WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     

Podsumowanie Q&A z Ionem Hazzikostasem - 15.03.18

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Podsumowanie Q&A z Ionem Hazzikostasem - 15.03.18

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_devqa_01_head.jpg

Wczoraj wieczorem na Twitchu odbyła się kolejna sesja Q&A z dyrektorem gry World of Warcraft, Ionem Hazzikostasem. Dotyczyła ona oczywiście nadchodzącego dodatku Battle for Azeroth, a pośród poruszonych tematów znalazły się m.in sprzymierzone rasy, zmiany w klasach i umiejętnościach oraz profesje. Tym razem obyło się bez większych ogłoszeń, za wyjątkiem oficjalnego potwierdzenia ludzi z Kul Tiras jako sprzymierzonej rasy. Poniżej znajdziecie zapis z wczorajszego streamu jeśli chcecie obejrzeć go w całości, a także podsumowanie najważniejszych informacji.

Zapis streamu


Podsumowanie

Sprzymierzone rasy
  • Ludzie z Kul Tiras zostali oficjalnie potwierdzeni jako nowa sprzymierzona rasa dla Przymierza.
  • Na początku nowego dodatku zostaną wprowadzone w sumie cztery sprzymierzone rasy: zandalari, ludzie z Kul Tiras, krasnoludy Dark Iron i orkowie Mag'har z Draenoru.
  • Nie wiadomo jeszcze, czy zandalari będą mogli być paladynami. Gracze będą musieli poczekać do premiery, aby się przekonać.
  • Nowe sprzymierzone rasy prawdopodobnie będą pojawiać się w parach.
  • Twórcy wiedzą, że gracze chcieliby zobaczyć więcej opcji zmiany wyglądu dla sprzymierzonych ras. Na ten moment mają one priorytet nad zwykłymi rasami.
  • Zmiany w procesie tworzenia postaci są w planach, ale nie jako główny element Battle for Azeroth.
  • Możliwe, że kiedyś zwykłe rasy również otrzymają odpowiednik zbroi rasowych.

Klasy i balans
  • Dawniej deweloperzy "zmuszali się" do przyznawania klasom w każdym dodatku nowych umiejętności, chociaż nie zawsze tego potrzebowały. Teraz robią to przy pomocy odrębnych źródeł, jak artefakty w Legionie czy zbroja Azerite w Battle for Azeroth.
  • Utracenie cech artefaktów i umieszczenie powiązanych z nimi umiejętności w drzewku talentów z początku może boleć, ale wybór ten został podjęty biorąc pod uwagę długoterminowe zmiany w klasach.
  • Po premierze Battle for Azeroth wciąż będziecie mogli korzystać z artefaktu, ale jego cechy i umiejętności nie będą aktywne. Z czasem zamienicie go na inną broń.
  • Deweloperzy muszą być ostrożni z balansowaniem umiejętności unieruchamiających i oszołamiających graczy, gdyż zbytnie ich osłabienie może zamienić rozgrywkę w wyścig obrażeń. Natomiast uważnie przyglądają się, czy któreś z tych umiejętności nie są zbyt silne.

Rajdy i podziemia
  • Twórcy starają się balansować PvE biorąc pod uwagę zarówno mityczne podziemia, jak i rajdy.
  • Główne statystyki powinny mieć większe wartości w nowym dodatku, a poziom przedmiotów lepiej odzwierciedlać ich siłę.
  • System Personal Loot ma pozostać jedyną opcją w aktualnych rajdach.

Profesje
  • Profesje mają teraz maksymalny poziom równy 100, a nie 700. Z tego powodu Blizzard podzielił profesje wytwórcze na różne działy, np. Outland Blacksmithing lub Kul Tiran Blacksmithing, które awansuje się osobno.
  • Wytwarzanie ekwipunku i ulepszanie go przy pomocy Obliterum sprawdziło się w miarę dobrze. Deweloperzy chcą, aby przedmioty te były przydatne, ale eksperymentują wciąż z różnymi rozwiązaniami.

Inne
  • Nowy dodatek powinien być przyjazny dla altów, zwłaszcza, jeśli gracze mają postaci w obu frakcjach. Tym razem nie powinno być też tylu problemów z nadrabianiem zaległości, jak w przypadku Artifact Power na początku Legionu.
  • Nagrody powiązane z systemem prestiżu PvP wciąż będzie można zdobyć w Battle for Azeroth. Gracze nie muszą się więc spieszyć, by uzyskać je przed końcem Legionu.
  • Tablica z misjami i czempioni powrócą w nowym dodatku, ale prawdopodobnie w jeszcze bardziej ograniczonej formie. Misje będą powiązane z kampanią wojenną, ale twórcy nie chcą już wykorzystywać ich jako bariery czasowej do odblokowywania kolejnych etapów rozgrywki.

Komentarze:

Musisz się zalogować, aby dodać komentarz