WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

World of Warcraft z 12 milionami!

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

World of Warcraft z 12 milionami!

  Kumbol:
Cytat z: Blizzard (źródło)
BAZA ABONENTÓW WORLD OF WARCRAFT® OSIĄGA 12 MILIONÓW NA CAŁYM ŚWIECIE

PARYŻ, Francja – 7 października 2010 r.
Blizzard Entertainment, Inc. ogłosił w dniu dzisiejszym, że baza abonentów World of Warcraft®, jego wielokrotnie nagradzanej gry MMORPG (massively multiplayer online role-playing), wynosi obecnie ponad 12 milionów graczy na całym świecie. Próg ten został przekroczony w następstwie wydania w Chinach kontynentalnych drugiego dodatku do World of Warcraft: Wrath of the Lich King® – oraz narastającego wyczekiwania fanów z całego świata na premierę trzeciego dodatku - Cataclysm™, która nastąpi 7 grudnia.

„Nieustanne wsparcie i entuzjazm, jakie gracze z całego świata okazują World of Warcraft umacnia nasze przekonanie, że ta gra oferuje jedne z najlepszych obecnie dostępnych wartości rozrywkowych”, powiedział Mike Morhaime, Dyrektor Generalny i współzałożyciel Blizzard Entertainment. „Jak zwykle, naszym celem jest przeniesienie gry na zupełnie nowy poziom i nie możemy się już doczekać, by w grudniu udowodnić to w dodatku Cataclysm".

Od momentu debiutu w Ameryce Północnej, 23 listopada 2004 roku, World of Warcraft stał się najpopularniejszą na świecie abonamentową grą MMORPG. Była to najlepiej sprzedająca się gra komputerowa na świecie w latach 2005 i 2006, a w roku 2007 ustąpiła jedynie World of Warcraft: The Burning Crusade®, swojemu pierwszemu dodatkowi. W roku 2008 gry z serii World of Warcraft stanowiły trzy z pięciu najlepiej sprzedających się gier komputerowych, a Wrath of the Lich King zakończył rok na pierwszym miejscu list sprzedaży. W 2009 roku tytuły z serii World of Warcraft zajęły trzy z sześciu czołowych miejsc.

World of Warcraft jest obecnie dostępny w ośmiu językach dla graczy w Ameryce Północnej, Europie, Chinach kontynentalnych, Korei, Australii, Nowej Zelandii, Singapurze, Tajlandii, Malezji, Indonezji, Chile, Argentynie, na Filipinach oraz w niektórych regionach Tajwanu, Hong Kongu i Makao.

W związku z nieustannym rozwojem World of Warcraft oraz pracami nad innymi grami Blizzard Entertainment oferuje możliwość zatrudnienia na wielu stanowiskach. Zapraszamy na stronę eu.blizzard.com/jobs, gdzie można znaleźć więcej informacji oraz dowiedzieć się, jak złożyć aplikację.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz