Gamescom 2015: Podsumowanie rozmowy z deweloperami na temat nowego dodatku
Podczas dzisiejszej transmisji z gamescomu (której zapis znajdziecie poniżej) deweloperzy przedstawili kilka szczegółów na temat nowego dodatku. Była to również okazja na podsumowanie najważniejszych wydarzeń z tegorocznych targów.
- Blizzard pracował nad kolejnym dodatkiem od co najmniej 1,5 roku.
- Wydarzenia przedstawione w dodatku będą odbywać się w naszej rzeczywistości, nie alternatywnym Azeroth.
- Dalaran zostanie lekko zmodyfikowany, również pod względem wizualnym.
- Z każdą profesją w Legionie będzie powiązana osobna seria zadań. Deweloperzy pracują również nad nowym UI oraz kilkoma nowymi funkcjami.
- Wraz z cyklem kolejnych aktualizacji w dodatku będziemy dowiadywać się, dlaczego Płonący Legion tak bardzo interesuje się światem Azeroth.
- Gul'danowi zostały polecone konkretne działania, których elementem jest również Illidan.
- 12 tysięcy lat temu starożytne elfy Highborne miały dostęp do wszystkich pięciu Filarów Stworzenia, które wykorzystały do zamknięcia rany znajdującej się na powierzchni Azeroth, po czym zbudowały na niej Świątynię Elune. Teraz rana została ponownie otwarta i zatruwa planetę, a z jej wnętrza wydobywają się nieskończone hordy demonów.
- Podobnie jak w Warlords of Draenor, możliwość latania zostanie odblokowana w późniejszym czasie, jednak wymagane osiągnięcie będzie dostępne już na samym początku dodatku.
- Obrażenia, statystyki i cechy artefaktów będzie można ulepszać i zmieniać przy pomocy specjalnych reliktów, możliwych do zdobycia w różnych aspektach gry.
- Poszczególne klasy mogą zdobyć wszystkie artefakty dla swoich specjalizacji, jednak będzie trzeba je osobno ulepszać.
- Łowca demonów to bardzo szybka i agresywna klasa. Pod względem niektórych mechanik można porównać ją do mnicha.
- Z powodu wprowadzenia nowej klasy zostanie dodany dodatkowy slot dla postaci.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz