WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 4.3: PTR-y otwarte, są pierwsze noty!

Artykuł

Patch 4.3: PTR-y otwarte, są pierwsze noty!

  Kumbol:
http://www.wowcenter.pl/Files/43_eternity_5s.jpgKilka ostatnich dni było dość cichych, jeśli chodzi o nowe informacje ze świata Warcrafta, ale dziś będzie głośno. W nocy wystartowały bowiem PTR-y (Publiczne Serwery Testowe) z załadowanym pierwszym publicznym buildem nadchodzącego patcha 4.3. Takiemu wydarzeniu jak zwykle towarzyszy wysyp nowych informacji, zarówno tych oficjalnych ze stron Blizzarda, jak i nowości wyciągniętych wprost z plików nowej łatki. Zaczynamy!

Ten news będzie aktualizowany w miarę pojawiania się kolejnych zmian w notach.

Ostatnia aktualizacja: 5 listopada, 22:00.

Oto oficjalne noty patcha 4.3:

Cytat z: Blizzard (źródło)
Patch 4.3.0 PTR do World of Warcraft
Noty poprzednich patchy do World of Warcraft znajdziecie tutaj.

Na forum PTR znajdziecie listę aktualnie znanych bugów.

Ogólne
  • Nowe instancje i rajdy
    • (n) Rajd Dragon Soul został udostępniony do ograniczonych testów. Dokładne informacje na temat terminów testowania poszczególnych bossów znajdziecie na forum PTR.
    • (n) Well of Eternity została udostępniona do testów. Docenimy Wasze zaangażowanie oraz opinie.
    • End Time został udostępniony do testów. Docenimy Wasze zaangażowanie oraz opinie.
    • Hour of Twilight została udostępniona do testów. Docenimy Wasze zaangażowanie oraz opinie.
    • Nowy boss z Baradin Hold, Alizabal, został udostępniony do testów. Docenimy Wasze zaangażowanie oraz opinie..
  • Raid Finder
    • (n) Ta nowa funkcjonalność grupująca pozwala graczom na szybkie i proste złożenie grupy rajdowej (PuGa) i wybranie się na specjalnie zbalansowaną wersję obecnego tieru rajdowego: Dragon Soul. Raid Finder został udostępniony do testów. Docenimy Wasze zaangażowanie oraz opinie.
  • Transmogryfikacja
    • Ta nowa funkcja pozwala graczom personalizować wygląd swoich przedmiotów tak, jak nigdy dotąd. NPC-ów od Transmogryfikacji, Void Storage i Reforgingu znajdziesz w Cathedral Square, w Stormwind, oraz w The Drag, w Orgrimmarze. Koszta usług nie są jeszcze ostateczne.
  • Void Storage
    • Teraz oprócz banku, gracza mają dostęp do nowego systemu "głębokiej przechowalni", który pozwala zwolnić miejsce w plecakach i przechować cenne, choć niekoniecznie na co dzień używane, łupy. NPC-ów od Transmogryfikacji, Void Storage i Reforgingu znajdziesz w Cathedral Square, w Stormwind, oraz w The Drag, w Orgrimmarze. Koszta usług nie są jeszcze ostateczne.
  • Reforging
    • Dotychczasowi usługodawcy Reforgingu udali się na... emeryturę. Ethereale zdecydowały się przejąć biznes i dołączyć go do swoich nowych usług Transmogryfikacji i Void Storage. NPC-ów od Transmogryfikacji, Void Storage i Reforgingu znajdziesz w Cathedral Square, w Stormwind, oraz w The Drag, w Orgrimmarze. Koszta usług nie są jeszcze ostateczne.
  • Levelowanie w Outland i Northrend
    • Ilość doświadczenia potrzebna do awansu między poziomami 71 a 80 została zmniejszona o około 33%.
    • Wiele grupowych questów w Outland i Northrend zostało przerobionych tak, by gracze mogli ukończyć je w pojedynkę. Nie są już oznaczone jako grupowe.
    • Odpowiedni NPC dający questy do instancji w Outland i Northrend zostali przeniesieni do wewnątrz instancji. Większość questów instancyjnych w tych kontynentach jest teraz dostępnych wewnątrz konkretnych instancji.
  • Serwery w Ameryce Północnej (z wyjątkiem serwerów brazylijskich, Ameryki Łacińskiej i Oceanii) nie pozwala już na tworzenie postaci i gildii z nazwami zawierającymi litery ze znakami diakrytycznymi. Istniejące postaci i gildie zawierające takie litery nie zostaną dotknięte tą zmianą.

Osiągnięcia
  • Osiągnięcie Master of Alterac Valley nie wymaga już zdobycia osiągnięcia Alterac Valley Blitz.
  • (n) Osiągnięcie Tol Barad Veteran wymaga teraz 25 zwycięstw na Tol Barad, zmniejszono ze 100.

Klasy: Ogólne
  • Wszystkie grupowe i rajdowe buffy, które dają ich członkom 10% więcej attack power zostały nieco zmienione. Wciąż dają 10% więcej attack power z dystansu (ranged), ale teraz dają 20% więcej attack power w walce w zwarciu (melee).
    • Abomination's Might: Bonus do attack power w zwarciu został zwiększony do 10/20%, z dotychczasowych 5/10%. Bonus do attack power z dystansu pozostaje na poziomie 5/10%.
    • Blessing of Might: Bonus do attack power w zwarciu został zwiększony do 20%, z dotychczasowych 10%. Bonus do attack power z dystansu pozostaje na poziomie 10%.
    • Runescroll of Might: Bonus do attack power w zwarciu został zwiększony do 16%, z dotychczasowych 8%. Bonus do attack power z dystansu pozostaje na poziomie 8%.
    • Trueshot Aura: Bonus do attack power w zwarciu został zwiększony do 20%, z dotychczasowych 10%. Bonus do attack power z dystansu pozostaje na poziomie 10%.
    • Unleashed Rage: Bonus do attack power w zwarciu został zwiększony do 10/20%, z dotychczasowych 5/10%. Bonus do attack power z dystansu pozostaje na poziomie 5/10%.
  • Vengeance dla Protection warriorów, Protection paladynów, Blodd death knightów i Feral druidów został nieco przeprojektowany. Nie kumuluje się już powoli na początku walki. Zamiast tego, pierwszy otrzymany atak melee generuje Vengeance równe jednej trzeciej obrażeń zadanych przez ten atak. Gdy Vengeance aktualizuje się w czasie walki, zawsze utrzymuje się przynajmniej na poziomie jednej trzeciej obrażeń otrzymanych w czasie ostatnich dwóch sekund. Od tego momentu kumuluje się z dawną szybkością, wciąż zanika z dawną szybkością, i nadal nie może przekroczyć obecnego maksimum opartego na ilości życia i Staminy tanka.
  • Threat generowany przez klasy w trybie tankowania został zwiększony z trzykrotności zadawanych obrażeń, do pięciokrotności zadawanych obrażeń. Dotyczy to druidów w Bear Form, death knightów w Blood Presence, warriorów w Defensive Stance i paladynów z aktywnym Righteous Fury.
  • (n) Czary, których efekt przerywa się po przekroczeniu pewnej ilości otrzymanych obrażeń (Entangling Roots, Fear, Frost Nova, etc.) teraz wliczają także obrażenia, które zostały powstrzymane przez absorpcję i inne redukujące obrażenia efekty.

Death Knight
  • Death Strike leczy teraz death knighta niezależnie od tego, czy atak trafi, czy zostanie uniknięty/sparowany. Jako rezultat tej zmiany, Death Strike nie będzie już przywracał swojego kosztu runy, jeśli nie trafi w cel, gdyż death knight wciąż otrzymywał będzie leczenie.
  • (n) Blood Presence daje teraz 55% bonusu do armor, zwiększono z 30%.
  • (n) Pety Death Knighta teraz poprawnie dziedziczą statystyki crit i spell penetration swego pana.
  • Specjalizacje talentów
    • Blood
      • Blade Barrier została przeprojektowana. Teraz pasywnie zmniejsza otrzymywane obrażenia.
      • Bone Shield ma teraz 6 ładunków, zwiększono z 4.
      • Veteran of the Third War zmniejsza teraz cooldown Outbreak o 30 sekund.
    • Unholy
      • Unholy Might zwiększa teraz Strength o 25%, zwiększono z 20%.
      • (n) Gargulec przyzywany przez Summon Gargoyle będzie teraz atakował wyłącznie z wykorzystaniem swojego ataku dystansowego, niezależnie od odległości do celu.

Druid
  • Wrath ma teraz nowy efekt graficzny.
  • (n) Hurricane ma teraz nowy efekt graficzny.
  • Swipe (Cat) został osłabiony do 340% obrażeń broni, z dotychczasowych 415%.
  • Forma niedźwiedzia daje teraz 120% bonusu do armoru na każdym poziomie, zwiększono z 65% dla postaci poniżej poziomu 40, co ułatwi niskopoziomowym druidom tankować na instancjach.
  • (n) Forma niedźwiedzia daje teraz 20% bonusu do Staminy, zwiększono z 10%.
  • Specjalizacje talentów
    • Balance
      • (n) Celestial Focus zmniejsza teraz pushback (cofanie paska rzucania) Cyclone.
    • Restoration
      • Wild Growth leczy teraz o 20% mniej.
      • (n) Nature’s Focus teraz zmniejsza także pushback (cofanie paska rzucania) Cyclone i Entangling Roots.
  • Glify
    • Glyph of Shred został przemianowany na Glyph of Bloodletting i oprócz swojej dotychczasowej funkcjonalności dla Shred powoduje teraz, że Mangle (Cat) wydłuża czas trwania Rip.
    • Glyph of Wild Growth wydłuża też cooldown Wild Growth o 2 sekundy.

Hunter

  • (n) Monstrous Bite zmniejsza teraz otrzymywane przez cel leczenie o 25%, zwiększono z 10%.
  • Specjalizacje talentów
    • Beast Mastery
      • Animal Handler zwiększa teraz Attack Power o 30%, zwiększono z 25%.
      • (n) Widow Venom zmniejsza teraz otrzymywane przez cel leczenie o 25%, zwiększono z 10%.
      • (n) Burrow Attack teraz zadaje około 20% więcej obrażeń i ma zwiększony obszar działania.
      • (n) Froststorm Breath teraz zadaje około 20% więcej obrażeń i ma zwiększony obszar działania.
    • Survival
      • Obrażenia z Explosive Shot zostały zwiększone o 15%.

Mage
  • Wstępne obrażenia z Pyroblast zostały zwiększone o około 26%, a obrażenia okresowe zostały zwiększone o około 100%.
  • Obrażenia z Fireball zostały zwiększone o około 17%.
  • Specjalizacje talentów
    • Fire
      • Obrażenia okresowe z Living Bomb zostały zwiększone o około 10%, a obrażenia z wybuchu zostały zwiększone o około 120%.

Paladin
  • Holy Radiance ma teraz 3-sekundowy czas rzucania, nie posiada cooldownu i wymaga obrania gracza na cel. Cel ten zostaje nasycony Holy Radiance, które natychmiastowo leczy go, a także wszystkich członków grupy w odległości 10 jardów, i kontynuuje leczenie przez kolejne 3 sekundy, zmniejszając efekt co 1 sekundę.
  • Seal of Insight, w momencie użycia Judgement, nie przywraca już paladynowi 15% bazowej many. Wciąż powoduje obrażenia, a ataki melee nadal przywracają 4% bazowej many.
  • Seal of Truth, w momencie użycia Judgement, czerpie teraz korzyść w postaci 20% z każdego ładunku Censure, zwiększono z 10%.
  • Specjalizacje talentów
    • Holy
      • Clarity of Purpose teraz zmniejsza także czas rzucania Holy Radiance.
      • Illuminated Healing (mastery) teraz także wpływa na Holy Radiance.
      • Efekt Infusion of Light uzyskany po krytycznym efekcie Holy Shock, teraz, oprócz dotychczasowych efektów, redukuje także czas rzucania Holy Radiance.
      • Oprócz haste, efekt z Judgements of the Pure teraz zwiększa też regenerację many ze Spirit o 10/20/30% na 60 sekund.
      • Light of Dawn teraz działa na 6 celów (bazowo), zwiększono z 5.
      • Paragon of Virtue teraz zmniejsza cooldown Divine Protection o 15/30 sekund, zwiększono z 10/20 sekund.
      • Speed of Light nie aktywuje się już Holy Radiance i nie zmniejsza już cooldownu Holy Radiance. Speed of Light teraz aktywuje się tylko z Divine Protection.
      • Tower Radiance, oprócz dotychczasowych efektów, teraz powoduje także, że Holy Radiance generuje zawsze 1 ładunek Holy Power.
      • (n) Beacon of Light aktywowany jest przez Word of Glory, Holy Shock, Flash of Light, Divine Light i Light of Dawn przy 50% przenoszeniu, zaś przez Holy Light przy 100% przenoszeniu. Nie przenosi Holy Radiance, Protector of the Innocent ani innych źródeł leczenia.
    • Retribution
      • Sanctified Retribution zwiększa teraz szansę na krytyczne uderzenie z Hammer of Wrath o 2/4/6%, zmniejszono z 20/40/60%.
      • Two-Handed Weapon Specialization (passive) zwiększa teraz obrażenia o 25%, zwiększono z 20%.
  • Glify
    • Glyph of Light of Dawn zmniejsza teraz ilość celów do 4, zamiast zwiększać tę ilość do 6, ale zwiększa leczenie o 25%.

Priest
  • Divine Hymn teraz działa dla 5 celów, zwiększono z 3.
  • Specjalizacje talentów
    • Discipline
      • Atonement będzie teraz brał pod uwagę zasięg walki wrogiego celu przy kalkulacji odpowiedniego dystansu, co pozwoli na użycie go na dużych monstrach, takich jak Ragnaros i Al'akir.
      • Divine Aegis ma nowy efekt graficzny.
    • Holy
      • Spirit of Redemption został przebudowany, by rozwiązać kilka problemów z funkcjonowaniem i sprawić, by był bardziej responsywny. Nie wprowadzono innych poprawek.
      • State of Mind został przeprojektowany i teraz nazywa się Heavenly Voice. Heavenly Voice zwiększa leczenie przez Divine Hymn o 50/100% i zmniejsza cooldown Divine Hymn o 2.5/5 minut.
      • Bonus do leczenia z Guardian Spirit został zwiększony do 60%, z dotychczasowych 40%.
      • Holy Word: Serenity ma teraz 10 sekund cooldownu, zmniejszono z 15 sekund.
  • Glify
    • Glyph of Circle of Healing teraz także zwiększa koszt many Circle of Healing o 20%.

Rogue
  • (n) Wound Poison zmniejsza teraz otrzymywane przez cel leczenie o 25%, zwiększono z 10%.

Shaman
  • Flametongue Weapon nie zwiększa już spell damage. Teraz zwiększa wszystkie niefizyczne obrażenia zadane przez dzierżącego broń o 5%.
  • Lightning Bolt ma nowy efekt graficzny.
  • Wind Shear ma teraz 15-sekundowy bazowy cooldown, zwiększono z 6 sekund.
  • Specjalizacje talentów
    • Elemental
      • Call of Flame nie powoduje już, że Fire Nova wydłuża czas trwania Flame Shock.
      • Obrażenia Earthquake zostały zwiększono o około 75%.
      • Elemental Fury teraz usuwa cooldown z Chain Lightning.
      • Reverberation teraz zmniejsza cooldown Wind Shear o 10/20 sekund, zwiększono z 0.5/1 sekundy.
      • (n) Shamanism zwiększa teraz korzyści ze spell power dla Lightning Bolt, Lava Burst i Chain Lightning o 36%, zwiększono z 32%.
    • Enhancement
      • Improved Lava Lash teraz powoduje, że Lava Lash rozprzestrzenia debuff Flame Shock na 4 inne pobliskie cele. Debuff nie zostanie nałożony na cele pod efektami crowd control i te, na których Flame Shock już jest nałożony.
      • Improved Lava Lash nie zwiększa już bazowych obrażeń Lava Lash o 15/30%. Te zwiększone obrażenia zostały wkomponowane w bazową umiejętność Lava Lash.
      • Mental Quickness został przeprojektowany. Zamiast dawać shamanowi spell power, Mental Quickness powoduje teraz, że czary Enhancement shamana zachowują się tak, jak gdyby shaman miał spell power równy 55% attack power. Czary Enhancement shamana nie korzystają już ze spell power uzyskanego z innych źródeł.
      • Maelstrom Weapon może teraz także aktywować się z całkowicie zabsorbowanego ataku wręcz
    • Restoration
      • Ancestral Healing teraz powoduje także, że leczenia shamana zwiększają maksymalne życie celu o 5/10% wyleczonej ilości, do maks. 10% maksymalnego życia celu, na 15 sekund. Ten efekt nie kumuluje się, gdy obecnych jest kilku Restoration shamanów, i nie aktywuje się przy healach z proców.
      • Współczynnik okresowego leczenia z Riptide został zwiększony o 50%. Wstępne, bezpośrednie leczenie pozostaje bez zmian.

Warlock
  • Shadow Bolt ma nowy efekt graficzny.
  • Soul Fire skaluje się teraz w 72.6% spell power, zwiększono z 62.5%.
  • (n) Umiejętność Voidwalkera Suffering działa teraz jak talent Taunt peta Huntera.
  • Specjalizacje talentów
    • Demonology
      • Master Demonologist daje teraz bazowy bonus 18.4% i 2.3% na punkt mastery, zwiększono z 16% i 2% na punkt mastery.
      • Impending Doom może być teraz także aktywowany przez Soul Fire.
    • Destruction
      • Fire and Brimstone zwiększa teraz obrażenia z Incinerate i Chaos Bolt na celach z Immolate o 5/10/15%, zwiększono z 2/4/6%.
      • Burning Embers zadaje teraz obrażenia równe 25/50% Soul Fire i Firebolt Impa, zwiększono z 15/30%.
      • Limit obrażeń z Burning Embers został zwiększony.
      • Shadowburn zadaje teraz obrażenia Shadowflame, zamiast obrażeń Shadow.
      • Improved Soul Fire trwa teraz 20 sekund, zwiększono z 15 sekund.
  • Naprawy bugów
    • Naprawiono bug, który powodował, że Doomguard i Infernal zyskiwali z Demonology Mastery znacznie więcej, niż powinni.

Warrior
  • Charge (i powiązane umiejętności) będzie teraz prawidłowo namierzać cel, nawet jeśli w trakcie szarży będzie się on poruszał. Zmiana ta powinna zmniejszyć prawdopodobieństwo, że warrior zaszarżuje w inne miejsce niż to, gdzie stoi cel.
  • Slam wykorzystuje teraz nową animację ataku postaci.
  • Colossus Smash wykorzystuje teraz nową animację ataku postaci.
  • Specjalizacje talentów
    • Arms
      • (n) Mortal Strike zmniejsza teraz otrzymywane przez cel leczenie o 25%, zwiększono z 10%.
    • Fury
      • Dual Wield Specialization nie zwiększa już fizycznych obrażeń o 5%. Wciąż zwiększa obrażenia z ataków off-hand o 25%.
      • (n) Furious Attacks zmniejsza teraz otrzymywane przez cel leczenie o 25%, zwiększono z 10%.

Instancje i Rajdy
  • Do Dungeon Journal (Księgi instancji) dodano nowe wpisy dotyczące nowych instancji: End Time, Well of Eternity, Hour of Twilight i Dragon Soul.
  • Bossowie w Ruins of Ahn'qiraj wyrzucają teraz rzadkiej jakości (rare) klucze Scarab Coffer Key, które mogą zostać użyte do otwarcia znalezionych w instancji kufrów Scarab Coffers. Klucze te są powiązane ze strefą (zone-bound) Ruins of Ahn'qiraj i znikają po 17 godzinach. Ta zmiana tyczy się także kluczy Greater Scarab Coffer Keys, które otwierają Large Scarab Coffers.

Gildie
  • (n) Sztandary gildiowe (Guild Standards) mogą być ponownie używane w Firelands. Ich czas trwania wydłużono do 15 minut, zasięg efektu do 100 jardów, i teraz działa on także na zmarłych graczy.

Przedmioty
  • (n) Dragonwrath, Tarecgosa’s Rest: Zmniejszono szansę na wystąpienie specjalnego efektu tego przedmiotu.

Rasy
  • Rasowa umiejętność orków Blood Fury zwiększa teraz spell power, zamiast zwiększać tylko spell damage.

Interfejs użytkownika
  • Obszary odkrywek archeologicznych będą teraz pojawiać się także na mini-mapie, oprócz występowania na dużej Mapie Świata (World Map).
  • Przeszukiwanie plecaków
    • Dodano pole wyszukiwarki, które pozwala graczom przeszukiwać plecaki, bank, bank gildiowy i Void Storage w poszukiwaniu konkretnych przedmiotów.
  • Gildie z nieaktywnymi liderami gildii będą mogły uzurpować funkcję lidera po wystąpieniu specjalnych okoliczności. Więcej informacji na ten temat już wkrótce.
  • Interfejs Reforgingu został zaktualizowany i ulepszony.
  • Obszary z Quest Trackera będą pojawiać się także na mini-mapie, oprócz występowania na dużej Mapie Świata (World Map).
  • Mapa Świata (World Map) zawiera teraz informacje o sugerowanym przedziale poziomów dla każdej ze stref.
  • Dodano opcję "promote everyone" (awansuj wszystkich), która wszystkich członków rajdu awansuje do rangi Raid Assist. Opcja ta może zostać znaleziona w ramce rajdowej (Raid Frame) i w wysuwanej liście z ramki postaci (Unit Frame).
  • Istnieją teraz komendy dla markerów lokacji i jednostek.
  • Dodano nowe przyciski sterujące obrotem, przybliżeniem i ustawieniem postaci we wszystkich okienkach zawierających podgląd modelu postaci.
  • Gracze mogą teraz oduczyć się specjalizacji profesji bez konieczności oduczenia się całej profesji (Engineering i Alchemy).
  • [Mac] Dodano funkcjonalność pozwalającą wykorzystać przycisk Command zamiast klawisz Control na klawiaturach Apple. Może to zostać włączone w panelu Mac Options.
  • Dodano funkcjonalność pozwalającą na wyłączenie skrótów klawiaturowych systemu Mac OS, by nie kolidowały one ze skrótami klawiszowymi WoWa. Może to zostać włączone w panelu Mac Options.
  • (n) Dodano możliwość interakcji z NPC, obiektami w grze (skrzynki pocztowe, rudy kopalne etc.) i truchłami za pośrednictwem kliknięcia lewym przyciskiem myszy, oprócz normalnego klikania prawym przyciskiem myszy. W menu Interface: Controls jest teraz nowa opcja pozwalająca wyłączyć tę funkcję.

Naprawy bugów
  • Wkrótce.


Zestawienie informacji o patchu 4.3

http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_1.jpg http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_2.jpg http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_3.jpg
http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_4.jpghttp://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_5.jpghttp://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_6_1.jpg
http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_6_2.jpg
http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_6_3.jpg
http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_7.jpg http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_9.jpg http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_8.jpghttp://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_10.jpg http://www.wowcenter.pl/Files/patch43_menu_11.jpg

Tier 13

http://www.wowcenter.pl/Images/Icons/Classes/warrior.gif http://www.wowcenter.pl/Images/Icons/Classes/warlock.gif http://www.wowcenter.pl/Images/Icons/Classes/druid.gif http://www.wowcenter.pl/Images/Icons/Classes/shaman.gif http://www.wowcenter.pl/Images/Icons/Classes/mage.gif http://www.wowcenter.pl/Images/Icons/Classes/rogue.gif http://www.wowcenter.pl/Images/Icons/Classes/paladin.gif http://www.wowcenter.pl/Images/Icons/Classes/priest.gif http://www.wowcenter.pl/Images/Icons/Classes/hunter.gif http://www.wowcenter.pl/Images/Icons/Classes/deathknight.gif

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz