WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Cataclysm: Świeże doświadczenia w levelowaniu nowego Gnoma

Artykuł

Cataclysm: Świeże doświadczenia w levelowaniu nowego Gnoma

  Kumbol:
http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/news/2010-04/gnomeregan.jpgNadszedł czas na kolejną, bardzo obfitą w treści relację z trwającej bety World of Warcraft: Cataclysm. Jak pewnie wiecie, po przejściu kataklizmu Gnomy i Trolle otrzymają swoje własne ministrefy startowe (do 5 poziomu). Wprowadzenie tych stref poprzedzone będzie epicką serią eventów, które stanowić będą część przed-Kataklizmowych wydarzeń. Pisaliśmy już szeroko o rzeczonych Operacji: Gnomeregan i Upadku Zalazane'a. Obydwa eventy były już nawet testowane z okazji PTR'a patcha 3.3.5 i mają na zwykłych realmach rozpocząć się już wkrótce. My w dzisiejszym sprawozdaniu skupimy się na gnomach i świeżym doświadczeniu z levelowania nowego przedstawiciela tej niskiej wzrostem, ale wielkiej duchem rasy. Oczywistą oczywistością jest, że tekst i filmiki zawierają absolutne spoilerowe bomby, więc czytacie i oglądacie na własne ryzyko popsucia niespodzianki :-)

Spoiler (pokażukryj)
Zaczynamy zatem od samiutkiego początku - oto nowe intro wprowadzające nowe postaci gnomów do gry w Cataclysm:



Naszą przygodę nową postacią rasy gnomów zaczynamy w Cataclysm w samym Gnomereganie, które zmaga się z kolejną falą promieniowania, spowodowaną przez Thermaplugga pod koniec Operacji: Gnomeregan (polecam wrócić do tego newsa, żeby przypomnieć sobie, co się tam wydarzy(ło)). Operacja zakończyła się połowicznym sukcesem - siły Wysokiego Majstra Mekkatorque'a odzyskały tereny przy wejściu do miasta oraz pewną część podziemnych tuneli. Większość stolicy gnomów wciąż jednak okupowana jest przez Troggi oraz skażone gnomy Thermaplugga.

Nasza postać zaczyna będąc napromieniowaną. Zostaliśmy jednak doprowadzeni do jako-takiego stanu przez siły gnomskiej grupy S.A.F.E., której zadaniem jest wyprowadzić ze skażonego miasta wszystkie gnomy, które da się jeszcze ocalić. Pomagamy członkom grupy utorować sobie drogę do reszty ekipy ratunkowej, walcząc z niemożliwymi już do odratowania toksycznymi gnomami. Zanim udamy się dalej w celu ewakuacji, pomagamy teleportować się innym, zbyt przestraszonym by się ruszyć ocalałym. Następnie kierujemy się do tunelu detoksykacyjnego, w którym efektowne urządzenia powstałe z rąk gnomskich inżynierów usuwają z nas promieniowanie, pod koniec naturalnie wybuchając. Oczyszczeni ze skażenia zostajemy teleportowani na powierzchnię, do świeżo założonej osady New Tinkertown i udajemy się do władcy gnomów stacjonującego pod nieodległym namiotem wraz ze swymi doradcami. Wysoki Majster naświetla nam wtedy obraz sytuacji, przybliżając wydarzenia mające miejsce podczas Operacji: Gnomeregan i jej następstwa.



Zanim jednak rozprawimy się z Crushcogiem, przyjdzie nam wspomóc kilku gnomów w New Tinkertown. Jeden z inżynierów prosi o znalezienie walających się po terenie części, z których następnie konstruuje robota zamykającego toksyczne gejzery zatruwające tyły miasta. Inny szalony naukowiec prosi o przyniesienie pozostałości „utoksycznionych” gnomów, które posłużą mu w nie do końca udanym eksperymencie przywrócenia takiego gnoma do normalnego stanu. Naturalnie przy okazji tłuczemy wszelkie formy promieniujących potworów-infektorów zagrażających New Tinkertown.

Po zażegnaniu radiacyjnego kryzysu przyjdzie nam wspomóc pewnego krasnoluda z ekipy, która szczyci się umiejętnością przenoszenia, usuwania i tworzenia gór z pomocą ładunków wybuchowych. Krasnolud dostał zlecenie zamknięcia przesmyku, przez który przedostają się fale trolli Frostmane. Musimy uwolnić jego ludzi oraz ładunki, a na końcu osobiście je zdetonować. Dzięki temu gnomy z New Tinkertown mają jeden problem z głowy.

Pozostaje wciąż sprawa zwalczenia Ralzona Crushcoga, dowodzącego siłami skażonych gnomów Thermaplugga na powierzchni i nękającego swymi atakami mieszkańców New Tinkertown. Jednak przed bezpośrednią konfrontacją z nim naszym zadaniem jest uszczuplić jego armię i arsenał. Po zniszczeniu mechano-tanków i wybiciu leper gnomów w starym arsenale, udajemy się na posterunek nad Iceflow Lake. Tam otrzymujemy zlecenie „wyłączenia” systemu wczesnego ostrzegania Crushcoga poprzez obryzganie alarmów czarną farbą. Po tym finezyjnym unieszkodliwieniu ochrony zostało już tylko przypuścić bezpośredni atak na pozycje Ralzona Crushcoga na wysepce pośrodku jeziora. Bitwa, jak na 5 level, który wtedy mamy, jest naprawdę epicka, choć krótka. Walczymy ramię w ramię z Wysokim Majstrem, naprowadzając na wroga rakiety. Po niewątpliwym sukcesie, jakim jest ostateczne pokonanie Crushcoga, jesteśmy wychwaleni okrzykiem Mekkatorque’a i nagrodzeni wiwatami i brawami. I tak, jako bohater ludu, w chwale i splendorze, opuszczamy tereny New Tinkertown i udajemy się do Kharanos.

Magikom z Blizzarda udało się fantastycznie zbudować całkowicie nowe doświadczenie pierwszych 5 poziomów starej rasy, które jest zarazem przystępne i intuicyjne dla świeżych graczy, jak i niezwykle ujmujące jeśli chodzi o historię. Całości uroku dodają nowe motywy muzyczne, które są zdecydowanie bardziej intensywne niż dotychczasowe (choć, co warto zaznaczyć, stare melodie nie znikają całkowicie, bez obaw) i nasycają klimat. Wygląda na to, że podobne standardy reprezentować będą wszystkie odświeżone w Cataclysm strefy.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz