WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Titan: MMO następnej generacji Blizzarda wraca do wstępnej fazy projektowania i zalicza potężną obsuwę

Ważne

Titan: MMO następnej generacji Blizzarda wraca do wstępnej fazy projektowania i zalicza potężną obsuwę

  Kumbol:
/Files/blizzard_logo_m.pngBlizzard Entertainment od kilku ładnych lat pracuje nad swoją kolejną grą MMO (z dumnym dopiskiem "nowej generacji"). Wiadomo, że nad projektem pracowało już 100 deweloperów, a dotychczasowe strzępki informacji mówiły, iż gra znajduje się już w zaawansowanym stadium produkcji, na etapie faktycznego projektowania i implementowania grywalnych treści. Pozwalało nam to z nadzieją patrzeć w przyszłość, a konkretniej na BlizzCon 2013, na którym ogłoszenie Titana (nazwa kodowa projektu) wydawało się całkiem prawdopodobne. Wszystko to już nieaktualne.

Dziś portal VentureBeat opublikował bowiem sensacyjną informację, jaką pracownicy Blizzarda usłyszeli kilka dni temu z ust dyrektora studia, Mike'a Morhaime'a: obecna wersja Titana nie spełnia wyśrubowanych oczekiwań jakości. Projekt zostaje praktycznie zrestartowany i wraca do wstępnej fazy produkcji, a zdecydowana większość pracujących przy nim ludzi zostanie rozdzielona pomiędzy zespoły pracujące nad innymi grami. Niewielka grupa najbardziej doświadczonych deweloperów zajmie się przeprojektowaniem gry. Aktualnie najwcześniejszym możliwym terminem publikacji nowego MMO jest rok 2016.

Serwis MMO-Champion.com dodaje informacje z własnego źródła: Blizzard uznał, że prace nad Titanem nie zmierzają w dobrą stronę i postanowił dokonać fundamentalnych zmian projektowych i technologicznych. Warto przypomnieć, że taka decyzja nie jest dla Blizzarda niczym nowym - w przeszłości podobne perypetie przechodził StarCraft i WarCraft III.

Sprawa jest istotna na tyle, że studio postanowiło wydać w związku z nią nawet krótki komunikat do mediów:

Cytat z: Blizzard (źródło)
Nasz proces produkcji gier zawsze był wysoce iteratywny i niezapowiedziane MMO nie było tu żadnym wyjątkiem. Doszliśmy do momentu, w którym musimy wprowadzić w grze dość znaczące zmiany technologiczne i projektowe. Wykorzystujemy tę okazję, by przenieść część deweloperów do zespołów pracujących nad innymi grami, podczas gdy główna ekipa adaptować będzie naszą technologię i narzędzia do tych nowych zmian. Proszę pamiętać, że nigdy nie ogłosiliśmy żadnych dat związanych z tym MMO.

Wygląda na to, że oficjalnie już możemy zaprzestać spekulacji na temat prezentacji Titana w listopadzie tego roku na BlizzConie. Cała decyzja o resecie prac nad nowym MMO jest o tyle zaskakująca, że w ostatnim czasie liczba abonentów World of Warcraft stopniowo się zmniejsza, spodziewano się więc rychłej zapowiedzi jego następcy. Tymczasem Blizzard zagrywa w sposób, którego mimo wszystko już dość dawno nie byliśmy świadkami. Oby jednak Titan nie skończył jak StarCraft: Ghost czy Warcraft Adventures...

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz