WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 4.3.2: Optymalizacja, nowe przedmioty z TCG i... ślady włoskiej lokalizacji

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Patch

Patch 4.3.2: Optymalizacja, nowe przedmioty z TCG i... ślady włoskiej lokalizacji

  Kumbol:
http://www.wowcenter.pl/Files/wow-logo-nowe2.pngPierwszy patch w nowym 2012 roku zawitał właśnie na publiczne serwery testowe. Łatka oznaczona numerem 4.3.2 nie jest duża, ale prócz swego głównego przeznaczenia (czyli naprawy błędów 4.3.0) niesie wraz z sobą kilka interesujących nowości, o których teraz sobie powiemy.

Optymalizacja klienta gry

Aplikacja Launcher, która uruchamia naszą grę, będzie teraz co jakiś czas przeprowadzać proces optymalizacji plików World of Warcraft, by zmniejszyć rozmiar całej instalacji i usprawnić działanie klienta.


Cytat z: Nethaera (źródło)
W patchu 4.3.2 będziemy testować nową technikę optymalizacji plików. Jak być może wiecie, przy okazji poprzednich wielkich patchy związanych z premierami dodatków (2.0, 3.0, 4.0, etc.) przeprowadzaliśmy czasochłonny proces reorganizacji plików gry zainstalowanych na waszych twardych dyskach, aby zintegrować wszystkie dotychczasowe pliki z patchy, zasadniczo 'czyszcząc' niepotrzebne rzeczy znajdujące się w waszych komputerach i redukując rozmiar pełnego klienta. Proces ten wymagał do tej pory dwa razy tyle przestrzeni dyskowej, co cały folder z grą, więc przeprowadzaliśmy go jedynie przy okazji dużych patchy związanych z dodatkami.

Nowa technika optymalizacji, którą testujemy przy 4.3.2 PTR, będzie przeprowadzać ten proces bez potrzeby dodatkowej przestrzeni dyskowej, prócz tej, którą zajmują nowości danej łatki. W związku z tym możecie teraz napotykać na proces optymalizacji częściej, przy okazji premier innych łatek.

Kiedy czyszczenie jest w toku, ujrzycie na ekranie specjalną wiadomość, w której Launcher poinformuje was o trwającym procesie. Jeśli natraficie na jakiekolwiek problemy z nowym procesem optymalizacji, udajcie się na stronę pomocy pod adresem http://www.battle.net/support/.

64-bitowy klient coraz bliżej

http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/january/15148.jpg

Oznaczenie wersji testowej nowej łatki wyraźnie sugeruje, że możemy się już bardzo niedługo doczekać 64-bitowej wersji klienta World of Warcraft. Warto przypomnieć, że możliwość wyboru 32-bitowej i 64-bitowej wersji gry, choć dotąd zablokowana, to już od kilku miesięcy znajduje się w Launcherze.

Nowe przedmioty z TCG

W plikach patcha 4.3.2 znalazły się nowe przedmioty, które będą możliwe do zdobycia za pośrednictwem kodów z najnowszego dodatku do karcianki World of Warcraft: Trading Card Game, zwanego Timewalkers: War of the Ancients. Nowymi bonusami są smoczy wierzchowiec Feldrake), a także Eye of the Legion i Demon Hunter's Aspect.


Ślady włoskiej lokalizacji gry

To być może okaże się najistotniejsze odkrycie MMO-Champion. Dataminerzy tego serwisu napotkali w plikach gry na kilka tekstów sugerujących, iż być może wkrótce World of Warcraft zostanie przetłumaczony na język włoski. Jeśli ta informacja oficjalnie się potwierdzi, to może się to okazać ekscytujące także dla nas, gdyż z perspektywy lokalizacji gier Blizzarda nasz kraj zawsze szedł w parze z Włochami. Coś czuję, że rok 2012 upłynie pod znakiem dość intensywnych spekulacji.

Oczywiście gwoli przygaszenia nadmiernych emocji, jakie być może się w was w tym momencie wyzwoliły, pamiętać należy że to tylko kilka stringów z symbolem itIT, co absolutnie nie jest w żaden sposób wiążące. Można też przypomnieć, iż przy okazji wersji 4.0.6 pojawiły się oznaczenia jaJP, sugerujące dodanie wersji japońskiej, o której jednak do dziś nic nie słyszeliśmy. Słyszeliśmy natomiast o wersji brazylijskiej, której pierwszy zwiastun pojawił się razem z japońskim, a która zadebiutowała w grudniu ubiegłego roku. No cóż... w każdym razie, plPL póki co w plikach nie uświadczymy.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz