WoWCenter.pl
Rastalady zdobył Hook-Barbed Spaulders.     
Elliroy zdobył Fen Summoner's Cloak.     
liq zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Mufuks spełnił kryterium Grotesque osiągnięcia Raiding with Leashes III: Drinkin' From the Sunwell.     
Ploza spełnił kryterium osiągnięcia Mighty Miners.     
FenomenSSL zdobył Tormented Bracers.     
MakaO zdobył Face Kickers.     
Corem zdobył osiągnięcie Securing Draenor.     
Lis25 zabił Occu'thar po raz 1.     
Something spełnił kryterium osiągnięcia More Fun With Friends.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
perseusz spełnił kryterium Obtain 400 mounts osiągnięcia A Horde of Hoofbeats.     
Gelu spełnił kryterium Lady Liadrin osiągnięcia Tour of War.     
w0y7a5 spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Vegov zdobył Bone-Fetished Faceguard.     

Aktualizacja 7.3.5 PTR: Skalowanie stref i podziemi

Artykuł

Aktualizacja 7.3.5 PTR: Skalowanie stref i podziemi

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/735_leveling_head.jpg

Zmiany w procesie awansowania postaci na starych kontynentach to jeden z ważniejszych elementów aktualizacji 7.3.5, która trafiła niedawno na Publiczny Serwer Testowy. W tym artykule chcemy przybliżyć Wam, jak dokładnie będzie działać zdobywanie poziomów i doświadczenia po jej wprowadzeniu.

Strefy

Na początek trzeba zaznaczyć, że strefy początkowe, jak Dun Morogh czy Elwynn Forest pozostają w większości bez zmian. Nowe postacie wciąż będą musiały osiągnąć 10 poziom, aby kontynuować swoje przygody. Dalsze krainy w Eastern Kingdoms i Kalimdorze tak jak dotychczas odblokowują się co 5-10 poziomów, ale z jedną różnicą – teraz górny próg poziomu każdej strefy jest równy 60.

W praktyce oznacza to, że mając poziom 32 jako krasnolud w Hinterlands (30-60), wciąż można wrócić się do np. Westfall (10-60) i wykonywać tamtejsze zadania, bez obaw, że nie będziecie otrzymywać wystarczającej ilości doświadczenia. Przeciwnicy, nagrody i łupy będą wtedy skalować się w górę.


Po osiągnięciu poziomu 60 otrzymacie możliwość wyboru podróży do Outland lub Northrend. Maksymalny poziom stref będzie w tym wypadku równy 80, więc jeśli znudzi Wam się mroźna północ, zawsze będziecie mogli przeskoczyć przez Mroczny Portal. W podobny sposób podzielono krainy z dodatków Mists of Pandaria i Cataclysm. które zaczynają się na poziomie 80, a kończą na 90.


Blizzard wprowadził też niewielką, ale przydatną zmianę w interfejsie – system rozdziałów fabularnych w starszych strefach. W dzienniku zadań będziecie mogli sprawdzić, jakie serie zadań pozostały do ukończenia w strefie.


Podziemia

Gracze wciąż będą odblokowywać nowe instancje co kilka poziomów, ale postać na poziomie 50 może np. trafić do grupy przechodzącej Deadmines i otrzymać wartościowe nagrody/doświadczenie. Na podobnej zasadzie, co strefy, podziemia z poprzednich dodatków zostały podzielone na klasyczne (skalują się do poz. 60), Burning Crusade i Wrath of the Lich King (do 80) oraz Cataclysm i Mists of Pandaria (do 90).


Zauważyliśmy też, że skalowanie przeciwników zwiększyło poziom trudności zarówno w klasycznych podziemiach, jak i w otwartym świecie. Heirloomy mają nieco niższe statystyki, a moby zadają więcej obrażeń i mają więcej punktów życia. Koranthal w Ragefire Chasm (15-60), którego zabicie na oficjalnych serwerach obecnie zajmuje grupie 10-15 sekund, na PTR wyamga 2-3 razy więcej czasu.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz