WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ciekawostka: A tak wygląda nagroda za 20 lat pracy w Blizzard Entertainment

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Ciekawostka: A tak wygląda nagroda za 20 lat pracy w Blizzard Entertainment

  Kumbol:
http://wowcenter.pl/Files/blizzard_logo_m.pngBlizzard Entertainment to firma, która wyróżnia się nie tylko niemalże niezdrowym przywiązaniem do detali i dopracowaniem swoich gier, ale także tym, jak wynagradza lojalność swoich pracowników. Przy okazji obchodów swojego 20-lecia Zamieć pokrótce opisała panującą w studiu tradycję obdarowywania swoich wieloletnich pracowników... specyficznymi prezentami. Podczas Ceremonii mieczy i tarcz, która odbywa się kilka razy w roku, zatrudnieni w Blizzardzie od 5 lat otrzymują miecz, ci z 10-letnim stażem nagradzani są tarczą, a po 15 latach pracy dostają unikalny pierścień. Każdego roku projekt tych nagród nieco się różni, przez co takie podarki mają niebywałą wartość kolekcjonerską (poza, rzecz jasna, sentymentalną).

W tym roku po raz pierwszy Blizzard Entertainment obdarowuje swoich najstarszych pracowników nagrodą za 20 lat wiernej służby w firmie. Ujawnioną kilka dni temu nagrodą okazała się być unikalna, nawiązująca do wszystkich trzech uniwersów studia korona. Została zaprojektowana przez Nicka Carpentera, wicedyrektora działu grafiki i filmów w Blizzardzie, i stworzona we współpracy z Weta Ltd. - ludźmi odpowiedzialnymi za efekty i scenografię we Władcy Pierścieni, Avatarze czy najnowszym Hobbicie.


W komentarzu dla Weta Nick Carpenter powiedział:

Chcieliśmy, by projekt korony czerpał ze wszystkich naszych gier, a jednocześnie był połączony z jedną konkretną. Musiał być czymś oddzielnym, a zarazem reprezentować to, czym jest Blizzard. Ostatecznie więc, po ponad roku szkicowania i masie projektów od całej armii artystów pracujących w firmie, otrzymaliśmy wygląd, który ma znamiona hełmu Króla Lisza, co nieco z pancerza Imperiusa, trochę z korony Króla Terenasa, a także opływowych protoskich kształtów.


Miły podarek, prawda? Ciekawe, jak bardzo fantazja poniesie projektantów nagrody za jeszcze dłuższy staż pracy w Zamieci. Co proponujecie za 25 lat w Blizzardzie?

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz