WoWCenter.pl
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
w0y7a5 zdobył osiągnięcie Southern Barrens Quests.     
Targot spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Alduviel zabił Professor Putricide po raz 1.     
St3aDq zdobył Moon Guard Drape.     
Muminek zabił Advisor Melandrus (Mythic Court of Stars) po raz 40.     
Gelu spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Harcok zdobył Mistral Drape.     
Arter spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Goblin Slayer.     
Zaskroniec zabił Hellfire High Council (Normal Hellfire Citadel) po raz 1.     
Krukowaty zabił The Lich King po raz 7.     
Jazz spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
FenomenSSL spełnił kryterium osiągnięcia Admiral.     
staszkastara zdobył osiągnięcie Power Unleashed.     
Tooly spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo zdobył osiągnięcie Fashionista: Legs.     
RobertCziter zdobył osiągnięcie Honor Level 40.     

Warlords Q&A: Podziemia i rajdy

Rogue

Zadomowieni w cieniu oraz wyszkoleni w znikaniu, łotrzykowie Azerothu są najskuteczniejsi gdy trzeba pozostawać w mroku.

Czytaj dalej...
Artykuł

Warlords Q&A: Podziemia i rajdy

  Quass: Tagi: wow, blizzard, warlordsqa, pytania, odpowiedzi
http://wowcenter.pl/Files/wod_logo_mini.pngW piątek na oficjalnym kanale World of Warcraft na Twitch.tv odbyła się sesja pytań i odpowiedzi, której tematem przewodnim były lochy i rajdy w Warlords of Draenor. Na pytania odpowiadali Ion "Watcher" Hazzikostas oraz Josh "Lore" Allen. Przygotowaliśmy dla Was krótkie podsumowanie najważniejszych informacji, jednak zachęcamy do obejrzenia całej sesji, którą znajdziecie poniżej.
  • Rolę tytułów Realm First, jak Obsidian Slayer lub Conqueror of Naxxramas, pełnią teraz osiągnięcia rajdowe dla Gildii.
  • Najbliższa aktualizacja nie będzie zawierać instancji związanej z Trollami.
  • Deweloperzy nie zamierzają zmieniać domyślnej ilości tanków wymaganej podczas rajdów.
  • Po wprowadzeniu Timeless Isle w aktualizacji 5.4, wykonywanie heroicznych lochów w celu zdobycia ekwipunku nie miało praktycznie sensu. Tryb wyzwań (Challenge Mode) miał stanowić pewną formę załatwienia tego problemu, ale drużyna deweloperska wciąż pracuje nad innymi rozwiązaniami.
  • Deweloperzy są zadowoleni z obecnego stanu poziomów trudności rajdów.
  • Różne aspekty warowni będą aktualizowane w przyszłych łatkach.
  • W trybie wyzwań lochów Everbloom i Skyreach wprowadzono kolizję, aby zapobiec wykorzystywaniu niezamierzonych skrótów w ich przechodzeniu. Deweloperzy rozważają wyczyszczenie lub wprowadzenie zmian w rankingach odnoszących się do tych lochów.
  • Osobny ekwipunek dla wyszukiwarki rajdów (Raid Finder) i trybu mitycznego (Mythic) wprowadzono w celu nagrodzenia graczy, który decydują się na pokonywanie trudniejszych wyzwań. Jednocześnie nie chciano odebrać graczom korzystającym z wyszukiwarki rajdów przyjemności z kolekcjonowania nowego zestawu przedmiotów.
  • Wyszukiwarka rajdów oferuje lepszy ekwipunek niż heroiczne lochy, ponieważ wymaga poświęcenia większej ilości czasu i można z niej skorzystać tylko raz w tygodniu.
  • Najlepiej odebranym bossem w Blackrock Foundry był Thogar.
  • Deweloperzy zamierzają wprowadzić zmiany w systemie wyrzucania graczy z grupy.
  • Liczba tierów w Warlords of Draenor będzie zależna od czasu wymaganego do przygotowania następnego dodatku. Drużyna deweloperska chce uniknąć sytuacji, jaka wystąpiła pod koniec Mists of Pandaria i skupia się na skróceniu przerw pomiędzy aktualizacjami.
  • Deweloperzy wciąż pracują nad funkcją Timewalker, która pozwala na skalowanie instancji z poprzednich dodatków dla graczy na maksymalnym poziomie postaci.
  • Zmiany w systemie World First nie są planowane, ale deweloperzy uważnie obserwują każdy wyścig.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz