pala_4.jpg

Poziom 15
  • Speed of Light (koszt 3,5% bazowej many, instant, czas odnowienia 45 sekund) – Zwiększa prędkość poruszania się o 70% na 8 sekund.
  • Long Arm of the Law – Skuteczny Judgment zwiększa prędkość poruszania się o 45% na 3 sekundy.
  • Pursuit of Justice – Na stałe zwiększa prędkość poruszania się o 15% plus 5% za każde posiadane Holy Power (maks. 3)
Poziom 30
  • Fist of Justice (koszt 3,5% bazowej many, instant, czas odnowienia 30 sekund, zasięg 20 jardów) – Oszałamia cel na 6 sekund. Zastępuje Hammer of Justice.
  • Repentance (koszt 10,5% bazowej many, czas rzucania 1,5 sekundy, czas odnowienia 15 sekund, zasięg 30 jardów) – Sprawia, że cel zaczyna medytować, co trwa do 1 minuty. Obrażenia ze źródeł innych niż Censure przerywają ten stan. Można użyć na demonach, smokach, gigantach, humanoidach i nieumarłych.
  • Burden of Guilt – Trafienia przy pomocy Judgement spowalniają cel o 50% na 12 sekund.
poziom 45
  • Selfless Healer – Skuteczne Judgementy skracają czas rzucania i koszt many następnego Flash of Light o 35% za każdy ładunek. Ponadto jeśli Flash of Light jest użyte do uleczenia kogoś innego to jego skuteczność wzrasta o 35% za każdy ładunek. Maksymalnie 3 ładunki.
  • Eternal Flame (koszt 1 Holy Power, instant, zasięg 40 jardów) – Zużywa do 3 Holy Power otaczając cel świętym ogniem, który leczy za 4031 do 4490 (+37,7% spellpower) oraz dodatkowo 1393 (+16% spellpower) co 3 sekundy przez 30 sekund. Im więcej Holy Power tym skuteczniejsze leczenie. Zastępuje Word of Glory.
  • Sacred Shield (instant, czas odnowienia 6 sekund, zasięg 40 jardów) – Otacza cel ochronną tarczą na 30 sekund. Tarcza absorbuje 30+1,17*holy spellpower obrażeń co 6 sekund. Działa tylko na jeden cel naraz.
Poziom 60
  • Hand of Purity (koszt 7% bazowej many, instant, czas odnowienia 30 sekund, zasięg 40 jardów) – Przyjazny cel otrzymuje 70% mniej periodycznych obrażeń przez 6 sekund. Gracze mogą mieć na sobie tylko jeden Hand na paladyna w danym momencie.
  • Unbreakable Spirit – Kiedy twoje Divine Shield, Divine Protection lub Lay on Hands oczekują na odnowienie każde zużyte Holy Power zmniejsza czas odnowienia o 1%, maksymalnie do 50%.
  • Clemency – Możesz użyć Hand of Freedom, Hand of Protection, Hand of Sacrifice i Hand of Salvation dwukrotnie zanim będą musiały się odnowić.
Poziom 75
  • Holy Avenger (instant, czas odnowienia 2 minuty) – Umiejętności generujące Holy Power generują 3 ładunki Holy Power przez następne 15 sekund.
  • Sanctified Wrath – Avenging Wrath trwa 50% dłużej i częściej pozwala na wykorzystanie jednej z umiejętności: Holy – Skraca czas odnowienia Holy Shock o 50%; Protection – Skraca czas odnowienia Judgement o 50%; Retribution – Skraca czas odnowienia Hammer of Wrath o 50%.
  • Divine Purpose – Umiejętności zużywające Holy Power mają 20% szansy na uaktywnienie Divine Purpose. Divine Purpose – Następna umiejętność zużywająca Holy Power nie zużyje Holy Power ale zostanie użyta tak, jakby zużyła 3 Holy Power.
Poziom 90
  • Holy Prism (koszt 5,4% bazowej many, instant, czas odnowienia 20 sekund, zasięg 40 jardów) – Promień światła zmierza w stronę celu, zmieniając go w pryzmat dla świętej energii. Jeśli wróg jest pryzmatem – otrzymuje 11172 do 13654 (+109,8% spellpower) świętych obrażeń oraz promieniuje, lecząc 5 twoich sprzymierzeńców w zasięgu 15 jardów za 7537 do 9211 (+74% spellpower). Jeśli pryzmatem jest sprzymierzeniec – zostaje uleczony za 10055 do 12288 (+98,8% spellpower) oraz promieniuje, zadając 5 wrogom w zasięgu 15 jardów 8374 do 10234 (+82,3% spellpower) obrażeń.
  • Light’s Hammer (instant, czas odnowienia 1 minuta, zasięg 30 jardów) – Rzucasz świętym młotem o ziemię tworząc Arcing Light o promieniu 10 jardów na 17 sekund. Arcing Light zadaje co 2 sekundy 2513 do 3071 (+24,7% spellpower) świętych obrażeń wrogom znajdującym się w zasięgu oraz leczy sprzymierzeńców znajdujących się w zasięgu co 2 sekundy za 2513 do 3071 (24,7% spellpower).
  • Execution Sentence (instant, czas odnowienia 1 minuta, zasięg 40 jardów) – Młot spada z nieba zadając święte obrażenia przez 10 sekund. Na początku zadaje mniej obrażeń, ale im dłużej trwa, tym obrażenia są większe, aż do potężnego ostatniego uderzenia. Stay of Execution – jeżeli jest użyty na sprzymierzeńcach – spadający młot leczy przyjaciół w taki sam sposób jak zadaje obrażenia.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz