WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Koboldy i katakumby: Ostatni dodatek Roku Mamuta

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Koboldy i katakumby: Ostatni dodatek Roku Mamuta

  Temahemm:
Cytat z: Daxxarri (źródło)
Przygotujcie się na wyprawę – oto Koboldy i katakumby!


Przygotujcie się na podróż do nieznanego, podziemnego królestwa pełnego straszliwych potworów, przerażających pułapek i niewyobrażalnych skarbów! Zbierzcie drużynę i przygotujcie się na najnowsze rozszerzenie gry Hearthstone: Koboldy i katakumby!
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/5OVLPEXYTEO91509157248341.png

Eksplorujcie katakumby, przetrwajcie zabójcze spotkania i odkryjcie cudowne skarby!

Koboldy – uwielbiający świecunie szczuropodobny, jaskiniowy lud z Azeroth – od wieków przekopują ziemię. Ich katakumby ciągną się całymi kilometrami, prowadząc przez dawno zapomniane grobowce i ukryte skarbce. Ogromne ilości skarbów są na wyciągnięcie ręki – o ile uda się wam przetrwać niebezpieczeństwa, które czyhają na każdym rogu w tych niezbadanych tunelach!

W Koboldach i katakumbach czeka wiele ukrytych cudów, a wśród nich:
  • Podziemne wyprawy: DARMOWE wyzwania w trybie dla pojedynczego gracza, w których sami zapewniamy wszystko, czego będziecie potrzebować!
  • Kolekcjonerskie karty legendarnych Broni dla WSZYSTKICH dziewięciu klas.
  • Nowe słowo kluczowe: Rekrutuj
  • Łącznie 135 nowych kart do kolekcji!


Podziemne wyprawy

Podziemna wyprawa to niezwykle wciągający tryb dla jednego gracza, w którym stawicie czoła śmiercionośnym niebezpieczeństwom i zdobędziecie niesamowite skarby, niezbędne w talii godnej bohatera!



Na początku Podziemnej wyprawy wybierzecie bohatera, który otrzyma startową talię składającą się z 10 kart. Musicie z ich pomocą sprostać ośmiu wyzwaniom o rosnącym poziomie trudności, by ukończyć daną wyprawę. Wyzwania zostaną wybrane losowo spośród wielkiej puli 48 możliwych potyczek.

Podstawowa talia zapewne wystarczy do pokonania pierwszego przeciwnika, ale będziecie potrzebowali silniejszych kart, by ukończyć całą wyprawę. Za każdym razem, gdy ukończycie wyzwanie Podziemnej wyprawy, zyskacie możliwość podniesienia poziomu waszej talii dzięki tematycznym zbiorom trzech kart z waszej klasy. Od czasu do czasu będziecie mogli wybrać również jedną z trzech niesamowicie potężnych kart Skarbów – to niekolekcjonerskie karty i zdolności, które zostały przygotowane wyłącznie z myślą o tym trybie gry, gdyż byłyby stanowczo zbyt potężne w normalnej rozgrywce.

Będziecie potrzebować tych mocy – a także całego waszego sprytu – ponieważ czekają was wyjątkowo trudne wyzwania. Zwycięstwo nigdy nie jest zapewnione, a w każdym wydarzeniu czekają na was unikatowe niebezpieczeństwa. W wypadku porażki będziecie musieli rozpocząć inną wyprawę zupełnie nową talią!

Jeśli uda się wam ukończyć Podziemną wyprawę wszystkimi dziewięcioma klasami – co wcale nie będzie łatwe – otrzymacie rewers Władcy świeczek.


OGROMNA kolekcja wyzwań i niesamowicie potężne karty Skarbów sprawiają, że każda wyprawa jest inna! Podziemne wyprawy są nie tylko niesamowicie wciągające – są również dostępne całkowicie za darmo, niezależnie od składu waszej kolekcji. Dostaniecie od nas wszystko, czego potrzebujecie!

Podziemne wyprawy będą dostępne za darmo po premierze rozszerzenia Koboldy i katakumby.

Legendarna broń: Smocza Dusza

Dzięki Koboldom i katakumbom w Hearthstone pojawią się potężne legendarne karty Broni! Smocza Dusza to pierwsza z nich – istnieje jeszcze osiem innych, równie potężnych artefaktów, które znajdziecie w katakumbach – po jednym dla każdej z dziewięciu klas w grze.


Marin Szczwany Lis

Legendarne przygody wymagają legendarnych poszukiwaczy przygód, a Marin Szczwany Lis właśnie do nich należy! Ten cwany łotr zna wszystkie zakamarki każdego lochu i zamierza udać się w głąb katakumb w poszukiwaniu osławionej skrzyni wypełnionej po brzegi niedorzecznie potężnymi, magicznymi przedmiotami.


Jeśli chcecie przetrwać swoje przygody w katakumbach, przyda się wam jego pomoc. Jednakże, szczęście wam sprzyja, ponieważ WSZYSCY mogą dodać Marina do swojej kolekcji za DARMO. Aby to zrobić, wystarczy się zalogować, począwszy od poniedziałku 6 listopada aż do momentu premiery Koboldów i katakumb.

Uczestnicy BlizzConu oraz posiadacze wirtualnego biletu otrzymają dodatkowo złotą wersję Marina. Uczestnictwo w BlizzConie lub zakup wirtualnego biletu to jedyny sposób na zdobycie złotej wersji Marina – nie będzie można go stworzyć lub odczarować.

Marina będziecie mogli dodać do swoich talii i używać niedługo po BlizzConie*, jeszcze przed premierą Koboldów i katakumb! Jeśli nie uda się wam zdobyć Marina przed premierą Koboldów i katakumb, otrzymacie kopię tej karty wraz z pierwszym pakietem kart z Koboldów i katakumb już po premierze rozszerzenia.

Skoro już wiecie, kim jest Marin, to może otworzymy tę Skrzynię i zobaczymy, co w niej jest?


W doborowym towarzystwie

Skarby to połyskliwe serce Koboldów i katakumb. Jednakże, by oddać ducha eksploracji podziemi, będziecie potrzebować pomocy innych poszukiwaczy przygód, którzy wyruszą po łupy razem z wami! Zbierzcie swoją drużynę dzięki nowemu słowu kluczowemu: Rekrutuj.


„Rekrutuj” przywołuje losowego stronnika z twojej talii i pojawia się wyłącznie na kartach powiązanych z poszukiwaczami przygód w Koboldach i katakumbach. Karty z Rekrutacją będą wymagały podjęcia kilku decyzji przy tworzeniu talii, ponieważ mogą pojawić się ograniczenia, jak na przykład koszt many, które zmuszą was do ostrożnego dobierania stronników do swojej talii.

Barwne koboldy!

Koboldy to kluczowe postaci w Koboldach i katakumbach. Koniec końców to właśnie one wykopały kilometry tych tuneli oraz komnat podczas swoich nieustających wykopalisk. Mimo że koboldy spędzają całe życie pod ziemią, nie przepadają za ciemnością. Wszystkie noszą na głowach zapalone świeczki. I chociaż każdy kobold zazdrośnie będzie strzegł stosów złota, klejnotów i magicznych artefaktów znalezionych w ich domenie, to największym skarbem każdego kobolda bez wątpienia jest ten kawałek wosku z knotem.

Jeśli kiedykolwiek zapuścicie się do katakumb, zapamiętajcie ich słowa: Moja świecunia, moja!


Przygotujcie się na przygodę!

To zaledwie niewielki ułamek tego, co znajdziecie w Koboldach i katakumbach. Mamy nadzieję, że zaostrzy to wasze apetyty przed grudniową premierą. Znacznie więcej powiemy wam w trakcie panelu o przyszłości Hearthstone (Hearthstone – What’s Next).


Szykujcie własną wyprawę po skarby w rozszerzeniu Koboldy i katakumby! Pamiętajcie, by śledzić nas na Twitterze, gdzie zamieszczamy najświeższe wieści z lochów. Wejdźcie na stronę koboldsandcatacombs.com lub na naszego Facebooka, by obejrzeć galerię dotychczas ujawnionych kart.

*Legendarna karta Marin Szczwany Lis i rewers Za Skarby! będą dostępne po wprowadzeniu do Hearthstone aktualizacji 9.4.

Cytat z: Daxxarri (źródło)
Koboldy i katakumby: sekrety Skarbów


Bajeczne łupy to niezwykle ważna część rozszerzenia Koboldy i katakumby. Dołączcie do nas – wspólnie przekonamy się, jakie sekrety skrywają stosy skarbów w nadchodzącym rozszerzeniu do Hearthstone.
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/5OVLPEXYTEO91509157248341.png

Bronie z legend

Legendarne przygody wymagają legendarnych Broni! Począwszy od tajemnych ostrzy nasyconych złowrogą energią aż po kostury kipiące pierwotną mocą – potężne magiczne przedmioty od niepamiętnych czasów stanowiły znak rozpoznawczy wielkich bohaterów! Aby tradycji stało się zadość, w Koboldach i katakumbach dla każdej z dziewięciu klas przygotowaliśmy specjalną legendarną Broń! Chcemy ułatwić wam rozpoczęcie wyprawy, dlatego otrzymacie ZA DARMO jedną legendarną Broń – wystarczy zalogować się do gry po premierze nowego rozszerzenia.

Każdą legendarną Broń wyróżnia osobowość i wyjątkowa moc. Choć bohater każdej klasy może wyposażyć się w Broń, każda z nich odzwierciedla charakter klasy, dla której została przeznaczona. Przykładowo, klasy, które słyną z rzucania czarów – mag, czarnoksiężnik i kapłan – mają Broń z atakiem 0. To potężne magiczne artefakty, które dają posiadaczom ogromną moc, ale nie przydadzą się do wymierzania ciosów przeciwnikom.

https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/B0KIJO13P6VO1509706129917.png

Tę legendarną Broń maga – kostur Aluneth – dzierżyła niegdyś Egwina, ostatnia prawdziwa Strażniczka Tirisfal i matka Medivha. To niewyczerpane źródło niebezpiecznej mocy tajemnej wzmacnia magów, pozwalając im szybko dobierać kluczowe karty na późniejszym etapie gry... jednak najpierw muszą przekopać się przez pozostałości swojej talii z morderczą prędkością.

W katakumbach kryje się więcej legendarnych Broni. Będziemy odkrywać ich sekrety w miarę zbliżania się do premiery rozszerzenia.

Wspaniałe wyposażenie

Niezidentyfikowane przedmioty
Zmienne okoliczności w podziemiach wymagają szybkich decyzji. Gdy paskudny potwór depcze wam po piętach, nie ma czasu na dywagacje – trzeba zrobić użytek z dopiero co znalezionych skarbów. Właśnie do tego służą Niezidentyfikowane przedmioty. Odważycie się pociągnąć łyka tej podejrzanie świecącej mikstury? Jakie efekty was zaskoczą?


Za każdym razem, gdy dobieracie Niezidentyfikowany eliksir, może on zmienić się w jedną z czterech mikstur, której efekty zostaną dodane do podstawowego tekstu karty!

W Koboldach i katakumbach czekają na odkrycie jeszcze dwa inne typy niezidentyfikowanych przedmiotów. Dodając je do swoich talii będziecie mogli domyślić się, do czego mniej więcej wam posłużą. Ale dopiero gdy je dobierzecie, przekonacie się, jak ciekawe (i potężne!) jest ich działanie!

Kamienie mocy
O Kamieniach mocy, przedmiotach, w których zaklęta jest potężna magia, krąży wiele plotek. Powiadają, że ktokolwiek je stworzył, miał złowrogie zamiary, lecz teraz schowane są głęboko pod ziemią, a ich moc jest uśpiona – czekają cierpliwie, aż ktoś ją obudzi.

Dla każdej klasy postaci powstał inny Kamień mocy. Bohaterowie, którzy dodadzą je do swoich talii, mogą obudzić zaklętą w nich moc. Każdy z nich wymaga jednak innego klucza – aby je wzmocnić, musicie otrzymać pancerz, rzucać zaklęcia lub przeładować kryształy many.

Oto Szafirowy odłamek, kamień i klejnot mocy szamana:


Kiedy Szafirowy odłamek znajduje się w stanie uśpienia, można go użyć do skopiowania przyjaznego stronnika za 7 kryształów many. Za to gdy jego posiadacz w pełni go wzmocni i połączy z silnym stronnikiem, natychmiast przyzwie niezwykle potężną armię!

https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/4ZHP0IUSIX4E1509157248244.png

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz