WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Warlords Q&A: Podziemia i rajdy

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Warlords Q&A: Podziemia i rajdy

  Quass:
http://wowcenter.pl/Files/wod_logo_mini.pngW piątek na oficjalnym kanale World of Warcraft na Twitch.tv odbyła się sesja pytań i odpowiedzi, której tematem przewodnim były lochy i rajdy w Warlords of Draenor. Na pytania odpowiadali Ion "Watcher" Hazzikostas oraz Josh "Lore" Allen. Przygotowaliśmy dla Was krótkie podsumowanie najważniejszych informacji, jednak zachęcamy do obejrzenia całej sesji, którą znajdziecie poniżej.
  • Rolę tytułów Realm First, jak Obsidian Slayer lub Conqueror of Naxxramas, pełnią teraz osiągnięcia rajdowe dla Gildii.
  • Najbliższa aktualizacja nie będzie zawierać instancji związanej z Trollami.
  • Deweloperzy nie zamierzają zmieniać domyślnej ilości tanków wymaganej podczas rajdów.
  • Po wprowadzeniu Timeless Isle w aktualizacji 5.4, wykonywanie heroicznych lochów w celu zdobycia ekwipunku nie miało praktycznie sensu. Tryb wyzwań (Challenge Mode) miał stanowić pewną formę załatwienia tego problemu, ale drużyna deweloperska wciąż pracuje nad innymi rozwiązaniami.
  • Deweloperzy są zadowoleni z obecnego stanu poziomów trudności rajdów.
  • Różne aspekty warowni będą aktualizowane w przyszłych łatkach.
  • W trybie wyzwań lochów Everbloom i Skyreach wprowadzono kolizję, aby zapobiec wykorzystywaniu niezamierzonych skrótów w ich przechodzeniu. Deweloperzy rozważają wyczyszczenie lub wprowadzenie zmian w rankingach odnoszących się do tych lochów.
  • Osobny ekwipunek dla wyszukiwarki rajdów (Raid Finder) i trybu mitycznego (Mythic) wprowadzono w celu nagrodzenia graczy, który decydują się na pokonywanie trudniejszych wyzwań. Jednocześnie nie chciano odebrać graczom korzystającym z wyszukiwarki rajdów przyjemności z kolekcjonowania nowego zestawu przedmiotów.
  • Wyszukiwarka rajdów oferuje lepszy ekwipunek niż heroiczne lochy, ponieważ wymaga poświęcenia większej ilości czasu i można z niej skorzystać tylko raz w tygodniu.
  • Najlepiej odebranym bossem w Blackrock Foundry był Thogar.
  • Deweloperzy zamierzają wprowadzić zmiany w systemie wyrzucania graczy z grupy.
  • Liczba tierów w Warlords of Draenor będzie zależna od czasu wymaganego do przygotowania następnego dodatku. Drużyna deweloperska chce uniknąć sytuacji, jaka wystąpiła pod koniec Mists of Pandaria i skupia się na skróceniu przerw pomiędzy aktualizacjami.
  • Deweloperzy wciąż pracują nad funkcją Timewalker, która pozwala na skalowanie instancji z poprzednich dodatków dla graczy na maksymalnym poziomie postaci.
  • Zmiany w systemie World First nie są planowane, ale deweloperzy uważnie obserwują każdy wyścig.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz