BlizzCon 2015 Opening Week: Podsumowanie
Tydzień otwierający BlizzCon 2015 dobiegł już końca, jednak to dopiero początek e-sportowych emocji! Właściwa część konwentu rozpoczyna się już w ten piątek, dlatego przygotowaliśmy dla Was podsumowanie rozgrywek, które odbyły się w miniony weekend. Jeśli chcecie lepiej poznać każdą z drużyn, zachęcamy do przeczytania wcześniejszego artykułu Blizzarda.
Tabele
Grupa A | Grupa B |
Po wstępnych fazach grupowych pożegnaliśmy Original Gangstarr (Chiny) oraz Do It For Fun (Korea). Niewątpliwymi faworytami turnieju okazały się SK Gaming i Skill Capped EU (obie drużyny z Europy), które już teraz mają zagwarantowane miejsca w półfinale. Decydujące rozgrywki na początku BlizzConu wyłonią dwie kolejne grupy, które zawalczą o finał. A jest przecież o co walczyć - pula nagród w tym roku wynosi aż 250.000$!
Wyraźną przewagę podczas tygodnia otwierającego wykazały drużyny z Europy, pokonując te z Ameryki Północnej w niemal każdym możliwym wypadku (wyjątkiem jest Solari Gaming, która ponownie zmierzy się z Tempo Storm w rozgrywkach decydujących). Warto zaznaczyć również porażkę azjatyckich drużyn, z których żadnej nie udało się przejść do etapu na BlizzConie.
VoD
Piątek |
Sobota |
Zasady turnieju
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
W ćwierćfinałach w ramach tygodnia otwierającego z ośmiu najlepszych drużyn wyłonione zostaną cztery, które awansują do wielkiego finału podczas BlizzConu 2015. Tam powalczą o nagrody z puli o łącznej wartości 250 tys. USD.
Początkowe mecze mistrzostw świata zostaną rozegrane według formuły do dwóch zwycięstw, natomiast półfinały do trzech, a finały – czterech. Wszystkie mecze rozpoczną się na mapie Nagrand Arena, a wybór kolejnej mapy (z dostępnej puli) będzie należał do drużyny, która przegra dany mecz. Każda gra będzie trwać do czasu wyeliminowania jednej z drużyn lub upłynięcia 25 minut.
W tym roku turniej będzie składał się z fazy grupowej w turnieju podwójnym, która następnie przejdzie w drabinkę w systemie pucharowym dla czterech najlepszych drużyn. W fazie grupowej osiem drużyn zostanie rozstawionych w dwóch grupach po cztery drużyny. Po zakończeniu fazy w turnieju podwójnym zdobywcy 1 miejsca w grupie A zmierzą się z drużyną, która zajęła 2 miejsce w grupie B, a zdobywcy 2 miejsca w grupie A – z drużyną, która zajęła 1 miejsce w grupie B. Wszystkie mecze zostaną stoczone w krainie turniejowej z aktualizacją 6.2.2. Do walki staną postacie na 100 poziomie z ekwipunkiem z krainy turniejowej. Do zobaczenia na arenie – niech wygra najlepszy!
Początkowe mecze mistrzostw świata zostaną rozegrane według formuły do dwóch zwycięstw, natomiast półfinały do trzech, a finały – czterech. Wszystkie mecze rozpoczną się na mapie Nagrand Arena, a wybór kolejnej mapy (z dostępnej puli) będzie należał do drużyny, która przegra dany mecz. Każda gra będzie trwać do czasu wyeliminowania jednej z drużyn lub upłynięcia 25 minut.
W tym roku turniej będzie składał się z fazy grupowej w turnieju podwójnym, która następnie przejdzie w drabinkę w systemie pucharowym dla czterech najlepszych drużyn. W fazie grupowej osiem drużyn zostanie rozstawionych w dwóch grupach po cztery drużyny. Po zakończeniu fazy w turnieju podwójnym zdobywcy 1 miejsca w grupie A zmierzą się z drużyną, która zajęła 2 miejsce w grupie B, a zdobywcy 2 miejsca w grupie A – z drużyną, która zajęła 1 miejsce w grupie B. Wszystkie mecze zostaną stoczone w krainie turniejowej z aktualizacją 6.2.2. Do walki staną postacie na 100 poziomie z ekwipunkiem z krainy turniejowej. Do zobaczenia na arenie – niech wygra najlepszy!
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz