WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 5.4.7: Już jutro w Europie z poprawkami balansu, nowym sezonem PvP i.... płatnym awansem do poziomu 90?

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Ważne

Patch 5.4.7: Już jutro w Europie z poprawkami balansu, nowym sezonem PvP i.... płatnym awansem do poziomu 90?

  Kumbol:
Już jutro na europejskich serwerach World of Warcraft pojawi się aktualizacja 5.4.7, która jest prawdopodobnie jedną z ostatnich, jeśli nie ostatnią, przed pomostem do ery Warlords of Draenor. Łatka nie wprowadza żadnych zupełnie nowych treści, ale zmiany są i tak całkiem istotne jak na pomniejszy patch. Powody do radości mają zwłaszcza zwolennicy gladiatorskich walk z innymi graczami, bowiem już za tydzień ruszy nowy sezon PvP (obecny zakończy się jutro wraz z przerwą techniczną), co oznacza między innymi nowe zestawy zbroi i broni oraz dodatkową szanse zdobycia prestiżowych tytułów jeszcze w epoce Mists of Pandaria.

Poza drobnymi poprawkami w balansie klas i kilkoma usprawnieniami w mechanice funkcjonowania Aren oraz bossów pola bitwy Alterac Valley, patch 5.4.7 po cichu wprowadza też konieczne podwaliny pod zapowiedzianą na BlizzConie usługę awansowania wybranej postaci na poziom 90.

Przypomnijmy, że w pierwotnych założeniach taka możliwość miała być tylko jednorazowym bonusem oferowanym w ramach dodatku Warlords of Draenor. Od tamtej pory jednak Blizzard zdaje się coraz agresywniej inkorporować tę opcje do wbudowanego od stosunkowo niedawna w grę sklepiku. Na ekranie wyboru postaci w 5.4.7 pojawił się sklepikowy odnośnik, a w nim zakładka usług, w której pierwsze skrzypce na serwerach testowych grała właśnie ta kontrowersyjna nowość. Wiadomo na pewno, iż możliwość darmowego awansowania jednej postaci pojawi się od razu po złożeniu zamówienia przedpremierowego na Warlords of Draenor poprzez Battle.net (co Blizzard zapowiedział miesiąc temu), i angielskie serwisy spekulują, że taka przedsprzedaż ruszy już lada dzień.

Otwarta natomiast pozostaje kwestia dodatkowego, odpłatnego awansowania dowolnej postaci do 90-tki. Zamieć nie powiedziała wyraźnie, że na pewno wprowadzi taką możliwość, ale sprawa wydaje się już niemal przesądzona. Szczególnie za sprawą wszystkich dodatkowych odnośników wprowadzonych w plikach jutrzejszej łatki. Ponadto, na krótko po uruchomieniu dziś zaktualizowanych serwerów w Ameryce, gracze mogli w menu gry zauważyć gotową opcję "Level 90 Character Boost", opatrzoną nawet ceną. I to jaką.


Jeśli w tej kwestii nie zajdą żadne zmiany, to wygląda na to, iż za Oceanem podbicie postaci na maksymalny poziom doświadczenia kosztować nas będzie 60 dolarów amerykańskich, co w Europie powinno odpowiadać cenie około 49 Euro. Pamiętajcie, że może to być jedynie tymczasowa cena, a sama usługa może nawet nigdy nie zostać zaoferowana w regionach zachodnich (zgodnie z zapowiedziami najpierw trafić ma do Azji, tak jak wcześniejsze dopalacze doświadczenia i płatne Lesser Charms, których dotąd nie wprowadzono ani w Europie, ani w Ameryce).

Zostawmy jednak "Pay2Winowe" kontrowersje na boku i zobaczmy, jak prezentują się finalne noty jutrzejszego patcha 5.4.7. Oto ich polskie tłumaczenie:

Cytat z: Blizzard (źródło)
World of Warcraft
Aktualizacja 5.4.7


Klasy
  • Druid
    • Talenty
      • Heart of the Wild po aktywacji zapewnia teraz następujące korzyści z PvP Power:
        • Druidzi Restoration otrzymują teraz premię do zadawanych obrażeń w wysokości 50% wartości PvP Power, kiedy umiejętność jest aktywna (obniżono ze 100%).
        • Druidzi Feral i Balance otrzymują teraz premię do leczenia w wysokości 100% wartości PvP Power, kiedy umiejętność jest aktywna (obniżono ze 120%).
  • Rogue
    • Talenty
      • Nerve Strike sprawia teraz, że skutecznie wyprowadzony atak z Kidney Shot lub Cheap Shot zmniejsza także obrażenia zadawane przez cele sterowane przez innych graczy o 25% (zmniejszono z 50% w przypadków celów sterowanych przez graczy). Bez zmian pozostaje efekt oddziaływający na cele nie będące graczami.
  • Warlock
    • Demonology
      • Umiejętności Legion Strike Felguarda i Mortal Cleave Wrathguarda zmniejszają teraz skuteczność wszystkich otrzymywanych efektów leczących przez 6 sekund (wydłużono z 5 sekund), wobec czego demony mogą podtrzymywać ten efekt bez Haste.
  • Warrior
    • Ogólne
      • Disrupting Shout i Pummel współdzielą teraz 15-sekundowy czas odnowienia aktywowany po użyciu jednej z tych umiejętności. 40-sekundowy czas odnowienia Disrupting Shout pozostaje bez zmian, ale umiejętności nie będzie można teraz użyć wcześniej niż 15 sekund od użycia Pummel.

Potwory
  • Celestials (Celestyni) upuszczają teraz przedmioty z zestawów PvP Sezonu 15, Prideful Gladiator, zamiast starszych przedmiotów Grievous Gladiator z Sezonu 14.
  • Rzadkie potwory w Krasarang Wilds po pokonaniu dają teraz punkty Honoru tylko raz danego dnia.
  • Strażnicy NPC wokół sprzedawców PvP na murze Serpent's Spine zostali zaktualizowani, by mieć więcej życia i zadawać większe obrażenia.

Rajdy, lochy i scenariusze
  • Siege of Orgrimmar
    • Garrosh Hellscream
      • Garrosh Hellscream oraz Minions of Y'Shaarj mają teraz mniej życia na 10-osobowym Heroicznym poziomie trudności.
      • Unstable Iron Stars aktywują się teraz, kiedy 4 lub więcej graczy stoi blisko siebie (zwiększono z 3 graczy) na 10-osobowym Heroicznym poziomie trudności.

PvP
  • Sezon 15 czas zacząć! Wraz ze startem nowego sezonu, zbroje i bronie z zestawów Prideful Gladiator są teraz dostępne do kupienia.
  • Zbroje i bronie z zestawów Grievous Gladiator Sezonu 14 mogą być zakupione za punkty Honoru zamiast punktów Conquest.
  • Bazowa ilość Resilience dla postaci na poziomie 90 wynosi teraz 77% (zwiększono z 72%). Bazowa ilość Resilience dla graczy poniżej poziomu 90 pozostaje równa 40%.
  • Krzywa stopniowego zmniejszania się efektywności Resilience została dopasowana do nowej wartości bazowego Resilience, by zachować ten sam przelicznik punktowy co dotychczas.
  • Battle Fatigue zmniejsza teraz otrzymywane leczenie w walce PvP o 60% (zwiększono z 55%).
  • Gladiator's Distinction, bonus za noszenie dwóch talizmanów PvP, daje teraz 5280 Resilience (zwiększono z 2600).

Areny i pola bitew
  • Areny
    • W formacie arenowym 2v2, efekt Dampening jest teraz aktywowany po 5 minutach od startu walki (zmniejszono z 10 minut).
    • W formatach arenowych 3v3 i 5v5 efekt Dampening pozostaje bez zmian. Wciąż będzie aktywowany po 10 minucie walki.
  • Alterac Valley
    • Zdrowie i obrażenia zadawane przez następujących NPC zostały zwiększone:
      • Przymierze: Vanndar Stormpike, Balinda Stonehearth, Stormpike Defenders, Stormpike Bowman i wszyscy marszałkowie (Marshals).
      • Horda: Captain Galvangar, Drek'thar, Frostwolf Guardian, Frostwolf Bowman i wszyscy zbrojmistrzowie (Warmasters).
    • Następujący NPC są teraz niewrażliwi na efekty rozbrojenia (disarm), oszołomienia (daze) i Death Grip:
      • Przymierze: Vanndar Stormpike, Balinda Stonehearth
      • Horda: Captain Galvangar, Drek'thar
    • Teren wokół Frostwolf Keep został lekko zmodyfikowany, by uniemożliwić graczom przeskakiwanie ponad palisadą.

Przedmioty
  • Następujące przedmioty sprzedawane przez Mistweaver Ai na Timeless Isle zostały ulepszone do poziomu przedmiotu 489 (z dotychczasowego 476). Ta zmiana działa wstecz i dotyczy także wszystkich przedmiotów nabytych w przeszłości.
    • Cloudscorcher Greatstaff
    • Contemplation of Shaohao
    • Daylight Protectorate
    • Featherdraw Longbow
    • Hozen Can Opener
    • Ordon Sacrificial Dagger
    • Pandaren Peace Offering
    • Scavenged Pandaren Dagger
    • Shield of the Eternal Noon
    • Yak-Herder's Longstaff

Interfejs użytkownika
  • Znajomi z BattleTag™ lub Rzeczywistym ID mogą teraz przesyłać sobie do 10 wiadomości na 10 sekund czatując poprzez Battle.net. Twórcy addonów modyfikujących interfejs mogą wykorzystać nową funkcję pozwalającą przesyłać komunikaty i niezbędne dane.

Isle of Thunder
  • Naprawiono błąd, który powodował, że mury na Isle of Thunder mogły cofnąć się do wcześniejszego etapu progresji na wyspie.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz