Legion | Podziemia: Eye of Azshara i Neltharion's Lair
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Na bohaterów Azeroth czeka w Legionie mnóstwo wyzwań, a do najniebezpieczniejszych należą podziemia porozrzucane po Zniszczonych Wyspach. W tej zapowiedzi przyjrzymy się dwóm kolejnym podziemiom w nowym dodatku: Oku Azshary (Eye of Azshara) oraz Leżu Nelthariona (Neltharion's Lair).
Oko Azshary
Wymagany poziom: 98
Położenie: Azsuna
Liczba bossów: 5
Na oddalonych od wybrzeża Azsuny płyciznach, pod falami spoczywa starożytne źródło mocy. Dawno temu, potęga królowej Azshary rozpostarła się na te ziemie, a nagi cały czas wykonują jej rozkazy w poszukiwaniu artefaktu o nazwie Tidestone of Golganneth. Kiedy zbierają się burzowe chmury, a powietrze trzaska energią zbliżającego się sztormu, stronniczki Azshary przygotowują się do wezwania inkarnacji jej gniewu, która zrówna ląd z morzem.
Przemyślenia deweloperów: To duże, odkryte podziemie stanowi zwieńczenie historii opowiedzianej w Azsunie i było jednym z pierwszych, nad którymi zaczęliśmy pracę. Mając do dyspozycji tak pokaźny obszar, od początku wiedzieliśmy, że rozgrywka musi być nieliniowa. Chociaż większość grup będzie pokonywać bossów idąc w kierunku zgodnym lub odwrotnym do wskazówek zegara, to pierwszych czterech można zabić w dowolnej kolejności. W tym samym czasie przeprowadzane są kolejne części rytuału wewnątrz "oka", sprawiając, że pogoda będzie się stopniowo pogarszać. Nie będą to wyłącznie efekty wizualne - zaczną uderzać pioruny i pojawi się silny wiatr, co utrudni poruszanie się graczom. Niektóre z tych zjawisk mogą oddziaływać na umiejętności bossów, co zapewne wpłynie na decyzję, jeśli chodzi o kolejność ich pokonywania.
Oko Azshary to otwarte podziemie z pięcioma bossami na wybrzeżu.
Serpentix: Nagi przebywające na Oku Azshary trzymają się z daleka od jego północnej części. Starożytna, łuskowata bestia stworzyła sobie leże na tamtejszej mieliźnie, od czasu do czasu wyrzucając jedną ze swoich wężowatych głów. aby pożreć znajdujące się w pobliżu ofiary.
King Deepbeard: Żeglarze opowiadają o gigantycznym potworze wędrującym po dnie oceanu, wynurzającym się z głębin, aby gołymi rękoma niszczyć okręty. Mówi się, że jako trofeum nosi na ramieniu dziób statku. Większość słuchaczy odrzuca jednak te historie, uznając je za produkt zbyt wielu kufli grogu.
Warlord Parjesh: Ten zaciekły dowódca nadzoruje potęgę militarną nag, które zaatakowały Azsunę w poszukiwaniu Tidestone of Golganneth. W rodzie Hatecoil stoi zaraz za Athissą i sprawia, że inni są mu posłuszni, budząc po części strach, a po części szacunek.
Lady Hatecoil: Ta morska wiedźma z rasy nag pochodzi z długiej linii rodu Hatecoil, mającego przychylność samej królowej Azshary. Ma władzę nad falami oraz niebem i przywołuje ich moc, aby zgładzić każdego, kto stanie na drodze jej rodu.
Wrath of Azshara: Jedna z najbardziej lojalnych poddanych Azshary oddała się, aby posłużyć jako instrument jej zemsty. Przyzwana przez magów Hatecoil jako ostatnia deska ratunku po porażce Parjesha, potworna Wrath of Azshara zmiecie wszystkich kroczących po ziemi, którzy się jej sprzeciwią.
Leże Nelthariona
Wymagany poziom: 98
Położenie: Highmountain
Liczba bossów: 4
Zlokalizowane w Highmountain Leże Nelthariona zabierze was do skalistych głębin dawnego legowiska Deathwinga.
Przemyślenia deweloperów: Kiedy rozpoczynaliśmy pracę nad tym podziemiem, nasza burza mózgów obracała się wokół dwóch pomysłów: potężnego kompleksu jaskiń, który musiał mieć naprawdę ogromną skalę, gdyż był niegdyś domem dla Strażnika Ziemi, Nelthariona. Chcieliśmy też przedstawić kulturę rasy drogbarów, głównych antagonistów w strefie Highmountain, których rozległa cywilizacja jest o wiele bardziej wyrafinowana, niż można się było spodziewać. Oba cele przekonały nas, aby stworzyć ogromne, nieosiągalne dla graczy obszary wokół głównej ścieżki przez podziemie, z wydrążonymi w ścianach norami i potężnymi kołami wodnymi, pochłaniającymi moc wzburzonych strumieni, które płyną przez Leże. Przy okazji, strumienie te okazały się idealnym rozwiązaniem, jeśli chodzi o szybkie poruszanie się graczy po ogromnym obszarze, który stworzyliśmy.
Rokmora: Nieukończone dzieło Ularogga Cragshapera, Rokmora to ogromna, kryształowa furia, stworzona, aby zgładzić każdego, kto stanie na drodze podkróla. Dzika magia, wykorzystana do stworzenia tego olbrzyma wciąż musi wypełnić którykolwiek z jego fragmentów (przyłączonych do ciała potwora, czy też nie) wolą Ularogga do niszczenia jego wrogów.
Ularogg Cragshaper: To starożytny drogbar, który poświęcił swoje życie podążaniu za potęgą. Przemocą i podstępem, Ularogg stał się zaufanym doradcą podkróla. Nienawidzi klanu Navarogg, gdyż przyprowadzili do ich schroniena intruzów, dlatego brutalne zakończenie ich życia sprawi mu przyjemność.
Naraxas: Naraxas, matka potworów, była wielbiona przez drogbarów od czasów Nelthariona. Nieustannie składane są jej ofiary, aby mogła żywić pokolenia stworzeń, które później posłużą drogbarom w walce z ich wrogami. Takim czy innym sposobem, musicie przedostać się za tę bestię i zaatakować podkróla, nim ten uwolni ją na Highmountain.
Dargul the Underking: Dargul to najpotężniejszy podkról od czasów Nelthariona. W przekonaniu, że tylko on może władać mocą Khaz’gorotha, Dargul zamordował najwyższego wodza Ulana i ukradł artefakt taurenom z Highmountain. Teraz korzysta z potęgi młota, aby dewastować krainę i niszczyć każdego, kto stanie mu na drodze.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz