
Battle for Azeroth: Blizzard zamierza usunąć tradycyjne zestawy tierowe

W wywiadzie dla serwisu GameInformer, reżyser gry Ion Hazzikostas ogłosił, że w nowym dodatku Battle for Azeroth nie zobaczymy już zestawów tierowych. Ekwipunek otrzymywany z rajdów wciąż będzie unikalny, ale nie będzie już przyznawać bonusów za zebranie dwóch i czterech części z danego tieru. Ion skomentował tę zmianę w ten sposób:
Zawsze eksperymentujemy z nowymi pomysłami przy zestawach ekwipunku i kosmetycznych przedmiotach. Obecnie nie mamy w planach kontynuowania tradycyjnych zestawów rajdowych dla klas. Pod względem artystycznym, zbroje będą bardziej oparte na miejscach, z których pochodzą. Większe możliwości personalizacji chcemy zawrzeć w systemie Azerite.
Wydaje mi się, że zestawy klasowe w World of Warcraft zmieniły się dosyć na przestrzeni lat. Dawniej, ośmioczęściowe zestawy kompletowało się przez kilka miesięcy, nieustannie rajdując. Obecnie są one mniejsze i dostępne z wielu innych źródeł. Często gracze otrzymują dwu i czteroczęściowe zestawy na samym początku nowego tieru i w pewnym sensie blokuje to im miejsca na przedmioty oraz ogranicza wybór. W tym momencie jest to bardziej niedogodność, niż zaleta.
Odpowiedź Iona sugeruje, że efekty podobne do bonusów ekwipunku będzie można w jakimś stopniu odblokować poprzez planowany system Heart of Azeroth. Co sądzicie o takiej zmianie?
Komentarze:
Z jednej strony szkoda, bo te zestawy zawsze były fajne i kojarzyły sie z raidami, a z drugiej to taki ukłon w stronę casuali którzy nie raidują.
Czy ja wiem Quar? Mnie tam wkurzało, że bonusy setowe były tak zrobione iż po krótkiej matematyce tylko jeden spec był ten słuszny w danym tierze raidowym (bo reszta bee bo odstaje), teraz customizacja swojej postaci wydaję się być bardziej elastyczna. Ale to się jeszcze zobaczy bo na papierze to wiele rzeczy fajnie wygląda...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz