WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aktualizacja 7.3.5 PTR: Skalowanie stref i podziemi

Artykuł

Aktualizacja 7.3.5 PTR: Skalowanie stref i podziemi

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/735_leveling_head.jpg

Zmiany w procesie awansowania postaci na starych kontynentach to jeden z ważniejszych elementów aktualizacji 7.3.5, która trafiła niedawno na Publiczny Serwer Testowy. W tym artykule chcemy przybliżyć Wam, jak dokładnie będzie działać zdobywanie poziomów i doświadczenia po jej wprowadzeniu.

Strefy

Na początek trzeba zaznaczyć, że strefy początkowe, jak Dun Morogh czy Elwynn Forest pozostają w większości bez zmian. Nowe postacie wciąż będą musiały osiągnąć 10 poziom, aby kontynuować swoje przygody. Dalsze krainy w Eastern Kingdoms i Kalimdorze tak jak dotychczas odblokowują się co 5-10 poziomów, ale z jedną różnicą – teraz górny próg poziomu każdej strefy jest równy 60.

W praktyce oznacza to, że mając poziom 32 jako krasnolud w Hinterlands (30-60), wciąż można wrócić się do np. Westfall (10-60) i wykonywać tamtejsze zadania, bez obaw, że nie będziecie otrzymywać wystarczającej ilości doświadczenia. Przeciwnicy, nagrody i łupy będą wtedy skalować się w górę.


Po osiągnięciu poziomu 60 otrzymacie możliwość wyboru podróży do Outland lub Northrend. Maksymalny poziom stref będzie w tym wypadku równy 80, więc jeśli znudzi Wam się mroźna północ, zawsze będziecie mogli przeskoczyć przez Mroczny Portal. W podobny sposób podzielono krainy z dodatków Mists of Pandaria i Cataclysm. które zaczynają się na poziomie 80, a kończą na 90.


Blizzard wprowadził też niewielką, ale przydatną zmianę w interfejsie – system rozdziałów fabularnych w starszych strefach. W dzienniku zadań będziecie mogli sprawdzić, jakie serie zadań pozostały do ukończenia w strefie.


Podziemia

Gracze wciąż będą odblokowywać nowe instancje co kilka poziomów, ale postać na poziomie 50 może np. trafić do grupy przechodzącej Deadmines i otrzymać wartościowe nagrody/doświadczenie. Na podobnej zasadzie, co strefy, podziemia z poprzednich dodatków zostały podzielone na klasyczne (skalują się do poz. 60), Burning Crusade i Wrath of the Lich King (do 80) oraz Cataclysm i Mists of Pandaria (do 90).


Zauważyliśmy też, że skalowanie przeciwników zwiększyło poziom trudności zarówno w klasycznych podziemiach, jak i w otwartym świecie. Heirloomy mają nieco niższe statystyki, a moby zadają więcej obrażeń i mają więcej punktów życia. Koranthal w Ragefire Chasm (15-60), którego zabicie na oficjalnych serwerach obecnie zajmuje grupie 10-15 sekund, na PTR wyamga 2-3 razy więcej czasu.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz