WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Zmiany w łupach w starych podziemiach w Battle for Azeroth

Ważne

Zmiany w łupach w starych podziemiach w Battle for Azeroth

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_low-lvl-transmog_head.jpg

Aktualizacja 7.3.5 wprowadziła we wszystkich starszych podziemiach system Personal Loot, który znacznie utrudnił niektórym graczom polowanie na konkretne przedmioty do transmogryfikacji. Blizzard zamierza rozwiązać ten problem w nowym dodatku przy pomocy nowego trybu "Legacy Loot".

Cytat z: Ornyx (źródło)
Od zmiany wprowadzonej w aktualizacji 7.3.5, która wdrożyła system Personal Loot w niskopoziomowych podziemiach, słyszeliśmy wiele opinii od łowców transmogów o tym, jak wpłynęło to na możliwość kolekcjonowania wyglądów przedmiotów ze starszych dodatków. Słyszymy Was i zgadzamy się, że jest to problem, więc pracujemy nad bardziej zdecydowanym rozwiązaniem w Battle for Azeroth.

Kiedy te zmiany wejdą w życie, wkroczenie do jednego z trywialnych podziemi lub rajdów (przeznaczonych dla graczy o poziomie niższym o co najmniej 10) aktywuje tryb "Legacy Loot", który będzie działać w następujący sposób:
  • Ilość przedmiotów wyrzucanych przez bossów będzie taka sama, jak gdyby gracz był w pełnej drużynie. W podziemiach dla 5 graczy zdobędziecie ilość łupów odpowiednią dla 5 graczy.
  • W rajdach skalowanych (np. w trybie Raid Finder) system będzie zakładać, że w grupie jest 20 graczy.
  • Z bossów będą mogły wypaść wszystkie przedmioty z listy łupów, nie tylko te odpowiednie dla Waszej specjalizacji klasowej.
  • Jeśli w grupie jest kilku graczy, łupy zostaną rozdzielone, ale będą możliwe do wymiany. Przykładowo, jeśli razem ze znajomym zabijecie bossa, który ma wyrzucić 4 przedmioty, obaj dostaniecie po 2, ale wedle potrzeb będziecie mogli się nimi wymienić.

Chociaż zmiana na system Personal Loot była kluczowa w rozszerzeniu podziemi na większą ilość poziomów i w tym aspekcie gry nam odpowiada, to zgadzamy się, że nie jest to najlepsze rozwiązanie dla tych, którzy przechodzą starszą zawartość gry dla transmogów. Mamy nadzieję, że po wprowadzeniu tych usprawnień polowanie na przedmioty będzie bardziej przyjemne.

Jeszcze raz dziękujemy za wszystkie opinie.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz