WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Legion: Rozmowa z deweloperami - beta, główne elementy dodatku i klasyczne serwery

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Legion: Rozmowa z deweloperami - beta, główne elementy dodatku i klasyczne serwery

  Quass:
/Files/legion_logo_smallhd.pngWczoraj o 18:00 odbyła się transmisja na żywo, podczas której Ion "Watcher" Hazzikostas (Assistant Game Director) i Jesse Cox przedyskutowali obecny stan prac nad dodatkiem World of Warcraft: Legion oraz omówili jego główne elementy. Ogłoszono również datę rozpoczęcia bety i zwrócono uwagę na ważny temat wśród społeczności - dyskusję o klasycznych serwerach. Poniżej znajdziecie nasze podsumowanie oraz zapis z live'a.

Informacje o becie
  • Beta rozpocznie się w czwartek o 23:00 czasu polskiego. Deweloperzy planują udostępnić testy dla znacznie większej puli graczy.
  • We wczesnej fazie testów brakowało sporej ilości głównych elementów nowego dodatku oraz specjalizacji klasowych, dlatego oznaczono je nazwą "alfa".
  • Status postaci graczy zostanie zresetowany przed rozpoczęciem bety.
  • Beta powinna bardziej przypominać grę w jej ostatecznej wersji. Gracze rozpoczną przygodę w Orgrimmarze/Stormwind, ukończą wstępne zadania i udadzą się na Zniszczone Wyspy.
  • Do bety nie zostaną wprowadzone epickie przerywniki filmowe - gracze zobaczą je dopiero w ukończonej wersji dodatku.

Zakony Klasowe
  • Zakony Klasowe nie mają pełnić roli nowych Warowni, są dzielone z innymi członkami danej klasy z obu frakcji i stanowią "bramę" do innych rodzajów rozgrywki.
  • Gracze będą mogli ustalić korzyści płynące z Zakonów Klasowych poprzez specjalne drzewko.
  • W trakcie zdobywania kolejnych poziomów głównym powodem na odwiedzanie Zakonów Klasowych będzie ulepszanie Artefaktów.
  • Od czasu do czasu gracze natrafią w Zakonach Klasowych na specjalne zadania, które tworzą unikalną dla każdej klasy kampanię.
  • System misji w Zakonach Klasowych jest o wiele mniejszy. Podczas kampanii gracze zgromadzą kilku czempionów, których będą wysyłać na misje. Powracając, mogą oni zaoferować zadania kierujące do podziemi lub rajdów w celu zabicia konkretnych przeciwników, zamiast od razu nagradzać częścią ekwipunku.
  • Misje w Warlords of Draenor konkurowały z inną zawartością gry i oferowały zbyt wiele nagród.
  • Wykonując zadania w otwartym świecie, gracze będą zdobywać Zasoby Zakonu i wykorzystywać je do ulepszania drzewka korzyści. Pozostałe Zasoby można przeznaczyć na wykonywanie misji, które będą trwać o wiele dłużej.
  • Warownie można było modyfikować na wiele różnych sposobów. W Legionie główną metodą jest wymienione wcześniej drzewko korzyści.
  • Deweloperzy chcą, aby gracze czuli się w Zakonach Klasowych jak ważni członkowie elitarnej grupy, a nie przywódcy wydający rozkazy i podejmujący decyzje.

Zadania i rozgrywka na maksymalnym poziomie
  • Legion wprowadza kilka nowych systemów zadań.
  • Jednym z nich jest kampania w każdym z Zakonów Klasowych, na którą gracze natrafią podczas zdobywania kolejnych poziomów. Dla przykładu, Magowie będą musieli odnaleźć zdrajcę we własnej organizacji (Jaina prawdopodobnie nie jest Dreadlordem), a Rycerze Śmierci zgromadzić nowych Czterech Jeźdźców, których możecie pamiętać z Naxxramas.
  • Na maksymalnym poziomie odblokują się Zadania Światowe. Deweloperzy na wstępnym etapie opisywali je jako misje z Warowni, ale przeznaczone dla graczy. Będą one wyświetlać się na mapie przez różną ilość czasu, w zależności od typu zadania i oferować zróżnicowane nagrody - od złota do ekwipunku, wierzchowców czy zwierzaków.
  • Codziennie gracze mogą wykonać cztery Zadania Światowe dla jednej z frakcji, za co otrzymają osobną nagrodę. Przykładowo, wszystkie zadania w Val'sharah liczą się dla frakcji The Dreamweavers. Każdy zestaw zadań dla danej frakcji będzie utrzymywać się przez trzy dni, przy czym codziennie odblokuje się następny.
  • W Mists of Pandaria było mnóstwo codziennych zadań, ale omijając jeden dzień gry, gracze mieli wrażenie, że coś tracą. Zadania Światowe mają usprawnić ten system - pozwalają na większy wybór i oferują ciekawsze nagrody.
  • Wszystkie Zadania Światowe mają jakąś historię, co odróżnia je od "pasków do wypełniania" w Warlords of Draenor.

Łowca Demonów
  • Grając Łowcą Demonów można poszybować ze szczytu strefy Highmountain aż do Azsuny.
  • W samej strefie startowej nowej klasy pojawią się aż trzy cinematiki.
  • Być może w przyszłości inne rasy będą mogły zostać Łowcami Demonów.

Artefakty
  • Ashbringer był pierwszym Artefaktem dodanym do gry.
  • Modyfikacje wizualne były wyzwaniem dla artystów, ale pozwolą graczom na znaczne zróżnicowanie tych samych broni.
  • Artefakty podlegają transmogryfikacji.

Podziemia Mityczne+
  • W poprzednich dodatkach podziemia były ważne tylko przez pierwsze kilka tygodni, po czym łupy stawały się bezużytecznie.
  • Legion wprowadza system "Mythic+", który pozwala graczom na stopniowe odblokowywanie kolejnych poziomów trudności w podziemiach. Działa on podobnie do systemu z Diablo, ale dodaje modyfikatory, które np. znacznie zmniejszają threat u tanków lub zwiększają obrażenia przeciwników, jeśli inni wrogowie zginą zbyt blisko nich.
  • Modyfikacje są takie same dla wszystkich graczy i zmieniają się co tydzień. Kolejne "klucze" odblokowują następne utrudnienia.
  • Podziemia Mityczne+ są dobrym zajęciem dla graczy w dniach, kiedy ich gildie nie progresują rajdów.

Klasyczne serwery i początkowe strefy w grze
  • Wiadomość od J. Allena Bracka wciąż odzwierciedla stanowisko deweloperów. Twórcy rozumieją, że wiele osób odczuwa nostalgię do klasycznej wersji WoWa, podobnie jak oni sami.
  • Pomysł "pierwotnych serwerów" (bez Heirloomów, wyszukiwarki grup, automatycznego awansu i transferów postaci oraz funkcji Zrekrutuj Przyjaciela) zaproponowany przez Blizzarda ma swoje wady i wskazuje na ważny problem w procesie zdobywania poziomów.
  • Zdobywanie poziomów we wstępnych strefach jest zbyt łatwe. Wraz z kolejnymi dodatkami deweloperzy stopniowo przyśpieszali ten proces, aby pozwolić graczom na szybsze doświadczenie gry na maksymalnym poziomie. Automatyczny awans przy ostatnich dodatkach eliminuje ten problem.
  • Rozważana jest implementacja skalowania stref do poziomu gracza w klasycznym świecie, podobnie jak w nowym dodatku.

Zapis z transmisji na żywo

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz