Blizzard wycofuje się z wymagania prawdziwej tożsamości na forum - list otwarty Mike'a Morhaime'a
Cytat z: Mike Morhaime - CEO Blizzarda (źródło)
Witam wszystkich,
Chciałbym poświęcić chwilę czasu, by poruszyć kwestię naszych planów zamiany forów Blizzarda w lepsze miejsce do prowadzenia dyskusji przez graczy na temat naszych gier. Nieprzerwanie monitorujemy Wasze opinie, a także dyskutujemy wewnętrznie na temat Waszych obaw co do używania prawdziwych imion i nazwisk na naszych forach. Jako wynik tych dyskusji, zdecydowaliśmy, że na chwilę obecną prawdziwe imiona i nazwiska nie będą wymagane do pisania na oficjalnych forach Blizzarda.
Chciałbym także wspomnieć, że dalej pozostajemy oddani wprowadzaniu ulepszeń do naszego systemu forów. Nasze starania są w 100% napędzane przez pragnienie znalezienia sposobów na stworzenie naszym graczom lepszej atmosfery w sferze społecznościowej i zachęcanie do bardziej konstruktywnych konwersacji na temat naszych gier. Będziemy kontynuować wprowadzanie nowych funkcji na forach, takich jak grupowanie tematów, możliwość oceniania wiadomości, usprawnione wyszukiwanie i wiele innych. Jednakże, kiedy ruszymy z nowymi, zawierającymi wspomniane funkcje forami do StarCrafta II, gracze będą pisać przy użyciu nazwy postaci i kodu postaci, używanych w grze na Battle.net, a nie rzeczywistych danych. Ulepszone fora World of Warcraft ze wspomnianymi nowymi funkcjami, których premiera odbędzie się na krótko przed wydaniem dodatku Cataclysm, także nie będzie wymagać imienia i nazwiska.
Chciałbym mieć pewność, że jasnym i klarownym jest, iż nasze plany wobec forów są całkowicie odmienne od naszych planów wobec opcjonalnego systemu Rzeczywistego ID, już działającego w World of Warcraft i wkrótce dostępnego w StarCraft II. Wierzymy, że potężne możliwości komunikacji, zapewniane przez Rzeczywiste ID, jak na przykład czat pomiędzy grami i regionami, sprawią, że Battle.net stanie się świetnym miejscem dla graczy. Miejscem, gdzie będą mogli oni nie tylko grać w gry Blizzarda, ale także pozostawać w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną. Oczywiście, wciąż będziecie mogli pozostać anonimowi w swoich kontaktach z innymi graczami w naszych grach. Wraz z upływem czasu będziemy kontynuować ewolucję Rzeczywistego ID na Battle.net i dodawać nowe oraz ekscytujące funkcje do naszych gier dla tych z Was, którzy zdecydują się na jego używanie.
Na zakończenie chciałbym zaznaczyć, że utrzymywanie silnej więzi ze społecznością gier Blizzarda zawsze było i będzie dla nas ogromnie ważne. Mocno wierzymy, że „każdy głos się liczy” (Every Voice Matters - LINK ) i czujemy się szczęśliwi z tego, że mamy społeczność, której tak bardzo zależy na naszych grach. Zawsze będziemy wdzięczni graczom za ich opinie i będziemy ich wspierać. Taki był klucz do sukcesu Blizzarda od samego początku.
Mike Morhaime
CEO & Współzałożyciel
Blizzard Entertainment
Chciałbym poświęcić chwilę czasu, by poruszyć kwestię naszych planów zamiany forów Blizzarda w lepsze miejsce do prowadzenia dyskusji przez graczy na temat naszych gier. Nieprzerwanie monitorujemy Wasze opinie, a także dyskutujemy wewnętrznie na temat Waszych obaw co do używania prawdziwych imion i nazwisk na naszych forach. Jako wynik tych dyskusji, zdecydowaliśmy, że na chwilę obecną prawdziwe imiona i nazwiska nie będą wymagane do pisania na oficjalnych forach Blizzarda.
Chciałbym także wspomnieć, że dalej pozostajemy oddani wprowadzaniu ulepszeń do naszego systemu forów. Nasze starania są w 100% napędzane przez pragnienie znalezienia sposobów na stworzenie naszym graczom lepszej atmosfery w sferze społecznościowej i zachęcanie do bardziej konstruktywnych konwersacji na temat naszych gier. Będziemy kontynuować wprowadzanie nowych funkcji na forach, takich jak grupowanie tematów, możliwość oceniania wiadomości, usprawnione wyszukiwanie i wiele innych. Jednakże, kiedy ruszymy z nowymi, zawierającymi wspomniane funkcje forami do StarCrafta II, gracze będą pisać przy użyciu nazwy postaci i kodu postaci, używanych w grze na Battle.net, a nie rzeczywistych danych. Ulepszone fora World of Warcraft ze wspomnianymi nowymi funkcjami, których premiera odbędzie się na krótko przed wydaniem dodatku Cataclysm, także nie będzie wymagać imienia i nazwiska.
Chciałbym mieć pewność, że jasnym i klarownym jest, iż nasze plany wobec forów są całkowicie odmienne od naszych planów wobec opcjonalnego systemu Rzeczywistego ID, już działającego w World of Warcraft i wkrótce dostępnego w StarCraft II. Wierzymy, że potężne możliwości komunikacji, zapewniane przez Rzeczywiste ID, jak na przykład czat pomiędzy grami i regionami, sprawią, że Battle.net stanie się świetnym miejscem dla graczy. Miejscem, gdzie będą mogli oni nie tylko grać w gry Blizzarda, ale także pozostawać w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną. Oczywiście, wciąż będziecie mogli pozostać anonimowi w swoich kontaktach z innymi graczami w naszych grach. Wraz z upływem czasu będziemy kontynuować ewolucję Rzeczywistego ID na Battle.net i dodawać nowe oraz ekscytujące funkcje do naszych gier dla tych z Was, którzy zdecydują się na jego używanie.
Na zakończenie chciałbym zaznaczyć, że utrzymywanie silnej więzi ze społecznością gier Blizzarda zawsze było i będzie dla nas ogromnie ważne. Mocno wierzymy, że „każdy głos się liczy” (Every Voice Matters - LINK ) i czujemy się szczęśliwi z tego, że mamy społeczność, której tak bardzo zależy na naszych grach. Zawsze będziemy wdzięczni graczom za ich opinie i będziemy ich wspierać. Taki był klucz do sukcesu Blizzarda od samego początku.
Mike Morhaime
CEO & Współzałożyciel
Blizzard Entertainment
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz