
Kolejni bossowie rajdowi w becie, balans AoE i początek Hallow's End

Zapraszamy do lektury.
Cytat z: Daelo (źródło)
Więcej testowania raidów!
Odbędą się dwie sesje, europejska ze startem o 11:00 czasu serwerowego (PDT - w Polsce około godziny 8:00), oraz amerykańska planowana na godzinę 16:00 czasu serwerowego (PDT - w Polsce około godziny 13:00). Otworzymy strefy na wszystkich beta realmach (w tym w Korei Południowej!) dla obu sesji.
Testowane będą następujące walki:
Blackwing Descent jest instancją rajdową z wejściem znajdującym się z boku Blackrock Mountain.
Wejście do Bastion of Twilight znajduję się wewnątrz Twilight Highlands.
Wejście do The Throne of the Four Winds jest w południowo-zachodnim Uldum.
Ponieważ jest to beta, termin testowania może ulec zmianie z powodu bugów i problemów z serwerami. Więcej testów rajdów będzie miało miejsce w ciągu następnych tygodni.
Odbędą się dwie sesje, europejska ze startem o 11:00 czasu serwerowego (PDT - w Polsce około godziny 8:00), oraz amerykańska planowana na godzinę 16:00 czasu serwerowego (PDT - w Polsce około godziny 13:00). Otworzymy strefy na wszystkich beta realmach (w tym w Korei Południowej!) dla obu sesji.
Testowane będą następujące walki:
- Chimareon w Blackwing Descent
- Theralion and Valiona w The Bastion of Twilight
- Conclave of Wind w Throne the Four Winds
Blackwing Descent jest instancją rajdową z wejściem znajdującym się z boku Blackrock Mountain.
Wejście do Bastion of Twilight znajduję się wewnątrz Twilight Highlands.
Wejście do The Throne of the Four Winds jest w południowo-zachodnim Uldum.
Ponieważ jest to beta, termin testowania może ulec zmianie z powodu bugów i problemów z serwerami. Więcej testów rajdów będzie miało miejsce w ciągu następnych tygodni.
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Balans AoE
Łączysz dwa różne od siebie problemy, oba powiązane z AoE.
Problem pierwszy: Mag używa Blizzarda przy każdym pullu. Zaczyna się zastanawiać, do czego służy Frostbolt.
Problem drugi: Warrior używa Thunder Clapa przy każdym pullu*. Zaczyna się zastanawiać, do czego służy Shield Slam.
*Tak, wiem, że musisz to robić dla debuffa, przynajmniej na niebezpiecznych pullach. Ale debuff trwa długo. Jest ogromna różnica pomiędzy generowaniem threata przez Shield Slam / Devastate / Revenge i używaniem Thunder Clapa dla debuffa, a używaniem tylko i wyłącznie Thunder Clapa dla generowania threata.
Balans AoE zarówno dla DPS'ów i Tanków (cholera, dla healerów też w tym przypadku) jest bardzo delikatny. Jeśli liczby są za małe, to nigdy nie będzie to na tyle dobre, aby tego użyć. W Burning Crusade było tak przez większy okres jego trwania. Jeśli liczby natomiast są za duże, to zawsze będzie bardzo dobre do użycia, szczególnie biorąc pod uwagę, jak eliminowanie przeciwników staję się łatwe, gdy nie musisz wybierać indywidualnych celów.
W obu przypadkach, problem sprowadza się do powtórzeń. Większość endgame'owych graczy zabija dużo mobów. Kiedy każda walka wygląda podobnie, ponieważ podchodzisz do niej tak samo, z tymi samymi narzędziami, to łatwo się zanudzić. Idealnie byłoby, gdybyś przechodził od pięciu spullowanych grup do dwóch, potem do wielkiej chmary potworów, następnie do pojedynczego bossa, następnie pięciu grup, trzech, bossa z addami i tak dalej. Ale nawet w takiej sytuacji, jeśli tempo jest zbyt przewidywalne, to z powrotem powrócisz do "wzoru" i nuda zapewne znowu zagości w Twojej grze.
Łączysz dwa różne od siebie problemy, oba powiązane z AoE.
Problem pierwszy: Mag używa Blizzarda przy każdym pullu. Zaczyna się zastanawiać, do czego służy Frostbolt.
Problem drugi: Warrior używa Thunder Clapa przy każdym pullu*. Zaczyna się zastanawiać, do czego służy Shield Slam.
*Tak, wiem, że musisz to robić dla debuffa, przynajmniej na niebezpiecznych pullach. Ale debuff trwa długo. Jest ogromna różnica pomiędzy generowaniem threata przez Shield Slam / Devastate / Revenge i używaniem Thunder Clapa dla debuffa, a używaniem tylko i wyłącznie Thunder Clapa dla generowania threata.
Balans AoE zarówno dla DPS'ów i Tanków (cholera, dla healerów też w tym przypadku) jest bardzo delikatny. Jeśli liczby są za małe, to nigdy nie będzie to na tyle dobre, aby tego użyć. W Burning Crusade było tak przez większy okres jego trwania. Jeśli liczby natomiast są za duże, to zawsze będzie bardzo dobre do użycia, szczególnie biorąc pod uwagę, jak eliminowanie przeciwników staję się łatwe, gdy nie musisz wybierać indywidualnych celów.
W obu przypadkach, problem sprowadza się do powtórzeń. Większość endgame'owych graczy zabija dużo mobów. Kiedy każda walka wygląda podobnie, ponieważ podchodzisz do niej tak samo, z tymi samymi narzędziami, to łatwo się zanudzić. Idealnie byłoby, gdybyś przechodził od pięciu spullowanych grup do dwóch, potem do wielkiej chmary potworów, następnie do pojedynczego bossa, następnie pięciu grup, trzech, bossa z addami i tak dalej. Ale nawet w takiej sytuacji, jeśli tempo jest zbyt przewidywalne, to z powrotem powrócisz do "wzoru" i nuda zapewne znowu zagości w Twojej grze.

Więcej interesujących informacji nt. tego eventu możesz znaleźć na naszej stronie, tutaj.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz