WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aktualizacja 8.1 PTR: Zmiany w łowcach Marksmanship

Ważne

Aktualizacja 8.1 PTR: Zmiany w łowcach Marksmanship

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/81_marksmanship_head.jpg

Nimox, jeden z deweloperów Blizzarda, podzielił się niedawno na oficjalnych forach planami twórców gry co do rozgrywki łowców w specjalizacji Marksmanship. Wygląda na to, że gracze w tej specjalizacji otrzymają sporego buffa do mobilności postaci.

Cytat z: Nimox (źródło)
Wprowadziliśmy kilka zmian w łowcach w specjalizacji Marksmanship na Publicznym Serwerze Testowym (PTR). Poniżej chcemy je nieco wyjaśnić.

Naszym celem jest zapewnienie łowcom Marksmanship zdolności sprawnego trzymania celów na odległość w sytuacjach PvE oraz PvP. Rozgrywka w tej specjalizacji jest najlepsza, kiedy gracz znajduje się daleka od swojego wroga, więc chcemy położyć nacisk na niektóre umiejętności pomagające odrzucić przeciwnika lub oddalić się z jego zasięgu.

  • Zwiększono zasięg odrzucenia od Bursting Shot. Co więcej, umiejętności nie można już odbić (dodge) i unieruchamia przeciwnika na 6 sekund.
  • Steady Shot zwiększa teraz czas trwania efektu Concussive Shot o 3 sekundy. Wpływa to również na Concussive Shot użyte na celu przez innych łowców.
  • Rapid Fire miało kilka problemów w użyciu w rozgrywce PvP. Większość innych umiejętności ciągłych (channeled) wciąż działa po schowaniu się za ścianą lub barierą, ale Rapid Fire wymaga stałego pozostawania w zasięgu wzroku przeciwnika. Chcemy to zmienić. Rapid Fire będzie teraz działać podobnie do innych umiejętności ciągłych rzucanych przez graczy i w dalszym ciągu będzie trafiać wrogów, nawet jeśli są poza zasięgiem wzroku postaci. Możecie też korzystać teraz z Disengage w trakcie używania Rapid Fire, bo wydawało się nam to fajną opcją.
  • Aimed Shot odpowiada za znaczną część obrażeń zadawanych przez łowców Marksmanship. Talenty i Azerite Armor przyznają sporą ilość stackujących się bonusów, które mogą wpłynąć mocno na obrażenia od Aimed Shot. Niektórych z tych bonusów zupełnie nie można kontrolować, przez co obrażenia od Aimed Shot są niedokładne. Chcemy, aby Aimed Shot był bardziej wpływowym i sprawdzonym źródłem obrażeń, dlatego:
    • Careful Aim to teraz gwarantowany bonus do obrażeń od Aimed Shot przeciwko postaciom powyżej 80% lub poniżej 20% punktów życia.
  • Trueshot zmienił się na przestrzeni lat, ale obecnie nie jest zbyt ekscytujący przy użyciu i mógłby mieć znacznie większy wpływ na rozgrywkę. Podoba się nam, że umiejętność ta skraca czas ładowania Aimed Shot, więc to pozostaje bez zmian. Teraz aktywny Trueshot będzie jednak znacznie szybciej odświeżać umiejętności Rapid Fire i Aimed Shot. Nowa wersja tej umiejętności to znaczna zmiana w tempie i pozwala użyć Aimed Shot i Rapid Fire kilka razy przed jej zakończeniem. Skracamy również jej czas odnowienia z 3 minut do 2 minut.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz