Patch 4.2: Pierwsze noty PTR-ów
Ledwo zdołaliśmy się przyzwyczaić do patcha oznaczonego numerkami cztery i jeden, a Blizzard za niedługo udostępni klienta PTR z patchem 4.2. Na razie, Zamieć podzieliła się z nami wczesną wersją not patcha do właśnie tego wspomnianego PTRa, a my, tak jak zawsze, prezentujemy je wam po polsku.
News ten będzie aktualizowany wraz z poprawkami i aktualizacjami od Blizzarda.
News ten będzie aktualizowany wraz z poprawkami i aktualizacjami od Blizzarda.
Cytat z: Blizzard (źródło)
Klasy: Ogólne
Crowd Control
Druid
Mage
Paladin
Priest
Rogue
Warlock
Warrior
Instancje i Rajdy
Gildie
PvP
Interfejs użytkownika
Crowd Control
- Wiele umiejętności crowd control nie powoduje już atakowania graczy przez potwory, gdy zostaną nimi dotknięte. Potwory nie zaatakują gracza, gdy skończy się czas trwania crowd controla, oraz pobliskie stworzenia nie będą wrogo do niego nastawione. Jednakże, jeśli widzialny gracz podejdzie zbyt blisko do namierzonej kreatury, to ona go zapamięta i zaatakuje, gdy zdoła się już uwolnić. Celem tych zmian jest uczynienie łatwiejszym zarządzanie crowd controlami, oraz pullowanie grup wrogich NPC przez grupy instancjowe. Umiejętności, których te zmiany dotyczą, to: Hibernate, Entangling Roots, Wyvern Sting (nadal będzie powodować wrogość, gdy zacznie powodować obrażenia), Freezing Trap, Polymorph, Repentance, Shackle Undead, Blind, Hex, Bind Elemental, Banish, Seduction.
Druid
- Druid otrzymuje teraz 1 attack power co jeden punkt Strength, zmniejszono z 2. Dalej otrzymuje 2 attack power co jeden punkt Agility, będac w formie kota i formie niedźwiedzia.
- Entangling Roots i jego odpowiednik, włączany przez Nature’s Grasp, nie zadają już obrażeń.
- Innervate przyznaje teraz sojusznikowi 5% jego maksymalnej many przez 10 sekund, ale nadal daje 20% maksymalnej many druida przez 10 sekund, gdy zostanie rzucone na siebie.
- Specjalizacje talentów
- Balance
- Insect Swarm generuje 8 punktów Lunar Energy dla druidów z Eclipse.
- Moonfire generuje 8 punktów Solar Power dla druidów z Eclipse.
- Sunfire generuje 8 punktów Lunar Energy dla druidów z Eclipse.
- Balance
- Glify
- Glyph of Innervate teraz powoduje, że druid regeneruje 10% swojej maksymalnej many przez 10 sekund, gdy Innvervate zostanie użyty na sojuszniku, dodatkowo do bazowego efektu.
Mage
- Ring of Frost ma teraz 1,5 sekundowy czas rzucania.
Paladin
- Specjalizacje talentów
- Holy
- Beacon of Light nie może już zostać zdispellowany.
- Speed of Light zwiększa prędkość poruszania się, gdy Holy Radiance lub Divine Protection jest użyte.
- Holy
Priest
- Naprawy bugów Priesta
- Gracze już nigdy nie przerwą przedwcześnie rzucania zaklęcia, gdy klikają na Lightwell.
Rogue
- Czas trwania umiejętności Blind na wrogich NPC wynosi 1 minute, podczas gdy użyte na wrogich graczach, utrzymuje się przez 8 sekund.
- Stealth znowu odlicza swój cooldown, gdy rogue wyjdzie z niego.
Warlock
- Naprawy bugów Warlocka
- Nie jest już możliwym wyjście z combatu podczas rzucania Drain Soul.
Warrior
- Overpower ma teraz 1.5-sekundowy cooldown i global cooldown (cooldown Taste for Blood's Overpower się nie zmienił).
- Retaliation, Recklessness i Shield Wall nie posiadają juz wymagań co do stancji.
Instancje i Rajdy
- Dungeon Journal jest w trakcie implementacji. Podczas gdy niektóre elementy UI mogą być obecne w buildzie PTR, nie jest on jeszcze kompletny.
Gildie
- The Reins of the Dark Phoenix, kupowane u Guild Vendora dostały ulepszoną grafikę. Są teraz mniej przeźroczyste i bezdyskusyjnie jeszcze wspanialsze.
PvP
- Battlegroundy
- Eye of the Storm zostało dodane do rotacji jako 10-cio osobowy Rankingowy Battleground. Punkty przejmowania w stylu “przeciągania liny” zostały zastąpione przez punkty przejmowania w stylu Arathi Basin, aby lepiej wspierać współzawodnictwo 10 vs. 10. Ta zmiana dotyczy tylko Rankingowych Battlegroundów. Normalnie Eye of the Storm nadal pozostaje 15-to osobowym Battlegroundem z punktami przejmowania w stylu “przeciągania liny”.
- Gry Wojenne (War Games)
- Zostało wprowadzonych wiele ulepszeń do interfejsu Gier Wojennych
Interfejs użytkownika
- Postacie mogą być teraz reorganizowane na ekranie wyboru postaci. Ta opcja nie jest jeszcze w pełni funkcjonalna i reorganizacja postaci nie jest póki co zapamiętywana przez grę.
- Pasek rzucania czaru może zostać przemieszczony pod ramkę postaci.
- Move Pad umożliwiający przemieszczanie postaci za pomocą myszy został teraz wbudowany do bazowego interfejsu.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz