WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mists of Pandaria: Przegląd klas - Shaman

Artykuł

Mists of Pandaria: Przegląd klas - Shaman

  Barondo:
http://wowcenter.pl/Files/mop_logo_m.pngW Mists of Pandaria czeka nas wielka przebudowa klas i specjalizacji. Niektóre zmiany są czysto kosmetyczne, inne można porównać do małego trzęsienia ziemi. Z niektórymi umiejętnościami przyjdzie nam się pożegnać, na ich miejscu pojawią się inne, zupełnie nowe. Jak już również wiecie, zmienia się zupełnie drzewko talentów.

Po zaprezentowaniu Wam ogólnych zmian w Mists of Pandaria, pora przyjrzeć się szczegółom.

Przypominamy, iż gra jest w fazie beta i zmiany nie są ostateczne – wystarczy wspomnieć różnice między wiadomościami z BlizzConu, a ostatnim buildem bety.

Dziś: jak zmienia się Shaman.

http://wowcenter.pl/Files/SHmopCOS.jpg


Najważniejsze zmiany:
  • Chain Heal, Healing Wave i Greater Healing Wave są od teraz dotępne tylko dla specjalizacji Restoration.
  • Water Shield oraz Lightning Shield nie posiadają już ładunków , które są usuwane poprzez ataki przeciwników. Zamiast tego, efekty mogą być aktywowane, lub są pasywnie aktywowane co pewien czas, a sama tarcza ma określony okres trwania.
  • Ghost Wolf od teraz jest czarem natychmiastowym, nie niweluje już efektów wpływających na prędkość poruszania się.
  • Cleanse Spirit usuwa wszystkie efekty Curse, zamiast tylko jednego, ale ma 8 sekund czasu odnowienia.

Nowe umiejętności:
  • Burning Wrath – Pasywny – poziom 40 – ognista energia żywiołów emanuje od shamana, wzmacniając wszystkich pobliskich członków grupy i rajdu, i zwiększając ich spell power o 10%.
  • Capacitor Totem – poziom 63 – Natychmiastowy – 45 sekund czasu odnowienia – Przyzywa w pobliżu totem Powietrza, posiadający 5 punktów życia, który zbiera energię elektryczną z otaczającego go powietrza, i następnie po 5 sekundach eksploduje, ogłuszając wszystkich przeciwników w promieniu 8 jardów na 5 sekund.
  • Stormlash Totem – poziom 78 – Natychmiastowy – 5 minut czasu odnowienia – Przywołuje w pobliżu totem Powietrza, posiadający 5 punktów życia, wzmacniający sprzymierzeńców w promieniu 30 jardów błyskawicami. Podczas wzmocnienia, czary i ataki sprzymierzeńców wyzwalają wybuchy elektryczności zadające dodatkowe obrażenia od Natury ich celom. Trwa 10 sekund.
  • Grace of Air – Pasywny – poziom 80 – Wzmacniające podmuchy powietrza otaczają shamana, zapewniając pobliskim członkom drużyny i rajdu 3000 mastery.
  • Ascendance– poziom 87 – Natychmiastowy – 3 minuty odnowienia – Shaman poddaje swoją fizyczną formę żywiołom, przemieniając się w istotę czystej energii żywiołów na 15 sekund:
    • Elemental: będąc w formie Flame Ascendant, Lava Burst nie ma czasu odnowienia i Chain Lightning jest wzmocnione, przemieniając się w Lava Beam.
    • Enhacement: będąc w formie Air Ascendant, automatyczne ataki i Stormstrike zadają czyste obrażenia od Natury i mają zasięg 30 jardów.
    • Restoration: będąc w formie Water Ascendant, całe dokonywane leczenie jest duplikowane i dystrybuowane równomiernie pomiędzy pobliskich sprzymierzeńców.

Umiejętności uzyskane dzięki symbiosis druida:
  • Elemental / Enhancement:
    • Solar Beam – Natychmiastowy – 60 sekund czasu odnowienia – Przyzywasz promień światła słonecznego na miejsce nieprzyjacielskiego celu, przerywając rzucane przez cel zaklęcia i uciszając wszystkich przeciwników pod promieniem podczas gdy jest ona aktywny. Solar Beam działa przez 10 sekund.
  • Restoration:
    • Prowl – Natychmiastowy – 10 sekund czasu odnowienia – Pozwala Shamanowi przyczaić się w pobliżu w formie Ghost Wolf, jednak redukuje prędkość poruszania się o 30%. Trwa dopóki nie zostanie anulowane. Użycie tej umiejętności aktywuje Ghost Wolf Form.

Glify major:
  • Glyph of Capacitor Totem - Redukuje czas ładowania twojego Capacitor Totem o 2 sekundy.
  • Glyph of Chain Lightning - Twoje Chain Lightning trafia teraz 2 dodatkowe cele, jednak zadaje o 10% mniej wstępnych obrażeń.
  • Glyph of Chaining – Zwiększa o 100% dystans, na jaki może wykonać skok twój Chain Heal, jednak wydłuża czas odnowienia czaru do 4 sekund.
  • Glyph of Cleansing Waters – Kiedy uchylasz szkodliwy efekt Magic lub Curse ze sprzymierzeńca, leczysz również cel o 4% swojego maksymalnego zdrowia.
  • Glyph of Feral Spirit – Zwiększa leczenie dokonywane przez Spirit Hunt twojego Feral Spirit o 40%.
  • Glyph of Fire Elemental Totem – Redukuje czas odnowienia i czas trwania twojego Fire Elemental Totem o 40%.
  • Glyph of Fire Nova – Zwiększa promień twojego Fire Nova o 5 jardów.
  • Glyph of Flame Shock – Wydłuża czas trwania twojego Flame Shock o 25%, jednak redukuje wstępnie zadawane obrażenia od 25%.
  • Glyph of Frost Shock – Wydłuża czas trwania twojego Frost Shock o 2 sekundy.
  • Glyph of Ghost Wolf – Gdy znajdujesz się w formie Ghost Wolf, zmniejsza się wpływ efektów redukujących prędkość poruszania się.
  • Glyph of Grounding Totem – Zamiast absorbować zaklęcie, twój Grounding Totem odbija następny szkodliwy czar z powrotem do tego, kto go rzucał, jednak czas odnowienia twojego Grounding Totem zwiększa się o 35 sekund.
  • Glyph of Healing Storm – Każde nałożenie Maelstorm Weapon zwiększa również dokonywane przez ciebie leczenie o 20%.
  • Glyph of Healing Stream Totem – Kiedy twój Healing Stream Totem leczy sprzymierzeńca, redukuje on także otrzymywane przez niego obrażenia Fire, Frost i Nature o 10% na 6 sekund.
  • Glyph of Healing Wave – Twoje Healing Wave leczy również ciebie o 20% wartości efektu, kiedy leczysz kogoś innego.
  • Glyph of Hex – Redukuje czas odnowienia twojego czaru Hex o 10 sekund.
  • Glyph of Purge – Twoje Purge uchyla 1 dodatkowy efekt Magic.
  • Glyph of Riptide – Usuwa czas odnowienia z Riptide, redukując jednak wstępne, bezpośrednie leczenie o 90%.
  • Glyph of Shamanistic Rage – Aktywacja twojej umiejętności Shamanistic Rage oczyszcza cię również ze wszystkich szkodliwych efektów Magic, które mogą zostać uchylone.
  • Glyph of Spirit Walk – Redukuje czas odnowienia twojej umiejętności Spirit Walk o 25%.
  • Glyph of Spiritwalkers Grace – Wydłuża czas trwania twojego Spiritwalkers Grace o 5 sekund.
  • Glyph of Telluric Currents:
    • Elemental / Restration – Sprawia, że twoje Lightning Bolt odnawiają 2% twojej many gdy trafią przeciwnika.
    • Enhancement – Sprawia, że twoje Lightning Bolt odnawiają 10% twojej many gdy trafią przeciwnika.
  • Glyph of Thunder – Redukuje odnowienie Thunderstorm o 10 sekund.
  • Glyph of Totemic Recall – Sprawia, że twoja umiejętność Totemic Recall zwraca teraz pełny koszt w manie jakiegokolwiek odwołanego totemu.
  • Glyph of Totemic Vigor – Zwiększa ilość punktów życia twoich totemów o 5% twojego maksymalnego zdrowia.
  • Glyph of Unleashed Lightning – Rzucenie twojego Lightning Bolt zajmuje 5% więcej czasu, ale może być rzucany w czasie ruchu.
  • Glyph of Unstable Earth – Sprawia, że twój czar Earthquake redukuje również prędkość poruszania się celów znajdujących się pod jego wpływem o 40%, przez 3 sekundy.
  • Glyph of Water Shield – Zwiększa ilość many generowanej reaktywnie przez twoje Water Shield kiedy jesteś atakowany o 50%, jednak redukuje pasywną regenerację many o 15%.
  • Glyph of Wind Shear – Wydłuża czas trwania blokady szkoły magii powodowanej przez Wind Shear o 1 sekundę, jednak zwiększa również czas odnowienia o 3 sekundy.

Glify Minor:
  • Glyph of Astral Recall – Redukuje czas odnowienia twojego Astral Recall o 5 minut.
  • Glyph of Deluge – Twój Chain Heal ma teraz wodnisty wygląd.
  • Glyph of Far Sight – Twój czar Far Sight może być używany również we wnętrzach budynków.
  • Glyph of Lava Lash – Twoja umiejętność Lava Lash nie roznosi już Flame Shock na pobliskie cele.
  • Glyph of the Lakestrider – Automatycznie otrzymujesz Water Walking, kiedy znajdujesz się w formie Ghost Wolf.
  • Glyph of the Spectral Wolf – Zmienia wygląd twojej przemiany w Ghost Wolf sprawiając, że przedstawia dużego spektralnego wilka.
  • Glyph of Thunderstorm – Usuwa efekt odrzucenia z twojego czaru Thunderstorm.
  • Glyph of Totemic Encirclement – Kiedy rzucasz czar totemu, ustawiasz również totemy bez mocy dla wszystkich pozostałych żywiołów, które nie są aktualnie aktywne. Totemy te mają 5 punktów życia i nie wytwarzają żadnych efektów.

Talenty:

http://wowcenter.pl/Files/SHmopTLT.jpg


Poziom 15
  • Nature’s Guardian - Jeśli zadający ci obrażenia atak poskutkuje sprowadzeniem poziomu twojego życia poniżej 30%, twoje maksymalne życie jest zwiększane o 25% na 10 sekund, a poziom stwarzanego prze ciebie zagrożenia (threat) zostaje obniżony. Efekt ten nie może wystąpić częściej niż raz na 30 sekund.
  • Stone Bulwark Totem – Natychmiastowy – 1 minuta czasu odnowienia – Przywołuje w pobliżu totem Ziemi posiadający 5 punktów życia, na 30 sekund, który daje przywołującemu tarczę absorbującą X obrażeń, przez 10 sekund, i do Y dodatkowych obrażeń co każde 5 sekund, które potem nastąpi.
  • Astral Shift – Natychmiastowy – 2 minuty czasu odnowienia – Poszukujesz schronienia częściowo przechodząc w plan astralny, co redukuje otrzymywane obrażenia o 40% przez 6 sekund.

Poziom 30
  • Frozen Power – Twój Frost Shock od teraz dodatkowo unieruchamia przeciwnika w lodzie na 5 sekund.
  • Earth Grab Totem – Natychmiastowy – 30 sekund czasu odnowienia – Przywołuje w pobliżu totem Ziemi posiadający 100 punktów życia, na 20 sekund. Totem pulsuje co każde 5 sekund powodując unieruchomienie na 5 sekund przeciwników za pomocą korzeni w obrębie 10 jardów. Przeciwnicy, którzy już raz zaplątali się w korzenie, zostają spowolnieni o 50%. Zastępuje Earthbind Totem.
  • Windwalk Totem – Natychmiastowy – 1 minuta czasu odnowienia – Przywołuje w pobliżu totem Powietrza posiadający 5 punktów życia, na 6 sekund, zapewniając wszystkim członkom rajdu w promieniu 30 jardów niewrażliwość na efekty wpływające na ruch.

Poziom 45

  • Call of the Elements – Natychmiastowy – 3 minuty czasu odnowienia – Po aktywacji, natychmiast kończy czas odnowienia wszystkich totemów posiadających bazowy czas odnowienia krótszy niż 3 minuty.
  • Totemic Restoration – Jeśli totem zostanie podmieniony lub zniszczony przed zakończeniem normalnego czasu jego trwania, czas odnowienia zostaje zredukowany proporcjonalnie do utraconego czasu trwania, aż do 50% pełnego czasu odnowienia.
  • Totemic Projection – Natychmiastowe – 10 sekund czasu odnowienia – Przemieszcza aktywne totemy we wskazane miejsce.

Poziom 60

  • Elemental Mastery – Natychmiastowe – 2 minuty czasu odnowienia – Przywołujesz siły żywiołów wzmacniające cię, zwiększając o 30% haste na 20 sekund.
  • Ancestral Swiftness – Natychmiastowe – 1 minuta czasu odnowienia – Twój następny czar Natury z bazowym czasem rzucania poniżej 10 sekund staje się czarem natychmiastowym. Dodatkowo wybranie tego talentu pasywnie zwiększa spell oraz melee haste o 5%.
  • Echo of the Elements – Kiedy jedno z twoich zaklęć zadaje bezpośrednie obrażenia lub leczenie, masz szansę na otrzymanie Echo of the Elements, duplikującego efekt czaru.

Poziom 75

  • Healing Tide Totem – Natychmiastowy – 3 minuty czasu odnowienia – Przywołuje totem Wody posiadający 10% życia przywołującego, na 10 sekund. Healing Tide Totem pulsuje co każde 2 sekundy, lecząc pięciu najbardziej zranionych członków rajdu lub drużyny w promieniu 40 jardów, za X punktów życia.
  • Ancestral Guidance – Natychmiastowy – 2 minuty czasu odnowienia – Kiedy zadasz bezpośrednie obrażenia lub leczenie w ciągu następnych 10 sekund, 40% tej wartości jest kopiowane jako leczenie na trzech najbardziej zranionych członków drużyny lub raidu znajdujących się w pobliżu.
  • Conductivity – Kiedy rzucasz Healing Wave, Greater Healing Wave lub Healing Surge na cel znajdujący się w obszarze działania twojego Healing Rain, sprzymierzeńcy znajdujący się w tym obszarze współdzielą leczenie równoważne do 20% wartości wstępnie dokonanego leczenia. Jeśli twój Lightning Bolt, Chain Lightning, Earth Shock lub Stormstrike zada obrażenia przeciwnikowi stojącemu w obszarze działania twojego Healing Rain, sprzymierzeńcy znajdujący się w tym obszarze współdzielą leczenie równoważne do 50% wartości zadanych obrażeń.

Poziom 90

  • Unleashed Fury – Nakładane na broń moce żywiołów są wzmocnione, zapewniając dodatkowe efekty, gdy zostaną aktywowane poprzez Unleash Weapon.
    • Flametongue Weapon – Zwiększa obrażenia otrzymywane przez wrogi cel z twojej umiejętności Lightning Bolt o 30% na 10 sekund.
    • Windfury Weapon – Przez 8 sekund twoje automatyczne ataki melee mogą wywołać Static Shock.
    • Earthliving Weapon – Jeszcze bardziej zwiększa efektywność twojego następnego czaru leczącego pojedynczy sprzymierzony cel o 50%.
    • Frostband Weapon – Wysysasz ciepło z wrogiego celu, otrzymując 50% bonus do prędkości poruszania się na 4 sekundy.
    • Rockbiter Weapon – Obrażenia otrzymywane od wrogiego celu są zmniejszone o 40% na 5 sekund.
  • Primal Elementalist – Twoje totemy Fire i Earth Elemental czerpią potężną pierwotną energię prosto z planów żywiołów. Słudzy ci są 50% silniejsi od normalnych żywiołaków, zachowują się jak zwierzęta pod twoją bezpośrednią kontrolą i otrzymują dodatkowe umiejętności.
    • Primal Fire Elemental
      • Fire Blast – Natychmiastowe – 6 sekund czasu odnowienia – Zadaje obrażenia od ognia przeciwnikowi.
      • Fire Nova – 2 sekundy czasu rzucania – 10 sekund czasu odnowienia – Zadaje obrażenia od ognia pobliskim przeciwnikom.
      • Immolate – 2 sekundy czasu rzucania – 10 sekund czasu odnowienia – Pali przeciwnika, zadając następnie dodatkowe obrażenia od ognia co 3 sekundy przez 21 sekund.
      • Empower – Natychmiastowe – Tunelowane (Channeled) – 10 sekund czasu odnowienia – Wzmacnia twórcę żywiołaka ognistą energią, zwiększając wszystkie zadawane obrażenia o 5% i dokonywane leczenie o 10%, podczas gdy tunelowanie trwa.
    • Primal Earth Elemental
      • Angered Earth – Natychmiastowy – 5 sekund czasu odnowienia – Prowokuje (taunt) i powoduje dodatkowe wysokie zagrożenie (threat) dla wszystkich przeciwników w promieniu 15 jardów.
      • Pulverize – Natychmiastowy – 40 sekund czasu odnowienia – Miażdży przeciwnika kamienną pięścią, zadając 150% obrażeń normalnego ataku, dodatkowo ogłuszając cel na 4 sekundy.
      • Harden Skin – Natychmiastowy – 60 sekund czasu odnowienia – Skóra rzucającego twardnieje w czysty granit, redukując wszelkie otrzymywane obrażenia o 40% przez 10 sekund.
      • Reinforce – Natychmiastowy – Tunelowane – 10 sekund czasu odnowienia – Otacza twórcę żywiołaka ziemistą tarczą, redukując wszelkie otrzymywane obrażenia o 20% i zwiększając dokonywane leczenie o 10%, podczas trwania tunelowania.
  • Elemental Blast – 2 sekundy czasu rzucania - 12 sekund czasu odnowienia – Zbiera i przekazuje czystą energię żywiołów na przeciwnika, zadając X obrażeń od żywiołów i zwiększając Critical Strike, Haste lub Mastery rzucającego o 3000 na 8 sekund.


Beta wciąż się zmienia i Mists of Pandaria może nas jeszcze zaskoczyć w wielu aspektach. Jednak to, co oferuje nam do tej pory Blizzard, zapowiada się niezwykle interesująco.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz