WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mists of Pandaria: Zmiany w LFR

Artykuł

Mists of Pandaria: Zmiany w LFR

  Kumbol:
http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_11.jpgWśród ogromu zmian wnoszonych przez dodatek Mists of Pandaria pojawią się także usprawnienia w funkcjonowaniu stosunkowo młodej funkcji w World of Warcraft, czyli Raid Findera, albo jak kto woli, Looking For Raid. Europejski Community Manager Taepsilum podsumował na oficjalnym forum kilka ważniejszych aspektów, jakie ulegną zmianie w nadchodzącym dodatku.

Cytat z: Taepsilum (źródło)
Witajcie moje drogie nie-murlocowe stworzenia Azerothu,

Proszę, pozwólcie mi przekazać kilka zaktualizowanych informacji na temat LFR, które to, mam nadzieję, wydadzą się wam ulepszeniem i krokiem we właściwym kierunku wobec aktualnej wersji LFR. Słyszymy was i wasze opinie są brane pod uwagę za każdym razem, gdy decydujemy się na wprowadzanie jakiejkolwiek zmiany do gry.

Wiemy, że gracze biorący udział w rywalizacji zdają się nie lubić pomysłu obcowania z LFR w celu zdobycia ulepszeń sprzętu, i że niektórzy zawsze będą go używać jeśli tylko istnieje cień szansy na zdobycie dzięki niemu nawet minimalnej przewagi w rywalizacji. Oczywiście wolelibyśmy, aby LFR nie był częścią drogi postępu dla gildii, które rajdują normalną/heroiczną zawartość, i dlatego poczyniliśmy kilka dodatkowych modyfikacji dla następnej iteracji LFR, na przykład:

  • Obecnie mamy dwa oddzielne poziomy przedmiotów w LFR, przedmioty z dwóch ostatnich potyczek mają poziom 390, podczas gdy reszta ma 384. To sprawiło, że sprzęt LFR z Deathwinga stał się trochę zbyt atrakcyjny dla niemal wszystkich, wliczając w to hardkorowych rajderów, więc zdecydowaliśmy, że musi to zostać zmieniona w MoP.
    Naszą pierwotną intencją było to, że różnica będzie działała jako specjalna nagroda za przejście tak trudnych potyczek, jednak tak naprawdę to nigdy się nie przełożyło na LFR, ponieważ te potyczki nie mają poziomu trudności, który byłby odpowiedni dla uzasadnienia tych nagród.
    Naszą intencją dla MoP jest to, że jeśli zdecydujemy się na delikatne podbicie i podwyższenie ilvl w tabelach łupów dla końcowych bossów, to samo podbicie nie zostanie dodane do LFR, a tylko do trybów normalnego/heroicznego.
  • Podczas gdy sprzęt LFR z nowego tieru będzie nadal delikatnie lepszy od przedmiotów z normalnego poziomu trudności z poprzedniego tieru, tak wymodelujemy poziom mocy przyszłych tierów łupów z LFR, że nie będą zastępować sprzętu z trybu heroicznego z poprzedniego rajdu i będziemy nadal dywagować wewnętrznie nad innymi rozwiązaniami zmniejszającymi presję na rywalizujących rajderów, aby używali oni LFR.
  • Wprowadziliśmy też drobną zmianę w tym, jak Terrace of Endless Spring i Heart of Fear zostaną wydane. Te dwa rajdy nadal pozostaną podzielone na trzy oddzielne kolejki dla LFR, jednak nie planujemy już udostępnienia ich wszystkich tego samego dnia, a zamiast tego będziemy odblokowywać jedną kolejkę tygodniowo. Mamy nadzieję, że w momencie gdy wszyscy bossowie będą dostępni w LFR, zorganizowani rajderzy będą mieli dwa pełne tygodnie na rozpracowanie normalnego poziomu trudności i jeden tydzień na poziom heroiczny.

Podczas gdy nie mam złudzeń, że to nie uwolni do końca raidujące gildie od poczucia, że niektóre muszą skorzystać z LFR, to mam nadzieję, że będzie to teraz mniej kuszące i gildie te nie będą czuły, że są zobligowane do korzystania z LFR przez długi czas poza normalnym/heroicznym progresem. Powiedziałbym, że jeżeli LFR pozostanie czymś interesującym przez 2-3 tygodnie dla niektórych graczy, którzy chcą zdobyć jeden lub dwa konkretne przedmioty, nie jest to tak wielki problem.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz