WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 5.3: Zmiany w celności pupili

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 5.3: Zmiany w celności pupili

  Caritas:
http://www.wowcenter.pl/Files/mop_logo_m.png Coraz więcej informacji o łatce 5.3! Nie samym Królem Gromów człowiek żyje, czasem trzeba się odstresować. Blizzard pomyślał i o tym. Dziś kilka informacji o walkach pupili i zmianach, jakie czekają nas już wkrótce. Poniżej szczegółowe informacje.

Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
/Files/53battlepets1.jpg

Witajcie, trenerzy!

Chcieliśmy poświęcić chwilę na omówienie zmian celności, które wprowadzamy do walk pupili w łatce 5.3. Głównym celem tych zmian jest zapewnienie przejrzystości w celu zmniejszenia ilości niekontrolowanej przypadkowości, gdzie jedno nietrafione uderzenie często decyduje o wyniku całego meczu. Gdy aktualizacja 5.3 trafi na serwery, na wszystkich umiejętnościach zobaczysz "szansę na trafienie" (hit chance), której wartość będzie aktualizowana, jeśli pupil jest pod wpływem umiejętności, które zwiększają lub zmniejszają szansę na trafienie.


Dodatkowo usunęliśmy bazowe 5% szans na uchylenie się przed ciosem (dodge) i obniżyliśmy szansę na nietrafienie oponenta wyższego poziomu z 5% do 2% na poziom. Wynikiem tego powinno być to, że te Twoje ataki, które powinny trafić przeciwnika, faktycznie trafią i będzie to większą zachętą, aby walczyć z wyższymi poziomem pupilami i otrzymać lepsze nagrody.

W grze opartej o tury przypadkowość może przynieść mnóstwo zabawy, o ile traktuje się ją właściwie. Bez odrobiny przypadkowości wynik meczu może być w dużym stopniu przewidziany przed pierwszym ciosem i nie jest to już wtedy fajne. Przypadkowość często działa najlepiej, gdy decydujemy się na nią świadomie, często w zamian za większą moc ataku, dłuższy czasu trwania, itd. W rzeczywistości wiele umiejętności pupili zadających wysokie obrażenia miało już zredukowaną szansę uderzenia, co teraz będzie widoczne.

Dzięki usunięciu podstawowej szansy na uniknięcie ciosu (Dodge), pozostało nam wiele umiejętności o 100% szansie trafienia. Wprowadziliśmy sporo drobnych zmian do niektórych z tych umiejętności, dając im większe zadawane obrażenia w zamian za zmniejszenie szansy na trafienie. Warto zauważyć, że każdy rodzaj bitewnych pupili (np. Dragonkin) posiada co najmniej jedną umiejętność, która trafia w 100% przypadków, co pozwala zrezygnować z losowości, jeśli wolisz mniej ryzykowną strategię. (Poniżej możesz sprawdzić pełną listę podstawowych umiejętności, które zyskały dodatkowe obrażenia w zamian za zmniejszenie celności.)


Na koniec pozostawiliśmy bazowe 5% szans na krytyczne uderzenie (zadające 1,5x obrażeń) i +/- 10% wariancji obrażeń dla wszystkich umiejętności, przynajmniej na jakiś czas. Wierzymy, że zadanie krytycznego ciosu to miłe uczucie, a odchylenia w zadawanych obrażeniach zdarzają się na tyle często, że mecz staje się mniej przewidywalny bez przesunięcia przewagi mocno na korzyść któregoś z graczy.

Chcielibyśmy również podziękować społeczności za wielki odzew na temat walk pupili. Oby tak dalej!

Jak wspomniano wcześniej, wymienione poniżej ataki charakteryzują się obrażeniami zwiększonymi o 5-15% i celnością zmniejszoną o 5-15%:

Beam
Bow Shot
Breath
Broom
Burn
Chomp
Claw
Creepy Chomp
Crush

Diseased Bite
Emerald Bite
Feedback
Frost Breath
Frost Spit
Gauss Rifle
Holy Sword
Hoof
Infected Claw

Jab
Jade Claw
Metal Fist
Missile
Onyx Bite
Railgun
Scratch
Shadow Shock

Shadow Slash
Shadowflame
Smash
Snap
Stone Shot
Strike
Sulfuras Smash
Water Jet

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz