WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mists of Pandaria: Zapowiedź rajdów - wywiad Blizzard Insidera

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Mists of Pandaria: Zapowiedź rajdów - wywiad Blizzard Insidera

  Kumbol:
Cytat z: Blizzard (źródło)
http://us.media3.battle.net/cms/blog_header/I9IJLNDU1KP51343665144035.jpg

Wraz z szybko nadchodzącą premierą, Blizzard Insider usiadł do rozmowy z głównymi projektantami potyczek: Scottem Mercerem i Ionem Hazzikostasem, aby rzucić okiem na najnowszy rajd dodatku -- Mogu'shan Vaults -- i antyczne sekrety oraz epickie pojedynki, które oczekują na graczy w środku.

Nim wdamy się w szczegóły, moglibyście nam pokrótce opisać historię stojącą za Mogu'shan Vaults? Jak rajd wpasowuje się w resztę historii Mists of Pandaria?

Scott Mercer:
Mogu są antyczną rasą złych, podobnych ogrom czarodziejów, którzy niegdyś zdominowali Pandarię. W pewnym momencie w dalekiej przeszłości, wszystkie walczące między sobą frakcje mogu zostały zjednoczone przez jednego tyranicznego wodza wojennego znanego jako Thunder King. Thunder King rósł w siłę "na sposób mogu", dosłownie eliminując swoich rywali jednego za drugim. Według legendy był w stanie tego dokonać z pomocą tajemniczego artefaktu, który to odnalazł w głębi góry. Po dojściu do władzy, wybudował Mogu'shan Vaults, aby umieścić w nich i chronić swój sekret, i przemienił otaczające go struktury w pewnego rodzaju kaplicę dedykowaną imperium mogu. Kompleks jest schronieniem dla wielu z zaginionych artefaktów imperium, a także miejscem spoczynku duchów dawnych królów mogu.

Ion Hazzikostas:
W momencie gdy Mists of Pandaria się zaczyna, już od dawna nie ma Thunder Kinga, a imperium mogu jest podzielone na izolujące się frakcje. Jak to bywa w przypadku wspaniałych i potężnych sekretów, Vaults przyciągnęły uwagę pewnej liczby zainteresowanych grup, wliczając w to trolle Zandalari, które próbują dostać się do krypt, aby zdobyć antyczne źródło potęgi mogu, które jest kluczem do przetrwania ich plemienia. Gdy pojawiają się gracze, jednoczą siły z pandareńskim Loremasterem, który wie jak dostać się do Vaults. Loremasterzy są nową frakcją oddaną poznawaniu i przekazywaniu słownej historii Pandarii, tak więc Vaults są naturalnym miejscem ich ogromnego zainteresowania.


Co Vaults mają do zaoferowania od strony rozgrywki?

Scott Mercer:
Budujemy nowy epicki rajd, który zawiera wersje 10-cio i 25-cio osobowe, zarówno w normalnych i Heroicznych trybach, jak również kolejną 25-cio osobową wersję dedykowaną dla Raid Findera. Vaults składają się z sześciu potyczek, z szerokim wachlarzem mechanik.

Jakiego typu potyczki są planowane dla Mogu'shan Vaults?

Ion Hazzikostas:
Postacie graczy będą pierwszymi żyjącymi wkraczającymi do Mogu'shan Vaults w ciągu ostatnich kilku mileniów i całe doświadczenie przybiera postać klasycznej przygody "badania grobowca", z mistycznymi obrońcami i strażnikami pojawiającymi się, aby bronić sekretów tego miejsca. Faktycznie, pierwszy pojedynek z bossem zawiera grupę wielkich quilin -- magicznych, podobnych lwom kamiennych konstrukcji-- które pozostawały w bezruchu odkąd Vaults zostały zamknięte, jednak przebudziły się jako zacięci obrońcy, kiedy gracze wtargnęli do ich leża. Cztery statuy quilin mają różne umiejętności zależne od rodzaju kamienia, z jakiego zostały wykute, i gracze będą musieli poeksperymentować, aby odnaleźć ich słabe punkty. Gdy gracze będą docierać w coraz głębsze rejony Vaults, napotkają innych obrońców, wliczając w to niebiańskiego smoka i dusze króli mogu z zamierzchłych wieków.

Scott Mercer:
Ważnym jest również odnotowanie, że Thunder King nie pojawia się bezpośrednio w Vaults, mimo że jego obecność jest na pewno odczuwalna. Jego oryginalne źródło mocy leży ukryte wewnątrz Vaults i mogu nauczyli się używać tych sił do stworzenia większości z obrońców, z którymi gracze zmierzą się w Vaults. Uważni gracze może nawet zauważą pewne wpływy tytanów w systemach obronnych.


Jakimi szczegółami na temat potyczki z ostatnim bossem możecie się podzielić?

Ion Hazzikostas:

Centralne pomieszczenie Vaults zawiera armię wojowników z terakoty, którzy są wbudowaniu we wnęki w ścianach. Jeśli gracze spojrzą w górę, zauważą, że te wypełnione statuami nisze ciągną się ponad nimi w dal. Kiedy gracze wejdą do pomieszczenia, statuy zaczną ożywać i atakować w ogromnych falach, i walka szybko przeradza się w wolną amerykankę. Będą pewne zadające potężne ciosy statuy, które będą wymagać tankowania, i wiele z figur będzie posiadało specjalne umiejętności, aby zająć nie-tanków. Będzie to szalona walka wymagająca masy efektów kontrolowania tłumu.

Scott Mercer:

Potyczka jako taka jest znana jako "Wola Cesarza" i reprezentuje ostatnią linię obrony Vaults, oddzielającą graczy od tajemniczego źródła mocy, czymkolwiek by ono nie było, które pozwoliło wcześniej Thunder Kingowi dojść do władzy. Do momentu zakończenia rajdu, gracze powinni jasno zrozumieć, w jaki sposób mogu byli w stanie zdominować Pandarię na tak długi czas.


Na jakie wyzwania projektowe natknęliście się do tej pory przy produkcji rajdu?

Ion Hazzikostas:
W poprzednich rajdach pracowaliśmy z o wiele bardziej zakotwiczonymi w historii Warcrafta rasami. Dla przykładu, kiedy siadamy, żeby zaprojektować lochy trolli, mamy całkiem jasną wizję tego, jak będą one wyglądać i jakie typy kreatur gracze tam spotkają -- no wiesz, poza trollami. Pandaria zaoferowała nam w tej materii swego rodzaju pustą kartę, jako że kontynent był tylko wspominany w historii Warcrafta, jednak nigdy nie wdawaliśmy się w szczegóły, aż do teraz.

Scott Mercer:
Oznacza to, że poświęciliśmy dużo czasu i energii na budowanie czegoś, co nazywamy "zestawem" dla każdej z nowych ras pojawiających się w dodatku. Zestaw zawiera różne rodzaje rzeczy, od pancerzy i broni używanych przez daną rasę, do stylów architektonicznych i terenowych, które towarzyszą rasie. Do części "zestawu" zalicza się to, jakie typy monstrów będą razem występowały; na przykład mogu są znani z używania figur quilin jako strażników, tak więc te dwa typy monstrów są często widziane razem. Naszym głównym celem było upewnienie się, że mogu będzie wizualnie i tematycznie różną od wszystkich innych ras Warcrafta, podczas gdy nadal będzie pasować do większego świata Azerothu. Ustanowienie zestawu dla mogu, i w rzeczy samej wszystkich ras Pandarii, było fajnym wyzwaniem.

Porozmawiajmy o łupach! Jakiego rodzaju nagrody będą oczekiwać na graczy, którzy będą na tyle silni, aby ukończyć rajd?

Ion Hazzikostas:
Rajd będzie nagradzał graczy potężnymi, epickimi przedmiotami, w zależności od jego ustawienia trudności: poziom przedmiotów 476 dla Raid Findera, 489 dla trybu normalnego i 502 dla Heroicznego. Do zdobycia będzie również nowy wierzchowiec za pokonanie Elegona, niebiańskiego smoka, którego można spotkać w głębinach Vaults. Wierzchowiec wygląda trochę jak Celestial Steed, jednak w formie wężowego smoka.


Jak Mogu'shan Vaults wpasowują się w większy plan rajdów dla Mists of Pandaria?

Scott Mercer:
Gdy Mists of Pandaria wystartuje, dostępni będą dwaj zewnętrzni, umiejscowieni w świecie bossowie oraz loch rajdowy Mogu'shan Vaults. Pewną ideą, jaką rozważamy, jest opóźnienie otwarcia Mogu'shan Vaults o tydzień lub więcej po premierze dodatku, podobnie jak zawsze robiliśmy ze startem sezonu PvP, po prostu żeby dać graczom trochę czasu na dobicie do poziomu 90 razem z przyjaciółmi i zapoznanie się z nowymi 5-cio osobowymi lochami, codziennymi questami i scenariuszami. W każdym razie, Mogu'shan Vaults jest tylko wierzchołkiem góry lodowej, jeśli chodzi o zawartość rajdową, którą zaplanowaliśmy dla Mists.

Ion Hazzikostas:
Mists of Pandaria będzie również zawierało dwie inne strefy rajdowe, które planujemy udostępnić kilka tygodni po Mogu'shan Vaults: Heart of the Fear oraz Terrace of Endless Spring. Te dwa rajdy będą zawierać w sumie 10-ciu bossów i będą tworzyć dwuczęściową historię. W pierwszym rajdzie, Heart of the Fear, gracze będą walczyć z mantydową imperatorką, która została opętania przez Sha Strachu. Sha, dla tych, którzy nie wiedzą, nawiedza Pandarię jako fizyczna manifestacja negatywnych emocji, takich jak strach, zwątpienie i złość, i przeważnie ma korupcyjny wpływ gdziekolwiek się zagnieżdża. Kiedy gracze pokonają przejętą imperatorkę, Sha opuści ciało i ukryje się gdzie indziej. W Terrace of Endless Spring, następnym lochu rajdowym, gracze odnajdują uciekające Sha i wykańczają je. Obydwie z tych instancji będą zaszeregowane na wyższym tierze, niż Mogu'shan Vaults i są zaprojektowane pod sprzęt, który będzie do zdobycia w Vaults, dlatego planujemy udostępnić je kilka tygodni po otwarciu Vaults.

Scott Mercer:
Nom, i wszystko to jest tylko zawartością rajdową nachodzącą przed naszą pierwszą, większą aktualizacją. Będziemy ogłaszać jeszcze więcej szczegółów dotyczących rajdowania w przyszłości, gdy zaczniemy omawiać patch 5.1.


Dzięki za poświęcony czas. Czy jest jeszcze coś czym byście chcieli podzielić się na koniec?

Ion Hazzikostas:
Chciałem tylko podziękować wszystkim naszym beta testerom. Jesteśmy naprawdę dumni z naszych lochów i rajdów, i nie możemy doczekać się ich wypuszczenia wraz z momentem startu Mists of Pandaria.

Scott Mercer:
Tak, mamy wielkie plany odnośnie potyczek w Pandarii i wspaniale jest dostrzec, jak wszystko razem składa się do kupy. Nie przestawajcie nadsyłać swoich opinii!

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz