Hearthstone: Nadchodzące zmiany w balansie dla karty Grabarz
Klątwa Naxxramas przyniosła ze sobą nowy rodzaj synergii - talie oparte na mechanice Agonii, których główną osią był Grabarz. Stronnik za 1 many, zdolny przy odpowiedniej ręce przetrwać do późnej fazy rozgrywki i pozbyć się znacznie droższych kart, okazał się wyjątkowo silny. Najłatwiej zauważyć to u Łowcy i Czarnoksiężnika; im więcej tur będziecie zwlekać z zabiciem Grabarza, tym trudniejszy będzie do wyeliminowania, aż w końcu urośnie do takich rozmiarów, że stracicie okazję. Niebiescy próbowali wprowadzić w GvG kontry na Agonię, ale tak jak nikt nie używa przeciw Handlockowi Goblińskiego sapera, tak samo nie opłaca się trzymać Małej egzorcystki lub Szkarłatnego czyściciela tylko przeciw jednej talii. Poniżej przeczytać możecie uzasadnienie twórców:
Cytat z: Prokkar (źródło)
Od czasu premiery dodatku Gobliny vs Gnomy, w miarę jak rozgrywacie coraz więcej meczów z użyciem kart wprowadzonych do Hearthstone, bacznie przyglądamy się balansowi gry. Po przeprowadzeniu dogłębnej analizy zgromadzonych danych zdecydowaliśmy się na wprowadzenie zmian balansu dla następującej karty: Grabarz.
Wraz z nadchodzącą aktualizacją do gry zostaną wprowadzone następujące zmiany balansu:
Zamierzamy kontynuować wprowadzanie zmian w balansie Hearthstone w przypadkach gdy będziemy przekonani, że są one absolutnie niezbędne, by zwiększyć różnorodność kart wykorzystywanych na wszystkich poziomach rozgrywki. Chcemy uczynić z Hearthstone jak najciekawsze i możliwie najbardziej interaktywne źródło rozrywki dla wszystkich naszych graczy.
Wraz z nadchodzącą aktualizacją do gry zostaną wprowadzone następujące zmiany balansu:
- Tekst na karcie Grabarz brzmi teraz następująco: „Otrzymuje +1 do ataku za każdym razem, gdy przyzywasz stronnika z Agonią.”.
- Gra z przeciwnikami stosującymi kartę Grabarz mogła stanowić dla wielu z was źródło frustracji. Często zdarzało się, że wartość jej współczynników ataku i zdrowia znacznie przewyższała statystyki, jakimi dysponowali inni mało kosztowni stronnicy zagrywani na bardzo wczesnych etapach rozgrywki. Oczekujemy, że dzięki tej zmianie Grabarz nadal okaże się mocniejszy niż pozostali stronnicy kosztujący 1 kryształ many, w taliach, których motywem przewodnim jest Agonia, lecz jednocześnie będzie łatwiej ginąć w starciu z wrogimi stronnikami.
Zamierzamy kontynuować wprowadzanie zmian w balansie Hearthstone w przypadkach gdy będziemy przekonani, że są one absolutnie niezbędne, by zwiększyć różnorodność kart wykorzystywanych na wszystkich poziomach rozgrywki. Chcemy uczynić z Hearthstone jak najciekawsze i możliwie najbardziej interaktywne źródło rozrywki dla wszystkich naszych graczy.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz