WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Rzeź niewiniątek w stolicach Azeroth. Na szczęście zagrożenie już minęło

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Rzeź niewiniątek w stolicach Azeroth. Na szczęście zagrożenie już minęło

  Kumbol:
Tak tak, wiemy, że internet huczy dziś o wczorajszej rzezi, jaka miała miejsce w stolicach Azerothu na niektórych serwerach. Trzeba więc faktycznie to odnotować, bo przypadki tak jawnego użycia hacków i luk w grze na oficjalnych serwerach World of Warcraft często się nie zdarzają. Ale od początku.

W dniu wczorajszym, w niedzielne popołudnie, na części europejskim serwerów, np. Argent Dawn, w stolicach takich jak Orgrimmar czy Stormwind zaczęło dziać się coś dziwnego. Postacie zarówno graczy, jak i NPC-ów ginęły w tajemniczych okolicznościach. Po prostu umierały nie otrzymując żadnych obrażeń. Po niedługim czasie skala zjawiska była już naprawdę zatrważająca. Ginęli wszyscy, nawet najwięksi twardziele, jak Gamon czy Garrosh Hellscream. Nie było 'zmiłuj'.


Okazało się, że powodem tych masowych mordów byli hakerzy wykorzystujący lukę w grze. Jak pod wieczór poinformował Blizzard, luka została już załatana i do takich dantejskich scen nie powinno już dojść. Jesteśmy bezpieczni.

Cytat z: Blizzard (źródło)
W dniu dzisiejszym na niektórych serwerach została wykorzystana luka w grze, która powodowała śmierć postaci graczy i NPC-ów w kilku głównych miastach. Luka ta została już załatana, więc proceder ten nie powinien się już powtórzyć. Można już na nowo bezpiecznie przemierzać stolice, a także wszystkie inne zakątki Azeroth.

Jak przy każdej tego typu sytuacji, podejmujemy bardzo poważne kroki i przeprowadzamy gruntowne dochodzenie. Jeśli posiadacie jakieś informacje powiązane z tym incydentem, prosimy o przekazanie ich na adres hacks@blizzard.com. Przepraszamy za niedogodności, których doświadczyli niektórzy z was, i dziękujemy za wasze zrozumienie.

Swoją drogą, jeżeli jeszcze nie wszyscy dali się przekonać do Mists of Pandaria i chęci Blizzarda do wyciągnięcia graczy ze stolic ponownie do świata, to ten atak można uznać za jedną z lepszych metod perswazji.

/Files/southpark.jpg

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz