WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mists of Pandaria: Nadchodzą strefy międzyserwerowe!

Ważne

Mists of Pandaria: Nadchodzą strefy międzyserwerowe!

  Tommy:
Cytat z: Blizzard (źródło)
http://eu.media3.battle.net/cms/blog_header/0OLEKR6V5IA61336681115676.jpg

W becie World of Warcraft: Mists of Pandaria wprowadzamy nową technologię pozwalającą graczom na wspólną grę i dobieranie się w grupy w obszarach o niższej populacji, takich jak lokacje niskopoziomowe lub miejsca opuszczone przez innych graczy. Technologia ta umożliwi graczom formowanie grup z innymi graczami z wybranej puli serwerów w celu wykonywania questów tak jakby robili to normalnie, zachowując społeczną strukturę rodzimego serwera.

F.A.Q.


P: Dlaczego międzyserwerowe lokacje?
Przez wiele lat ogromną większość populacji serwera stanowiły postacie na lub blisko maksymalnego poziomu. To powodowało, że gracze levelujący widzieli mniej osób, z którymi mogliby rozpocząć interakcję, niż to było zamierzone podczas tworzenia lokacji. Lokacje międzyserwerowe spowodują, że miejsca gdzie zdobywa się doświadczenie będą przypominały swoją populacją lokacje wysokopoziomowe, co sprawi dużo większą przyjemność graczom na wszystkich poziomach doświadczenia.

P: W jaki sposób działają lokacje międzyserwerowe?
Gdy znajdziecie się w lokacji oznaczonej jako „międzyserwerowa” dostrzeżecie, oprócz graczy, których widzicie na co dzień na swoich serwerach, graczy z innych serwerów. Całość będzie funkcjonować płynnie, będziecie mogli z tymi graczami robić to samo, co z graczami z waszego serwera – dobierać się w grupy, robić zadania.

P: A jaki wpływ będzie to miało na statki i zeppeliny?
Przeważnie przejścia będą występowały na granicach lokacji (jak poruszanie się z Darkshore do Ashenvale).

http://eu.media3.battle.net/cms/gallery/DX5U95H2IBKM1336682160366.jpg

P: Czy będzie można formować grupy z ludźmi spotkanymi w tych lokacjach?
Oczywiście! Można się z nimi grupować, rozmawiać, aczkolwiek wymienianie się przedmiotami będzie ograniczone w taki sam sposób jak w międzyserwerowych lochach, na rajdach czy polach bitew.

P: Czy nasza międzyserwerowa grupa rozpadnie się, kiedy przemieścimy się do sąsiadującej lokacji, np. z Goldshire do Westfall lub z Thousand Needles do Feralas?
Będzie to działać jak wszystkie międzyserwerowe grupy – wasza grupa się nie rozpadnie, kiedy będziecie podróżować między lokacjami, lecz jeśli nie jesteście z tego samego serwera, to nie będziecie się widzieć w osobnych lokacjach.

P: Będę mógł stworzyć grupę z moimi przyjaciółmi z Real ID?
Tak, będziecie mogli założyć grupę z przyjaciółmi z Real ID, o ile są w tej same frakcji. Działa to tak samo jak międzyserwerowe grupy na rajdach, polach bitew i w lochach.

P: Na jakich poziomach doświadczenia muszę być ja i moi przyjaciele, żeby stworzyć grupę?
Nie ma ograniczeń poziomowych. Będziecie mogli założyć grupę dokładnie tak jak teraz możecie.

P: Mogę wraz z moją grupą odwiedzić któreś z głównych miast?

Stolice i lokacje o wysokiej populacji nie będą oznaczone jako międzyserwerowe, toteż nie będziecie mogli wejść do tego samego miasta, jeśli w grupie znajduje się ktoś z innego serwera.

P: Będziemy mogli wymieniać się przedmiotami?
Wymiana podlega tym samym zasadom jak na międzyserwerowych rajdach, polach bitew i lochach.

P: Jak rozdziela się łupy w grupie?
W taki sam sposób jak gdyby cała grupa była z tego samego serwera.

P: Z kim będę grać?

Będzie można rozpocząć interakcję z graczami z określonej puli serwerów, dzięki czemu jest szansa na to, że w Redridge będziecie przeżywali przygody z osobą poznaną wcześniej w Westfall.

P: Które lokacje będą wspólne?
To będzie zależeć od populacji danej lokacji na danych serwerach. Stolice i lokacje przepełnione graczami nie będą międzyserwerowe.

P: A co z zasobami takimi jak rudy czy zioła?
Będą dostępne dla wszystkich grup w danej lokacji tak jak zwykle. Będziemy bacznie obserwować jaki będzie tego efekt, i jeśli któraś z lokacji stanie się przepełniona postaciami, zaczniemy działać.

P: To znaczy że Dom Aukcyjny będzie również wspólny?
Nie, gdy gracz będzie korzystał z Domu Aukcyjnego, to będzie widział swój, z rodzimego serwera.

P: Co z lokacjami już teraz przepełnionymi, takimi jak lokacje startowe nowych ras?
Dzięki tej technologii możemy stworzyć więcej kopii danej lokacji dla każdego serwera. Gracze na serwerze zostaną przydzieleni do jednej z kopii lokacji, dzięki czemu unikniemy zbyt dużej ilości postaci na danym terenie. Nie będziecie widzieli graczy z innej kopii lokacji, w której jesteście, ale możecie stworzyć grupę, co pozwoli wam znaleźć się się w tej samej wersji danego miejsca.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz